XoraXoXTaky bych to tak videl.
Prece kdyz udelam stejne horky (Silo Ohne) ohen o vetsim polomeru, tak taky udelam vetsi zraneni (uz jenom tim, ze treba zasahnu vic cilu).
Tak da rozum, ze *mensi* ohen udela mensi *zraneni*.
Co ja vim, tak plne zraneni za ohen (SZ=Sila Ohne) nastava pouze v pripade, ze je (temer) cela postava v ohni podstatnou cast kola (za dotyk - popaleni - bude typicky maximalne jeden krizek, bez ohledu na SO, ...).
Do toho uz se pocita i to, ze cast zraneni je rozlozena na hlavu (stejne jako pri utoku hejna).
Pokrocilejsi postupy muzou zahrnovat:
- pri utoku na cele telo (a s ruznou ochranou tela vs. hlavy) rozlozit krizky (pred odectenim ochrany) na telo a hlavu v pomeru 3:1
- pri utok na cast tela (dostatecne malym projektilem, nebo pevne umistenym ohnem na vyrazenou postavu) ano - +2 za zasah hlavy, ale minus hodne za velikost ohne (tak -10 .. -20 bych dal), v pripade explozivniho ohne za polomer exploze (tam se to zraneni pocita za okamzik exploze, takze zadne snizeni za kratsi expozici) [samozrejme zase zvysit o dobu pusobeni, a podle pravidel o zapalovani to vypada, ze Sila Ohne muze s Dobou pusobeni rust az do puvodni SO + Nezapalnost materialu, coz bude pro cloveka neco kolem mokre kuze, asi?]
pri utoku na vyrazenou (nehybnou) postavu je tam navic bonus za prave tuhle okolnost (dle edice B tusim +5 na UC a +6 na ZZ?) |