Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gwaihir 10.5.2007 17:32  133
Wolfi [132]: Dovede to ten, který na to má dost znalostí - to znamená v podstatě pouze alchymista. V drd0 byla taky ohnivá hlína bez magie...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 10.5.2007 17:22  132
Jop, jenže pokud se to dovolí alchymistovi, tak se to (de facto) povolí obecně - a dostáváme se do steampunkové fantasy. Což některým může malinko vadit :)
gwaihir 10.5.2007 17:17  131
Bouchi [130]: Však jo, alchymista je machr, ten to třeba dokáže.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.5.2007 16:52  130
Gwaihir [129]: Viz Erric [9].
gwaihir 10.5.2007 16:47  129
Wolfi [128]: Jasně : síra+dřevěné uhlí+ledek
To, že pracuje i s magií ještě neznamená, že to nemůže být taky chemik.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 10.5.2007 16:42  128
Gwaihir [127]: Nemusel, ale v okamžiku, kdy zařadíš alchymistu s_jakýmikoliv_výbuchy (a někteří hráči za alchymistu budou výbuchy chtít!), tak je musíš zdůvodnit - a napadá tě (v této verzi) lepší důvod?
gwaihir 10.5.2007 16:39  127
Wolfi [124]: Proč by výbuch musel být magická záležitost?
gwaihir 10.5.2007 16:38  126
Bouchi [122]: Imho není až zas takový rozdíl mez +3 k UČ, když mám dýku a +3 k UČ, když jsem si šňupnul, klidně bych oboje nazval paušální bonus. Nicméně takhle bysme se mohli dohadovat až do vydání drd+1.1, jestli se toho dožijem.
Pro debatu v tomhle klubu je hlavní, že se shodnem na tom, že bonusy za zdrogování nejsou věc, na které by bylo dobré alchymistu založit.

Ale na druhou stranu: Pokud by tam byla nějaká závislost, absťák, postih k inteligenci, zručnosti atd., tak o není až zas tak špatný nápad.
gran 10.5.2007 15:44  125
bla bla bla bla blá xD
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 10.5.2007 11:59  124
peca_007 [109]: Což je ale jen jiná verze toho, co říkám já (DMSN) - to, že usměrníš magii do sfér je jen jiná verze toho, že tam usměrníš magenergii, která je v daném předmětu (jakožto součást magenergie celosvětové, která tomu pochopitelně bude klást odpor). A co kdyby se zjistilo, že to něco vyvolává? Pak by na Alchymistovi vlastně byly dvě cesty - práce s magií v předmětech a práce s magií v lidech. Co když magický lektvar je vlastně obyčejná voda bez_jakékoliv_magenergie? A klasické výbuchy jsou tím, že se alchymistovi nepodařilo udržet magenergii mimopředmět a ta se dostala zpět (jakási imploze magenergie)?
Ne, už toho raději nechám :D
erric 10.5.2007 11:05  123
To ze se autori snazili tz prvoplanove bonusy odstranit, neznamena, ze se jim to uplne vsude povedlo a ze je vsude bezpodminecne nutne aby se to povedlo. Problem je ten, ze tady bylo navrzeno, ze alchymista bude akcni protoze bude mit brutalni lektvary co mu budou pausalne zvysovat bonusy. Coz je pro DrD+ hloupost. Obcas nejaky lektvar sily neni nic spatneho, ale stavet myslenku na tom, ze alchymista bude drsny, protoze na to ma lektvary aby se v sile vyrovnal ostatnim povolanim mi prijde jako nespravny pristup.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.5.2007 10:32  122
Gwaihir [120]: To je jednoduche - od zacatku se snazim rict, ze "pausalni bonus" (tedy bonus, ktery ma dotycna postava vzdy, za libovolnych okolnosti) se ani u zlodeje temer nevyskytuje (takova schopnost je tam AFAIK jedna a zminka o ni tady nebyla). Jinak jsou ty bonusy omezene bud typem zbrane nebo jinymi faktory. Ano, vim ze u zlodeje jsou ta omezeni jednodussi, primocarejsi nez treba u bojovnika. Ale jsou. Ostatne Erricova reakce "pausalni bonusy se do DrD+ nehodi" byla na ziskavani bonusu pomoci drog, tedy skutecne za libovolnych okolnosti.

Gwaihir [121]: A tvrdim snad ze neni?
gwaihir 10.5.2007 10:16  121

Bouchi [118]: To je aj u bojovníka... (minimálně u fint, ale i u jiných schopností)
gwaihir 10.5.2007 10:15  120
Bouchi [118]: Já fakt nechápu, čeho se přesně snažíš dosáhnout.

zrekapitulujeme si diskuzi

1. tu byl příspěvek, že paušální bonusy se do drd+ nehodí (Erric)
2. Domingo napsal, že u zloděje se na to úplně vyflákli.
3. Gran řekl, že bojovník je na tom podobně a že zloděj má jen tři bonusové schopnosti
4. já jsem napsal, že je jich víc a že bojovník je v tomhle ohledu v pořádku.
5. Ty rozebíráš detaily mého tvrzení a ukazuješ jejich nepřesnost, či nepravdivost.

Takže chápu tě dobře, že se na to autoři vyflákli jak u zloděje tak u bojovníka? :p

domingo 10.5.2007 10:00  119
Bouchi [118]: No, je pravda ze to je urcite obmedzenie - ale pri porovnani s bojovnikom ktory sa specializuje na tie iste zbrane vyhrava (v bonusoch) zlodej ...
Okrem toho nesedi mi to s filozofiou zlodeja - vyuzivat fyzicke prostredie k svojmu prospechu, naproti tomu bojovnik - priame riesenia. V priamom strete bez pripravy by mal vyhrat bojovnik, ak sa zlodej pripravi, tak on. Zvacsa, pri porovnatelnej urovni, bojovo orientovany zlodej a bojovnik s dykami.
Teraz to je skor naopak - zlodej sa moc pripravovat nemusi, bojovnik si musi pripravit podmienky.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt