Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
marcus 18.3.2007 20:16  1360
GranNezlob se, ale trifit vedle šíp (řádově centimetry) a trefit vedle ohnivou kouli (řádově metry) mi přijde jako velký rozdíl.
Poud jsou okolo lidé, může šíp DUPJ i někoho trefit. Ale pokud okolo nejsou, nic se asi nestane. Ale u ohnívé koule se IMHO může stát o hodně víc věcí (neco zničí, zapálí,...)
dajen 18.3.2007 15:19  1359
Gran [1358]: No jo, ale tam není co řešit. Prostě se netrefil.
gran 18.3.2007 14:44  1358
DajenNo dyť to mám na mysli. Stejně tak je to, když se netrefí se zaklínadlem, ne?
dajen 18.3.2007 14:31  1357
Posuvání začátku/konce umělé vazbyJak si tak pročítám kapitolu o práci v Duševním světě, narazil jsem na odstavce o posunování začátku a konce umělé vazby. V pravidlech se píše, že vlastní umělou vazbu lze posouvat mimo jiné i podél jiné (vlastní) umělé vazby. Umělé vazby jsou jednosměrné. Posunutí začátku po směru jiné vazby sníží její sílu o 3.

Platí to i pro posouvání podél vlastních umělých vazeb, které jsou z podstaty věci vždy jednosměrné, vedoucí od theurga (tedy theurg se po nich vždy pohybuje po směru)?

Pokud ano, tak by z toho vyplývalo, že např. pro účely mentální praktiky Podsunutí nového citu by theurg nebyl schopen vytvořit silnější cit než -3. Vycházím z předpokladu, že nejsilnější umělou vazbu si theurg může vytvořit +0. Během mentálního souboje může svou jinou umělou vazbu (taky +0) posunout jedině podél této své umělé vazby, s níž útočí. A jelikož je to po směru, bude přesunutá nová citová vazba mít sílu jen -3.
dajen 18.3.2007 14:20  1356
Gran [1355]: Pokud se theurg netrefí z luku, tak prostě mine. Případně může zasáhnout (náhodou) nějakou blízko stojící postavu (závisí na úvaze PJ). Tečka.
gran 18.3.2007 14:07  1355
Já tím neměl na mysli nějakou konkrétní schopnost - spíše střelbu obecně.

Když theurg vystřelí z luku a netrefí se, je to stejnej případ, jako když se netrefí pomocí Výboje, ne .))

Jenže právě těžko říct, zda lze ten Výboj potom přesměrovat. Já bych řekl, že klidně i jo .)
dajen 18.3.2007 11:41  1354
GranNo jenže hraničář má na přesné trefení speciální schopnost, pokud se nepletu. To bych do theurga vůbec nezaváděl. prostě se buď trefil nebo ne. Následky jsou plně na úvaze PJ.
dajen 18.3.2007 11:39  1353
VýbojVycházím z toho, co napsané v příručce Theurga (edice B str. 83/I odstavec Prodloužené trvání):
V případě že doba trvání Výboje přesahuje jedno kolo, bude výboj mezi sesilatelem (respektive epicentrem) a terčem vytvořen po celou dobu, nepřetržitě. Sesilatel musí potom výboj udržovat, kčemuž je zapotřebí volné soustředění.

Otázkou je, co se myslí výrazem "udržovat výboj". Jestli to znamená udržovat jej v chodu (v existenci) nebo udržovat jej na cíli. Z celkového vyznění věty bych se přiklonil spíš k první možnosti.

gran 18.3.2007 09:32  1352
VýbojJo, probíhající kouzlo zrušit nemůže, takže se na něj asi soustředit nemusí .) Což asi znamená, že ten můj nápad 1350 uskutečnitelný nejni .)

A co se týče trefení... to je to samé, jako když řešíš minutí hraničářova šípu .)
marcus 17.3.2007 23:37  1351
VýbojDajen napsal: "Nejjednodušší, co v takovém případě může udělat, je přestat se soustředit na výboj a nechat jej zaniknout předčasně." Znamená to, že pokud chce mít theurg výboj s delším trváním, než je 1 kolo, musí se na něj v dalších kolech soustředit? Já si spíš myslím, že theurg ten výboj "nechá ležet" tem, kde je. Vždyť theurg přece neumí zrušit svoje probíhající kouzlo, ne?
Jinak souhlas.
To s tím trefením jsem myslel obecně, např u ohnivé kouleje je to dost důležité (o kolik mine a kterým směrem). Klidně se totiž může stát, že o metr mine, ale způsobí stejné zranění...
gran 17.3.2007 20:19  1350
Tak mě napadá - s tím minutím by bylo velmi zajímavé, jak z Theurgovi srší výboj a jak Theurg ukazuje, snaží se zasáhnout uhýbající cíl.

Připomíná mi to akční filmy, kde hrdina uhybá laserovému paprsku .))
profa 17.3.2007 16:45  1349
To minutí by se mohlo řešit jako (byť upravená) hraničářova schopnost [spoil]Přesná střelba, s nižším limitem pro zvýšení útoku a menším bonusem.[/spoil] Ale to je jen spekulace.
gran 17.3.2007 14:47  1348
*mlátí hlavou do zdi* Začínám být nas*anej. Jen co přijdu domů, tak si přečtu příručku Čaroděje - těsně předtím, než ji zapálím =P

(btw přeražení duševní vazby je pro Theurga užitečnější, než zabití (protože mrtvé tělo už jen těžko dál využije .)) .))
dajen 17.3.2007 13:25  1347
Gran [1344]: Odpověděl sis sám. :-) A jestli mě pamět něklame, tak čaroděj praktiku s přeražení vazby duše k tělu umí navíc taky.

Marcus [1343]: Taky bych se přiklonil k tomu, že když trefí, dokáže za pomoci volného soustředění udržet výboj na cíli, i když se pohybuje.

Pokud se netrefí, tak už to imho v dalším kole nedokáže "spravit" a přesunout na zamýšlený cíl. Nejjednodušší, co v takovém případě může udělat, je přestat se soustředit na výboj a nechat jej zaniknout předčasně.

A to, kam se trefil, když netrefil, bych nechal DUPJ podle hodu. Zpravidla prostě tesně mine a výboj neškodně proletí. Pokud je kolem zamýšleného cíle velká skrumáž, tak může trefit v takovém případě i někoho jiného (i vlastního). Jak říkám, nechal bych to na PJ. Koneckonců Výboj je nebezpečný nástroj v rukou theurga a jako takový může napáchat značné škody. Proto by ho měl theurg používat tak, aby měl velkou jistotu zásahu nebo v situacích, kdy je malá pravděpodobnost, že zasáhnu spoludružiníka. :-)
resurrection 17.3.2007 12:48  1346
2GranNo praveze carodej umi tvora _zabit_, kdezto theurg umi udelat "jen" lobotomii...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt