Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 18.9.2007 11:41  1584
OK, to byl jen nitpick, kdyz uz jsem se v tom celem vrtal a mel toho vic.
gran 17.9.2007 18:58  1583
No jo, splet jsem si astrální a artificiální. Pak se vyjádřím k celému, teď nemůžu.
xkiv 17.9.2007 09:56  1582
Ale co kecam, vlastne ... [spoil]

1) Duse je celek, nemuze zaniknout jeji cast
2) Duse je odrazem vedomi (z astralnich sfer).
- Vedomi neni artificialni anima.
- Odrazem vedomi je *astralni* anima.
- Artificialni anima je odraz demona.
3) Pricinna souvislost: dokud na dusi vede dost (dostatecne silnych) vazeb, udrzi se - a vedomi se ve sferach nerozpusti
4) Duse neni odraz tela - telo ma svuj vlastni odraz, ktery je s dusi propojeny velmi silnou vazbou (tak silnou, ze zacatecnici maji obcas problem odlisit od sebe dusi a odraz tela)
5) Odraz tela ma smysl do te doby, dokud ma smysl mluvit o tele (pak muzou jeste nejspis vest nekam nejake "vzpominkove" vazby (na odraz vzpominky, nebo do prazdna, co ja vim), puvodni vazby na telo se udrzi jen velmi tezko)
6) "Pokecat" si = pres mentalni souboj? Moc jednoduche to nebude ...
Navic nevime, jak vedomi bez tela funguje - jestli napriklad ukladalo vsechny vzpominky do mozku, tak uz neumi "mluvit" ...

[/spoil]
xkiv 17.9.2007 09:42  1581
GranMyslim, ze mas obracene pricinnou souvislost, ale jinak taky nic lepsiho nevim.
gran 15.9.2007 14:07  1580
Radši bíle, mám pocit, že tam je tuna spoilů.


Odraz Vědomí (jedna polovina duše) zaniká ve chvíli, kdy se Vědomí (artificiální anima) rozpustí ve sférách (jestli si dobře vzpomínám). Teprve v tu chvíli zanikají i vazby k tomuto odrazu.
Jenže nevím, jestli např. láska je taková vazba. Je možné, že ve skutečnosti vedou k druhé polovině odrazu, tedy k odrazu těla.
Manipulovat s vazbami samozřejmě můžeš. Jenže pokud vedou citové vazby k odrazu vědomí, můžeš si s dotyčným ještě pokecat. Což nevím, jestli bylo autory zamýšleno.
Přijde mi to ale logičtější, páč právě odraz Vědomí obsahuje 4 brány, ve kterých jsou city a pocity apod.. Je ale možné, že to skutečně vede k tělu, páč někdo miluje vyloženě toho člověka, ne jeho mysl.
Tedy umím si představit důvody říkající "ano" oběma možnostem, jen je potřeba zjistit, co zamýšlejí autoři.

Každopádně, odpověď na otázku "dá se s nimi manipulovat" zní ano.


x)
muskarin 15.9.2007 14:02  1579
Nevíte co se stane s vazbami k duším zemřelých lidí ? (mám k někomu vazbu a ten někdo umře)
Okamžitě zanikají? Pokud ne - dá se s nimi manipulovat?
muskarin 22.7.2007 13:07  1578
tj... může zaklít prakticky do čehokoliv - ale bude záležet na zlovůli PJ, kolik mu dá postih
Borci co mají pořádnou vůli, umí kreslit obrazce a nebo pravidelně hází na kostkách 12 si to snad můžou zaklít do čehokoliv :-)
gran 22.7.2007 10:44  1577
Btw myslím si, že velmi velmi schopný theurg zakleje démona i do symbolu.
xkiv 20.7.2007 13:33  1576
Mam pocit, ze primo v prirucce theurga se pise o tom, ze kdyz theurg umre, tak uz demonovi nema kdo menit prikazy, ale demon je musi porad poslouchat (takze nekteri demoni se snazi sveho pana zrusit driv, nez je staci omezit - a pak maji na nasem svete rozchod a volno).
peca_007 19.7.2007 17:06  1575
beorn: "kouzelne" veci nemusi nutne vytvaret jenom theurg, ale z doposud vydanych hracskych povolani je to jedine, ktere to svede. na to pozor. PJ ma dost materialu, aby si magicky predmet dokazal dat dohromady bez ohledu na existenci konkretniho povolani. ostatne na to, aby vznikl mec artefakt, ktery ma vlastni dusi, muze stacit jenom silna citova vazba jeho majitele.

dale, theurg sam o sobe nemusi mit dva demony v jednom (slozenem) predmetu. napriklad v holi muze mit spravce a crona treba v privesku. a kdyz uz chces delat takovou vec, ze nejaky theurg obdaruje druzinoveho valecnika "kouzelnou hulkou", muze mu to predat tez jako 2 veci - vykonnou a ridici jednotu :-)

no a nakonec s tou smrti theurga. zkus si to tu dohledat, bylo jiz podrobne probrano. nebo mozna v klubu PJ, netusim nakolik vysvetleni bylo prozrazujici, nepamatuju si presne, co vsecko theurg skutecne vi.
beorn 19.7.2007 13:22  1574
Hm, takže ty démony budu muset takhle ochcávat. A když budu chtít udělat kouzelný prsten, tak zakleju správce do prstenu a Crona do rubínu a ten pak nechám do prstenu vsadit... Trošku nešikovné, ale asi se to tak bude muset řešit.
Každopádně díry za radu :-)

A ještě jeden dotaz. Když si tedy takto theurg vytvoří tu kouzelnou hůlku a pak zemře. Co se stane s tím démonem? Uletí do sfér, nebo si musí ten zadaný počet kouzel odkouzlit?
Já jsem si původně myslel, že jakmile démon ztratí vazbu k pánovi, tak uletí. Ale jelikož jsou v plusku veškeré magické věci ošetřeny systémem démonů, tak nevím, jak by potom mohly zůstat kouzelné takové ty věcičky, co najdou dobrodruhové v jeskyních, kryptách a tak. Protože theurgové co je vytvořili musí být dávno po smrti.
profa 17.7.2007 18:57  1573
takže ten Cronův odpor budu muset stejně přemáhat...
peca_007 17.7.2007 14:23  1572
profa, marosk: Je to tezsi, ale ne nemozne. Ostatne, jinak "kouzelnou hulku" neudelas. Na druhou stranu neni problem, aby obe dve casti byly vytvoreny samostatne a slozeny a po zakleti obou demonu. Kazdopadne theurg, ktery si takovy predmet vyrobi, ho tezko da z ruky, byt by to bylo nejlepsimu priteli.
marosk 17.7.2007 13:43  1571
peca_007myslim ze v prirucke sa niekde pise o skladani viacerych casti so zakliatym demonom v negativnom zmysle
profa 17.7.2007 11:39  1570
peca_007[1569]: a jak by potom fungovaly (jenom symbol podle mě na uspokojení démona nestačí) ?

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt