Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 27.11.2006 16:03  158
john_jarikŠak jo, já to beru .) Tím "nebuď trapnej" ve skutečnosti melkorovi přikyvuji, nejsem nijak proti němu .)
john_jarik 27.11.2006 14:38  157
GranMuye to tak brano jako filosofie. Tim padem je to tak mozne videt i hrat z pozice barbarskeho paladina.
gran 27.11.2006 14:31  156
melkor: Nebuď trapnej =P .))

john_jarik 27.11.2006 10:08  155
xKivaniy bzs to vedel, tak se da rici, ze jsi uderil hrabicek na hlavicku. Sice to nepopisuji takovymhle zpusobem,... aby si hraci dokazali neco predstavit a nejen nejake +-hodnoty, ale tak nejak to funguje.

Kdyz delas dobro i zlo, ta jsi na nejlepsi ceste byt cely zivot lama.
xkiv 27.11.2006 10:05  154
Ano, ja jsem to [145] skutecne myslel jako navnadu na to, jestli maji byt "protilehle" Idealy slucitelne (jako principy u bohu - kdyz bude nekde jenom Jeden Buh Vseho, tak bude mit neco v kazdem principu, nebo prinejmensim pro kazdy princip jednu tvar), nebo se navzajem vylucuji.

V tom druhem pripade by se totiz daly(idealy) nebo dali (paladini) popsat *tremi* cisly
- umisteni na ose dobro/zlo (kladne cislo=dobro, zaporne=zlo)
- umisteni na ose rad/chaos (...)
- umisteni na ose zivot/smrt (...)

To by potom melo za nasledek, ze by se paladin mel sakra rychle (a brzo) rozhodnout, kam chce na jake ose smerovat, protoze kdyz se bude najednou chtit obratit, tak bude muset nejdriv vyrusit vsechny ty body investovane do puvodniho smeru.
john_jarik 27.11.2006 07:55  153
Algeroth [146]Veymu-li to trochu obecne, tak paladin se zdokonaluje vnitrne stale - protoze se mu rozviji jeho Ctnosti. To je nase sebezdokonalovani. Nekdo se sebezdokonaluje cvicenim, jiny soustredenim. Kazdy pak vidi smysl zivota ve sve ceste, ve svych pravidlech.
Atributy jsou vazba na bezny svet, kde at jsi vnitrne sebesilnejsi, tak bez prostredku (zbrane, lidi, moc, penize,...) nedosahnes niceho. Proto paladin pouziva atributy - veci, ktere si kazdy predstavi, kdyz se povi termin PALADIN, si lide predstavi.
U jednoho paladina je to zlata zbroj a mec. U jineho poutnicka hul a celenka s mithrilu.
Takhle nejak jsem si objasnil, proc by mel mit paladin nejake prostredky. A navic jsem chtel, aby jeho sila vychazela z nej a presto z veci kolem nej.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 27.11.2006 06:26  152
Válka - ze slovníku barbarských cicilizací
Násilný ozbrojený konflikt mezi 2 (a více) stranami za účelem získání majetku, teritoria, kořisti, případně jiných výhod.

Mír - ze slovníku barbarských cicilizací
Přestávka mezi jednotlivými válkami, kdy se jednotlivé strany snaží vzpamatovat se z té předchozí a připravit se na tu další.
gran 26.11.2006 10:48  151
metalwarrior665No, vylučují... jak se na to díváš .) Ano, postava těžko bude prosazovat mír a na druhou stranu být fanaticky přesvědčena o válce (leda by se jednalo o různé pokřivenosti typu "Válka je sloveso míru" .)), ovšem na druhou stranu se Principu úplně vylučovat nemohou, protože svět je jejich společnou, (dis)harmonickou kombinací .)

A co se týče toho druhého pohledu... no já jsem se aktuálně úplně ztratil, vlastně už nevím, co se mi na tom tvém nelíbilo, hehe =P Taka ať odpoví xKiv, jak to myslel, já su zblblej .)
metalwarrior665 26.11.2006 10:05  150
Ikdyz mozna by mohlo byt zajimave hrat schizofrenni postavu s rozlozenim, 3 zivot, 3 smrt, takova pekna maniodepresivita:))
metalwarrior665 26.11.2006 10:02  149
Gran: ja ti rozumim, ale stejne si myslim, ze se ty opacny smery prave vylucuji

Zkuste nastinit ten druhy pohled na nakej praktickem prikladu, treba mi to dojde
gran 25.11.2006 17:29  148
metalwarrior665No a tady jsme právě u toho přístupu .) Protože existuje přístup, kde smrt není jen nedostatkem života .)) Ty jsi nastínil jeden, xKiv ti naznačuje, že se na to dá dívat i jinak =)
Myslím, že druhá možnost je lepší, pže aby to nevypadalo, že jsou ty principy na sobě moc závislé... a myslím, že když jsou plnohodnotné, tak jsou taky "něco víc" .) Když určíme neexistenci čehokoliv, tak máme "nic", ale ještě to neznamená, že máme "Nicotu" .))
metalwarrior665 25.11.2006 15:34  147
xKiv - to se ale da rict u kazdych opacnych principu
algeroth 24.11.2006 21:17  146
To mi příjde že Smrt je ideálním principem pro zenového mnicha...

A co se týče Atributu, moc se mi nelíbí vázání jednotlivých bonusů na konkrétní předměty, rsp na předměty vůbec. Co když si budu chtít vytvořit paladiná s ideálem sebezdokonalování?

xkiv 24.11.2006 12:13  145
To mi pripada jako ze Smrt je jenom nedostatek Zivota ...
metalwarrior665 24.11.2006 11:58  144
Zivot x smrtZivot - Velka aktivita, zivot je ta nejhodnotnejsi vec, hlavni je vykonat za zivot, co nejvice skutku, co nejvice toho stihnout
Smrt - Netecnost, klid, zivot je pouhe plynuti ke smrti

v praxi by se to mohlo projevit, tak ze paladin zivota by se snazil lecit vsechno zive, udrzet pri zivote co se da, zato paladin smrti by nechaval nemocne umirat, slabe zabijet jako prirozenou cestu ke smrti

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt