Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 30.3.2006 11:02  162
PardGaldenJá si právě myslím, že při použití nekonečného kopí ten bonus za ústup nedostane, protože pomocí této finty má to kopí dosah až +x které si nepamatuji, ale myslím, že je to +4 nebo +6. Dobře a co třeba dát nohsledovi převahu+3 a třetí stupeň archetipu, a stím co jsem navrhoval by to už bylo tak jako že dobré, možná u nohsleda zakázat obranu zbraní úplně.
pardgalen 30.3.2006 10:52  161
MigelMa ale potrebnou prevahu 4 a osmy stupen archetypu.. Pokud bude bojovnik mit proti sobe jenom jednoho protivnika, tak je lepsi pouzivat fintu Noshled. Zadna potrebna prevaha a ucinky jsou jeste lepsi, protoze protivnik nedostava bonus za ustup, coz v pripade nekonecneho kopi dostane. Tim padem uz nikdo v teto situaci fintu Nekonecne kopi nepouzije. Me to jako oslabeni prijde, pak uz totiz tato finta bude lepsi jenom pri souboji s vice protivniky.
migel 30.3.2006 10:38  160
PardGaldenNeoslabí, protože finta nekonečné kopí nemá mám ten pocit žádné postihy a BČ a bojovník s fintou nekonečné kopí může nechat vyhlásit BČ na docela dlouhou vzdálenost...
pardgalen 30.3.2006 10:32  159
Jsem si neuvedomil, ze to je spojene s normalnim utokem. Pak jo, pak by to slo. I kdyz jsi nejsem jisty, jestli to pak neoslabi fintu Nekonecne kopi.

Ta finta je dobra, akorat tam nemusi byt ten hod na zraneni kdyz nezranuje ne? A mozna odstranit formulaci "pouzit selsky rozum", pak to vypada, ze si s tim autor neumi poradit a nechava tak ostatnim jakysi polotovar.
migel 30.3.2006 10:21  158
PardGalenTak před provedením této finty se nemůže krýt danou zbraní, protože by pak přišel o útok. Já jsem tuto fintu pochopil, tak, že je to něco jako šermířský výpad. V tom případě to navrhuji takto: Před provedením finty může bojovník normálně uhýbat po provedení finty má -2 na oč a nemůže se krýt zbraní, ale dostává +3na úč. Tento bonus by měl vyvážit bonus, který dostane postava, která dělá ústup, pokud jej neudělá, je to její smůla.
nigun 29.3.2006 23:42  156
Další finta do praniceSudlice, trojzubcem, halapartny
Odložte si, prosím
převaha: 6
předpoklady: 5. stupeň archetypu, protivník má aspoň trochu oblečení
"Bojovník rád soupeře zesměšní tím, že mu v nestřežený okamžik umě hákem své zbraně strhne šaty."
Pokud se soupeř odkryl alespoň o 7, bojovníkovi se podařilo strhnout z protivníka (část) oděv(u). Než zavádět složitá pravidla, doporučuju použít selský rozum a vzhledem k ošacení soupeře, získané převaze, odkrytí a modelového hodu na "zranění" (finta ale nezraňuje), určit kolik čeho bojovník strhl. Podle situace múže třeba shodit klobouk, sundat plášť, stáhnout nohavice, roztrhnout halenu, strhnout krollovi bederní roušku :-),... Nelze poškodit brnění, ta jsou příliš napevno připevněná, možná o sundání kožené čapky by se dalo uvažovat...
nigun 29.3.2006 23:28  155
PardGalenBonus +1k OČ se ruší jen vzhledem k bojovníkovi.
Znovu opakuji: myšlenka finty byla ta, že soupeř nemá z ústupu žádnou výhodu, což v tvém návrhu má (klasické +1k OČ a nutnost, aby bojovník šel za nim, pokud na něj chce útočit). Finta je dělaná hlavně pro duel, pochybuju, že si jí někdo bude dovolovat ve chvíli, kdy ho ohrožuje víc lidí, i když to klidně může zkusit, ty postihy nejsou velký. Navíc soupeři, na kterého fintu použil, se krýt může (pokud soupeř neustupoval a útočil první).
A podle mě ta finta funguje takhle: Bojovník nahlásí Nohsleda, soupeř nahlísí třeba útok na bojovníka.
1) převahu získá bojovník a útočí. soupeř neustupuje a brání se, pak útočí, bojovník se nemůže krýt.
2) převahu získá bojovník a útočí. soupeř ustupuje, očekává, že bojovník pude za nim a že získá bonus k obraně a posléze bude moci i útočit. Ale ouha, bojovník provede fintu, zaútočí (a skoro se nehne z místa), soupeř nemá bonus a navíc ztrácí útok.
3) převahu získá soupeř a útočí. bojovník se nekreje a pak zaútočí. soupeř ustupuje a dopadne jak ve 2) (akorát neztratí útok, už ho použil).
4) převahu získá soupeř a útočí. bojovník se nekreje a pak zaútočí. soupeř neustupuje a nic zvláštního se neděje.
5) převahu získá soupeř a ustupuje (za akci si zvolil soustředění na obranu, asi se mu nechce bojovat). bojovník provede fintu, soupeř nezíská +1k OČ a je ve vzdálenosti, kde je stále potenciálně ohrožován bojovníkem, leč sám ho ohrozit nemůže.
Ech..to by bylo. aspoň sem si uvědomil, že bojovník se nemůže krýt nikdy, tedy až na případ, kdy se dobrovolně vzdá finty.
pardgalen 29.3.2006 21:07  154
NigunA ten bonus +1 k OC pri ustupu nema jenom kdyz na nej utoci bojovnik nebo i kdyz na nej utoci nekdo dalsi?

V tom mem navrhu take nema protivnik z Ustupu zadnou vyhodu, naopak ma vyhodu bojovnik. Navic v tve verzi se ani bojovnik nemuze kryt zbrani, coz mi prijde jako dost nevyhodne. nehlede na to, ze souper muze zacit ustupovat az kdyz bojovnik provede svuj utok.

Tedy. Bojovnik nahlasi tuhle fintu. Protivnik zautoci na bojovnika, ted je na rade bojovnik a prisel o fintu i o utok. Protivnik zacina ustupovat. Pouziti tento finty je skutecne narocne. A pokud nepouzijes nejake bojovnicke schopnosti, tak ji skoro nevyuzijes.
nigun 29.3.2006 19:00  153
DeadBonus mistra ke zbraňovým dovednostem? Něco typu +1k BČ a +1k UČ?
Zajímavý nápad, akorát by to imho bojovníka moc posílilo. A odkaď vezmeš profibody? Místo fint? Za dovednostní body? Za nepostup v archetypu? To by pak možná šlo, nevim...
nigun 29.3.2006 18:56  152
PardGalenTo, že postava, která sleduje ustupujícího soupeře, nedostává -1k OČ, nepopírám. Však je ten níže zmíněný nátlak v uvozovkách. Ale bude lepší se příště tomuto slovu vyhnout.
A ten tvůj návrh se mi nelíbí :-) Protože myšlenka finty byla ta, že soupeř nemá z ústupu žádnou výhodu.
A tady další pokus:

Nohsled/ převaha- /předpoklady: délka zbraně 4 a víc, delší zbraň než protivník
"S dlouhou zbraní neni těžké sledovat každý soupeřův krok, a to z bezpečné (ne však pro soupeře) vzdálenosti."
Bojovník normálně útočí. Pokud soupeř začne ustupovat (nebo ustupoval už před útokem), tak NEdostane +1k OČ. Bojovník na soupeře může zaútočit i přesto, že soupeř ustoupil, a to aniž by se k soupeři přiblížil (má dlouhou zbraň)(kdy to ještě jde a kdy už ne posoudí PJ). Pokud soupeř neútočil před ústupem, už na bojovníka útočit nemůže (což je logické). Bojovník ostatním soupeřům může pouze uhýbat s postihem -1k OČ. Pokud soupeř neustupuje, bojovník může (nemusí) normálně útočit, v tom případě se už nemůže krýt (nebo naopak).

Tahle verze je podle mě nejlepší. Soupeř na případném ústupu nevydělá, naopak se dostane do pozice, kdy je ohrožován a sám ohrozit nemůže.
dead 29.3.2006 17:52  151
Nápadco keby sa do bojovnika zakombinoval aj akýsi Bonu mistra?
take niecoa ko u zlodeja ale s tým ze by sa to týkalo ručných zbraní?
pardgalen 29.3.2006 16:33  150
Ta finta Noshled to ma trochu pomotane.

Akci ustup muze postava pouzit kdykoliv behem kola a ziska +1 k OC.
Jeji protivnici za ni mohou postupovat a udrzet se ji tak na dosah, ale neziskavaji postih -1 k OC. Proste ji jenom sleduji.
Postih -1 k OC dostava postava pouze tehdy kdyz pouziva natlak.
Jinak by to znamenalo, ze pokud nektera postava ustupuje a jina jde za ni, ze na ni automaticky pouziva natlak, coz mi prijde divne.

Takze ja bych to predelal takhle.

Kategorie kopi
Nohsled
Prevaha: 2
Predpoklady: -
Bojovnik s touto fintou zaroven provadi akci Natlak. Dosatne posith -1 k OC a +2 k UC. Bonus k UC zustane bojovnikovi i tehdy pokud protivnik pouzije akci Ustup.
kharadan 29.3.2006 14:51  149
Tak mi připadá, neměl by ten bonus být spíš na ZZ?
nigun 29.3.2006 14:46  148
MigelMůžu tam dát převahu, nejvíš tak 2-3. Ale pak ta finta bude míň použitelná. Protože čím později seš na řadě (nemáš převahu), tim je větší pravděpodobnost, že soupeř bude ustupovat (třeba chce nejdřív zaútočit a pak hned ustoupit, nebo na něj mezitim zaútočí někdo jinej a on začne ustupovat taky). Ten návrh s převahou a +2k UČ se mi líbí, teď de o to, co z toho vybrat, protože bych byl nerad, aby jsme měli hromadu témeř stejnejch fint, radši ať je kažá jiná. Takže kdo je pro co? :-)

Nohsled/ převaha- /předpoklady: délka zbraně 4 a víc, delší zbraň než protivník
"S dlouhou zbraní neni těžké sledovat každý soupeřův krok, a to z bezpečné (ne však pro soupeře) vzdálenosti."
Bojovník normálně útočí. Pokud soupeř začne ustupovat (nebo ustupoval už před útokem), tak NEdostane +1k OČ (za ústup)a bojovník NEdostane -1k OČ (za "nátlak"). Bojovník ostatním soupeřům může pouze uhýbat s postihem -1k OČ. Pokud soupeř neustupuje, bojovník může (nemusí) normálně útočit, v tom případě se svému soupeři už nemůže krýt.

(a)/nebo
Nohsled/ převaha: 3 /předpoklady: délka zbraně 4 a víc, delší zbraň než protivník
"S dlouhou zbraní neni těžké sledovat každý soupeřův krok, a to z bezpečné (ne však pro soupeře) vzdálenosti."
Bojovník normálně útočí. Pokud soupeř začne ustupovat (nebo ustupoval už před útokem), tak NEdostane +1k OČ (za ústup)a bojovník NEdostane -1k OČ (za "nátlak"). Pokud soupeř neustupuje, bojovník má +2k UČ a ztrácí kryt. Bojovník ostatním soupeřům může pouze uhýbat s postihem -1k OČ.
migel 29.3.2006 12:01  147
NigunSkus se podívat na minulé příspěvky jsou tam taky finty ode mě ale posílal je peca.
Tak jak jsi ji popisoval prvně si myslím že by tam ta převaha měla být, ale zase na druhou stranu bych dal to, že pokud protivník neustoupí bojovník bude mět +2k úč. (možná bych tam dal taky že nejde použít dvě kola po sobě. IMHO

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt