Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 31.3.2006 08:49  167
Nigunhmmm jo dík teť na to nemám čas reagovat tak to sem hodím po víkendu, zkusím se na to podívat doma a mrknout se do pravidel k fintám, abych je doladil.

O ty moršlaky mohl bych ti popsat přesný postup provedení této finty, ale nevím jestli by jsis to dokázal představit, ale zkusím to:
Šermíř čeká na soupeřův sek, který kryje mečem tak, že meč drží za jílec a druhou rukou za čepel- hrot meče směřuje dolů. V druhé fázi šermíř narazí záštitou do soupeřovy čepele, tento náraz obvykle protivník neudrží. Ve třetí fázi chytá šermíř meč oběma rukama za čepel a jednou stranou záštity útočí na soupeřovu spánkovou kost. Tento úder obvykle vyjde, protože protivník má zbraň v pozici nepoužiotelnou ke krytí tohoto úderu a málo kdy stihne uhnout.
nigun 30.3.2006 12:44  166
peca 79 (migelovy finty)Kritika:-)
Rotační odzbrojení- podle mě dost silné, asi bych zvýšil převahu na cca3-4 a dal podmínku, že bojovníkův hod na obranu musí být o 3-5 větší než hod na útok (záporná převaha). Jinak pěkný nápad.

Nábeh do seku- taky dost silný. díky postihům soupeře to bude většonou do hlavy.. Takže bych to zase trošku ztížil, tedy zase trochu zvednout převahu a hlavně požadavek zápornýho odkrytí (nejmíň 4). v případě nezískání odkrytí je to normální kryt. možná dát tak -2k ZZ (nemůžeš se tolik rozmáchnout).

Aktivní kryt- pěkné. jenom poznámka- pochopil sem dobře, že ve všeh 3 fintách bojovník nemůže útočit?

Moršlaky- nedovedu si to moc představit a už vůbecne převést do čísel.. chtělo by to vidět v reálu :-) ale chtělo by to víc podmínek o soupeřových zbraní )proti bodu je to nepoužitelné)

Podběhnutí, obrat, otočka- neni mi moc jasné co se všechno děje ještě v rámci původního kola a co už ne. taky co je kontraakce? něco typu ústup? to s převahou u obratu nefunguje nebo to nechápu.

Úder do obličeje- dal bych bojovníkovi -3k OČ a hlavně bych případné zranění zmírnil, protože takhle to bude ještě často střední zranění, tedy žádný krvácení z nosu...takže buď zranění omezit shora, nebo dát místo -2 třeba -6. sice to pak nebude proti helmařům moc použitelný, ale to je logický, ty do nosu jen tak nezasáhneš. a ještě- na hlavu stále platí odkytí 10, nebo se stačí trefit? může se protivník krýt zbraní? a proč nemůže protivník do těla či nohou? když si usmyslí, že chce do nohy, tak by měl jít do nohy, sice vidí odkrytou hlavu a ruce, ale jemu je to jedno, ne?

Orající david- zdůraznit, jakou rukou co bojovník dělá (může se natočit vpravu i vlevo od bodu).

Řez dýkou- jaká já převaha? k BČ max +1
Sek dýkou- na zranění +2 stačí
Povolový kryt- tzn když příště mám převahu, jdu mu do zad? dal bych mu postih k OČ a bonus k BČ do příštího kola
Povol. kryt 2- taky postih k OČ
nigun 30.3.2006 11:43  165
PardGalen 159Ten hod na zranění vůbec neni nutnej, je to jen možnej způsob, jak vyhodnotit, jestli si mu do pláště udělal jen díru nebo si ho strhl celej, tedy já bych to neřešil- prostě si mu sundal plášť, je to jen návod pro ty, který by tam chtěli mít pravidlo typu "lehký zranění=díra, střední zranění=sundání kusu šatů" atd..(pro ty, který by to chtěli využít, tak neodečítejte soupeřovi zbroj, když nejde o zranění, ale jen o "sílu trhu").
nigun 30.3.2006 11:37  164
PardGalenVýhoda nekonečnýho kopí v duelu je ta, že nestácíš kryt a hlavně nejsi odkázanej na soupeřův ústup. Nohsled má v tomhle slabinu- když soupeř neustoupí, tak jediný co z toho máš je to, že ztratíš kryt.
Navíc nohsleda nejde použít na soupeře, kterej od tebe ustoupil minulý kolo (a ty si ho nesledoval) (respektive jde to, když to spojíš s přesunem, ale pak přijdeš o tu výhodu, kterou poskytuje nek. kopí, tedy že se nemusíš hnout z místa, a navíc jsi znovu odkázán na další případný ústup soupeře).
nigun 30.3.2006 11:29  163
MigelProdlouží to délku kopí/hole o 5, tedy asi o 2,5 metru. Tahle finta (nekon. kopí)se dá použít jednak k tomu, aby si nemusel sledovat ustupujícího protivníka (ale tomu imho +1k OČ zůstane), ale HLavně můžeš zaútočit na protivníka, který s tebou vůbec nebojuje, jen stojí někde opodál (což bys mohl i bez finty pomocí přesunu, ale pak už by ses nemohl vrátit zpátky do těch dveří, který bráníš před bandou skřetů). Nohsled tak široký působení nemá. Ale asi by ho to chtěo ňák otestovat, jak se bude chovat. Je těžký rozhodnout, jestli je to silný (imho ne) nebo slabý (imho taky ne:-))
migel 30.3.2006 10:02  162
PardGaldenJá si právě myslím, že při použití nekonečného kopí ten bonus za ústup nedostane, protože pomocí této finty má to kopí dosah až +x které si nepamatuji, ale myslím, že je to +4 nebo +6. Dobře a co třeba dát nohsledovi převahu+3 a třetí stupeň archetipu, a stím co jsem navrhoval by to už bylo tak jako že dobré, možná u nohsleda zakázat obranu zbraní úplně.
pardgalen 30.3.2006 09:52  161
MigelMa ale potrebnou prevahu 4 a osmy stupen archetypu.. Pokud bude bojovnik mit proti sobe jenom jednoho protivnika, tak je lepsi pouzivat fintu Noshled. Zadna potrebna prevaha a ucinky jsou jeste lepsi, protoze protivnik nedostava bonus za ustup, coz v pripade nekonecneho kopi dostane. Tim padem uz nikdo v teto situaci fintu Nekonecne kopi nepouzije. Me to jako oslabeni prijde, pak uz totiz tato finta bude lepsi jenom pri souboji s vice protivniky.
migel 30.3.2006 09:38  160
PardGaldenNeoslabí, protože finta nekonečné kopí nemá mám ten pocit žádné postihy a BČ a bojovník s fintou nekonečné kopí může nechat vyhlásit BČ na docela dlouhou vzdálenost...
pardgalen 30.3.2006 09:32  159
Jsem si neuvedomil, ze to je spojene s normalnim utokem. Pak jo, pak by to slo. I kdyz jsi nejsem jisty, jestli to pak neoslabi fintu Nekonecne kopi.

Ta finta je dobra, akorat tam nemusi byt ten hod na zraneni kdyz nezranuje ne? A mozna odstranit formulaci "pouzit selsky rozum", pak to vypada, ze si s tim autor neumi poradit a nechava tak ostatnim jakysi polotovar.
migel 30.3.2006 09:21  158
PardGalenTak před provedením této finty se nemůže krýt danou zbraní, protože by pak přišel o útok. Já jsem tuto fintu pochopil, tak, že je to něco jako šermířský výpad. V tom případě to navrhuji takto: Před provedením finty může bojovník normálně uhýbat po provedení finty má -2 na oč a nemůže se krýt zbraní, ale dostává +3na úč. Tento bonus by měl vyvážit bonus, který dostane postava, která dělá ústup, pokud jej neudělá, je to její smůla.
nigun 29.3.2006 22:42  156
Další finta do praniceSudlice, trojzubcem, halapartny
Odložte si, prosím
převaha: 6
předpoklady: 5. stupeň archetypu, protivník má aspoň trochu oblečení
"Bojovník rád soupeře zesměšní tím, že mu v nestřežený okamžik umě hákem své zbraně strhne šaty."
Pokud se soupeř odkryl alespoň o 7, bojovníkovi se podařilo strhnout z protivníka (část) oděv(u). Než zavádět složitá pravidla, doporučuju použít selský rozum a vzhledem k ošacení soupeře, získané převaze, odkrytí a modelového hodu na "zranění" (finta ale nezraňuje), určit kolik čeho bojovník strhl. Podle situace múže třeba shodit klobouk, sundat plášť, stáhnout nohavice, roztrhnout halenu, strhnout krollovi bederní roušku :-),... Nelze poškodit brnění, ta jsou příliš napevno připevněná, možná o sundání kožené čapky by se dalo uvažovat...
nigun 29.3.2006 22:28  155
PardGalenBonus +1k OČ se ruší jen vzhledem k bojovníkovi.
Znovu opakuji: myšlenka finty byla ta, že soupeř nemá z ústupu žádnou výhodu, což v tvém návrhu má (klasické +1k OČ a nutnost, aby bojovník šel za nim, pokud na něj chce útočit). Finta je dělaná hlavně pro duel, pochybuju, že si jí někdo bude dovolovat ve chvíli, kdy ho ohrožuje víc lidí, i když to klidně může zkusit, ty postihy nejsou velký. Navíc soupeři, na kterého fintu použil, se krýt může (pokud soupeř neustupoval a útočil první).
A podle mě ta finta funguje takhle: Bojovník nahlásí Nohsleda, soupeř nahlísí třeba útok na bojovníka.
1) převahu získá bojovník a útočí. soupeř neustupuje a brání se, pak útočí, bojovník se nemůže krýt.
2) převahu získá bojovník a útočí. soupeř ustupuje, očekává, že bojovník pude za nim a že získá bonus k obraně a posléze bude moci i útočit. Ale ouha, bojovník provede fintu, zaútočí (a skoro se nehne z místa), soupeř nemá bonus a navíc ztrácí útok.
3) převahu získá soupeř a útočí. bojovník se nekreje a pak zaútočí. soupeř ustupuje a dopadne jak ve 2) (akorát neztratí útok, už ho použil).
4) převahu získá soupeř a útočí. bojovník se nekreje a pak zaútočí. soupeř neustupuje a nic zvláštního se neděje.
5) převahu získá soupeř a ustupuje (za akci si zvolil soustředění na obranu, asi se mu nechce bojovat). bojovník provede fintu, soupeř nezíská +1k OČ a je ve vzdálenosti, kde je stále potenciálně ohrožován bojovníkem, leč sám ho ohrozit nemůže.
Ech..to by bylo. aspoň sem si uvědomil, že bojovník se nemůže krýt nikdy, tedy až na případ, kdy se dobrovolně vzdá finty.
pardgalen 29.3.2006 20:07  154
NigunA ten bonus +1 k OC pri ustupu nema jenom kdyz na nej utoci bojovnik nebo i kdyz na nej utoci nekdo dalsi?

V tom mem navrhu take nema protivnik z Ustupu zadnou vyhodu, naopak ma vyhodu bojovnik. Navic v tve verzi se ani bojovnik nemuze kryt zbrani, coz mi prijde jako dost nevyhodne. nehlede na to, ze souper muze zacit ustupovat az kdyz bojovnik provede svuj utok.

Tedy. Bojovnik nahlasi tuhle fintu. Protivnik zautoci na bojovnika, ted je na rade bojovnik a prisel o fintu i o utok. Protivnik zacina ustupovat. Pouziti tento finty je skutecne narocne. A pokud nepouzijes nejake bojovnicke schopnosti, tak ji skoro nevyuzijes.
nigun 29.3.2006 18:00  153
DeadBonus mistra ke zbraňovým dovednostem? Něco typu +1k BČ a +1k UČ?
Zajímavý nápad, akorát by to imho bojovníka moc posílilo. A odkaď vezmeš profibody? Místo fint? Za dovednostní body? Za nepostup v archetypu? To by pak možná šlo, nevim...
nigun 29.3.2006 17:56  152
PardGalenTo, že postava, která sleduje ustupujícího soupeře, nedostává -1k OČ, nepopírám. Však je ten níže zmíněný nátlak v uvozovkách. Ale bude lepší se příště tomuto slovu vyhnout.
A ten tvůj návrh se mi nelíbí :-) Protože myšlenka finty byla ta, že soupeř nemá z ústupu žádnou výhodu.
A tady další pokus:

Nohsled/ převaha- /předpoklady: délka zbraně 4 a víc, delší zbraň než protivník
"S dlouhou zbraní neni těžké sledovat každý soupeřův krok, a to z bezpečné (ne však pro soupeře) vzdálenosti."
Bojovník normálně útočí. Pokud soupeř začne ustupovat (nebo ustupoval už před útokem), tak NEdostane +1k OČ. Bojovník na soupeře může zaútočit i přesto, že soupeř ustoupil, a to aniž by se k soupeři přiblížil (má dlouhou zbraň)(kdy to ještě jde a kdy už ne posoudí PJ). Pokud soupeř neútočil před ústupem, už na bojovníka útočit nemůže (což je logické). Bojovník ostatním soupeřům může pouze uhýbat s postihem -1k OČ. Pokud soupeř neustupuje, bojovník může (nemusí) normálně útočit, v tom případě se už nemůže krýt (nebo naopak).

Tahle verze je podle mě nejlepší. Soupeř na případném ústupu nevydělá, naopak se dostane do pozice, kdy je ohrožován a sám ohrozit nemůže.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt