Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hecras 4.4.2006 13:41  176
MigelS těmi tesáky nemáš pravdu, tesák je opravdu velmi hrubá a špatně vyvážená šavle (když to zjednoduším) Dokonce jsem viděl i dvouruční tesáky. Tesáků se kterými se převážně bodá (tak jako s dýkami) je opravdu velmi málo.
migel 4.4.2006 12:28  175
domingoKordy dávám k mečum ze dvou důvodů, za prvé nikde jsem zatím nenašel tabulku, která by charakterizovala kordy, za druhé kord je ve vívinu zbraně dál než meč a meč je předchůdce kordu. Se šavlí, co zatím já vím se šermuje úplně jinak než s mečem. A pokud bychom se měli začít bavit na toto téma, tak zrovna do toho můžeme přidat diskuzi proč tesáky jsou s šavlemi, když jsou bližší dýkám.. A za další některé techniky jde s kordem provést stejně jako s mečem a nechce se mi vymíšlet nové finty pro kord jen protože je to jiná zbraňová kategrie..
nigun 3.4.2006 19:56  174
MigelPovolový kryt: nejdřív mi to přišlo silný, ale když to porovnám s platnými střehy mečů a šavlí, tak to jde (i když...to je otázka. střehy jsou IMHO tak dobré proto, že v případě, že by bojovali dva bojovníci a jeden furt získával převahu (byl by to barbar s píkou a bojovalo by se na zledovatělim svahu), tak by pak měl obrovskou výhodu- furt by fintil a ten druhej by toho moc nepředvedl). Ale ještě bych zdůraznil, že bojovník, i když má převahu, útočí až po soupeři a že ten nemá k -3k OČ další postih za útok zezadu. Chápu to tak, že má postih prostě za to, že to nečekal a že musí spojit obrat s úhybem.
Aktivní kryt: Neni mi jasný, jestli můžu v jednom kole normálně útočit a aktivně krýt, nebo jenom aktivně krýt. V prvním případě by to bylo docela silný (konečně dva útoky za kolo, jeden dokonce s bonusem), v druhym případě by to byl akorát horší střeh s mečem. Takže bych napsal, že toto kolo bojovník normálně neútočí a když se vykryje, tak může trefit nepřítele, ale jen do ruky. nezraní ho moc, ale nepříjemě do dlaně, zápěstí a prstů, takže soupeř bude mít asi postihy (blbě se mu manipuluje se zbraní).
Rotační odzbrojení: díval sem se na ostatní odzbrojující finty a jejich "podmínky" jsou velice odlišné. Od předseku šavlí (převaha 6, odkrytí 8) k řemdihům (převaha 4, odkrytí 1, nutnost krytu). Rotační odzb. má vlastně: převaha 3, odkrytí 2. Takže je nejsilnější. Má sice dost podmínek- archetyp a soupeřova zbraň, ale ještě bych to stížil: převaha 5, odkrytí 3. Taky je potřeba si ujasnit (napsaný to tam bejt teoreticky nemusí), že bojovník toto kolo neútočí (pak už by to bylo opravdu moc silný).
Náběh do seku: Platí to samý co minule, takže ztížit- převaha 5, odkrytí 3 a dát -2k ZZ (+ nechat jednoruční držení).

Ale je to jen můj názor, nic závaznýho, tak mě za to nekamenujte :-)
spisi 3.4.2006 10:35  173
MigelNechapu tomu trosku pri finte Nabeh do seku.
"Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést pokud protivník bodá."
Da se kopii nebodat?? No akoze da se urcite ale myslim ze by tak nikdo nebojoval. A proc vlastne nemoze bodat??
domingo 3.4.2006 09:46  172
Migel [170]: zaujimave ...
Preco davas kordy pod kategoriu mece ?
Podla mna to ma byt dalsia kategoria zbrani tvarou v tvar ...
(napriklad take sable maju s mecmi viac spolocneho ako kordy, a pritom maju svoju vlastnu kategoriu ...)
aranka 3.4.2006 09:03  171
Ehm... nějakou dobu sem tu nebyla... ale jak řešíš to, že bojovník s převahou útočí až po útoku soupeře? To si jako počká? Nic proti, ale vědět by se to mělo...
migel 3.4.2006 08:43  170
NigunTroška jsem zapracoval na těch fintách, a tady je výsledek.
Meče (kordy)

Rotační odzbrojení: Potřeba: 3 stupeň archetypu
Dvouruční držení zbraně znalost původního odzbrojení
Převaha: 3
Bojovník používající tuto fintu nejprve musí použít úspěšně krytí s danou zbraní.Poté si svou vlastní zbraní přimáčkne k tělu protivníkovu zbraň a rychlým otočením těla kolem osy vypáčí protivníkovu zbraň. Pokud protivníkova zbraň má koš má protivník automaticky zlomené zápěstí. Pro úspěšné odzbrojení stačí, aby měl bojovník OČ o 2 vyžší než útočník ÚČ. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést, pokud protivník bodá.

Náběh do seku: Potřeba: Rotační odzbrojení, dvouruční držení
převaha 4
5. stupeň archetypu.
Finta probíhá do poslední chvíle jako rotační odzbrojení, avšak šermíř v poslední chvíli obrátí rotaci svého těla a svým mečem útočí na protivníka(ve skutečnosti vede rubový sek na hrudník či krk protivníka) sekem. Protivník se nemůže bránit danou zbraní a na úhyb má postih –6, protože nestíhá reagovat na změnu pohybu Může se však s postihem –3 bránit zbraní v druhé ruce pokud již nepoužil obranu s touto zbraní. Šermíř se nejprv musí správnš protivníkovu seku ubránit, musí mít o 4 vetší OČ než protivník ÚČ. Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně, finta se nepovede. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést pokud protivník bodá. Zranění je jednoruční.

Povolový kryt:Potřeba: 3stup. Archetypu
Protivník nebodá
Převaha:3
Bojovník kryje soupeře jen tak na oko meč spíše využívá na odvedení soupeře. Šermíř využije protivníkovu pohybovou energii a nechá jej prohnat kolem sebe, aby se dostal protivníkovi do zad. Šermíř dostává +3 na ÚČ. Šermíř zaútočí ještě toto kolo.

Aktivní kryt: Potřeba 5. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +3 k ÚČ
Zbytek doám až se projednají tyto finty.
nigun 31.3.2006 16:06  169
otázečkaKdyž udělám přesun k soupeři a vyjde mi jen tak tak a ten soupeř začne ustupovat, tak se klidně můžu ještě o kus posunout k němu.. Je to tak správně?
nigun 31.3.2006 11:15  168
hole, kopí, trojzubce
Aktivní krytí holí
převaha: 3
předpoklady: 7.stupeň archetypu
Bojovník má "archetyp -6" zvláštních krytů, použitelných je na ty, na které má převahu 3. Pokud tímto krytem vykryje útok, tak nepřítele automaticky zraní za Tau(rozdíl hodů), maximálně tolik, kolik je jeho stupeň archetypu. Je to vždy drtivé zranění (vykryju útok a hned vzápětí fláknu konecm zbraně nepřítele někam do boku).

halapartny, sudlice
Střeh s halapartnou
převaha:-
předpoklady: 5. stupeň archetypu
Pokud vykryju soupeřův útok s "rezervou" aspoň 3, tak po něm hned vzápětí sekám. Soupeř se nemůže krýt zbraní kterou útočil, bojovník má +2k UČ a -2k ZZ (nemůže se pořádně napřáhnout). Pokud získá převahu bojovník, tak může normálě útočit i se krýt.
migel 31.3.2006 08:49  167
Nigunhmmm jo dík teť na to nemám čas reagovat tak to sem hodím po víkendu, zkusím se na to podívat doma a mrknout se do pravidel k fintám, abych je doladil.

O ty moršlaky mohl bych ti popsat přesný postup provedení této finty, ale nevím jestli by jsis to dokázal představit, ale zkusím to:
Šermíř čeká na soupeřův sek, který kryje mečem tak, že meč drží za jílec a druhou rukou za čepel- hrot meče směřuje dolů. V druhé fázi šermíř narazí záštitou do soupeřovy čepele, tento náraz obvykle protivník neudrží. Ve třetí fázi chytá šermíř meč oběma rukama za čepel a jednou stranou záštity útočí na soupeřovu spánkovou kost. Tento úder obvykle vyjde, protože protivník má zbraň v pozici nepoužiotelnou ke krytí tohoto úderu a málo kdy stihne uhnout.
nigun 30.3.2006 12:44  166
peca 79 (migelovy finty)Kritika:-)
Rotační odzbrojení- podle mě dost silné, asi bych zvýšil převahu na cca3-4 a dal podmínku, že bojovníkův hod na obranu musí být o 3-5 větší než hod na útok (záporná převaha). Jinak pěkný nápad.

Nábeh do seku- taky dost silný. díky postihům soupeře to bude většonou do hlavy.. Takže bych to zase trošku ztížil, tedy zase trochu zvednout převahu a hlavně požadavek zápornýho odkrytí (nejmíň 4). v případě nezískání odkrytí je to normální kryt. možná dát tak -2k ZZ (nemůžeš se tolik rozmáchnout).

Aktivní kryt- pěkné. jenom poznámka- pochopil sem dobře, že ve všeh 3 fintách bojovník nemůže útočit?

Moršlaky- nedovedu si to moc představit a už vůbecne převést do čísel.. chtělo by to vidět v reálu :-) ale chtělo by to víc podmínek o soupeřových zbraní )proti bodu je to nepoužitelné)

Podběhnutí, obrat, otočka- neni mi moc jasné co se všechno děje ještě v rámci původního kola a co už ne. taky co je kontraakce? něco typu ústup? to s převahou u obratu nefunguje nebo to nechápu.

Úder do obličeje- dal bych bojovníkovi -3k OČ a hlavně bych případné zranění zmírnil, protože takhle to bude ještě často střední zranění, tedy žádný krvácení z nosu...takže buď zranění omezit shora, nebo dát místo -2 třeba -6. sice to pak nebude proti helmařům moc použitelný, ale to je logický, ty do nosu jen tak nezasáhneš. a ještě- na hlavu stále platí odkytí 10, nebo se stačí trefit? může se protivník krýt zbraní? a proč nemůže protivník do těla či nohou? když si usmyslí, že chce do nohy, tak by měl jít do nohy, sice vidí odkrytou hlavu a ruce, ale jemu je to jedno, ne?

Orající david- zdůraznit, jakou rukou co bojovník dělá (může se natočit vpravu i vlevo od bodu).

Řez dýkou- jaká já převaha? k BČ max +1
Sek dýkou- na zranění +2 stačí
Povolový kryt- tzn když příště mám převahu, jdu mu do zad? dal bych mu postih k OČ a bonus k BČ do příštího kola
Povol. kryt 2- taky postih k OČ
nigun 30.3.2006 11:43  165
PardGalen 159Ten hod na zranění vůbec neni nutnej, je to jen možnej způsob, jak vyhodnotit, jestli si mu do pláště udělal jen díru nebo si ho strhl celej, tedy já bych to neřešil- prostě si mu sundal plášť, je to jen návod pro ty, který by tam chtěli mít pravidlo typu "lehký zranění=díra, střední zranění=sundání kusu šatů" atd..(pro ty, který by to chtěli využít, tak neodečítejte soupeřovi zbroj, když nejde o zranění, ale jen o "sílu trhu").
nigun 30.3.2006 11:37  164
PardGalenVýhoda nekonečnýho kopí v duelu je ta, že nestácíš kryt a hlavně nejsi odkázanej na soupeřův ústup. Nohsled má v tomhle slabinu- když soupeř neustoupí, tak jediný co z toho máš je to, že ztratíš kryt.
Navíc nohsleda nejde použít na soupeře, kterej od tebe ustoupil minulý kolo (a ty si ho nesledoval) (respektive jde to, když to spojíš s přesunem, ale pak přijdeš o tu výhodu, kterou poskytuje nek. kopí, tedy že se nemusíš hnout z místa, a navíc jsi znovu odkázán na další případný ústup soupeře).
nigun 30.3.2006 11:29  163
MigelProdlouží to délku kopí/hole o 5, tedy asi o 2,5 metru. Tahle finta (nekon. kopí)se dá použít jednak k tomu, aby si nemusel sledovat ustupujícího protivníka (ale tomu imho +1k OČ zůstane), ale HLavně můžeš zaútočit na protivníka, který s tebou vůbec nebojuje, jen stojí někde opodál (což bys mohl i bez finty pomocí přesunu, ale pak už by ses nemohl vrátit zpátky do těch dveří, který bráníš před bandou skřetů). Nohsled tak široký působení nemá. Ale asi by ho to chtěo ňák otestovat, jak se bude chovat. Je těžký rozhodnout, jestli je to silný (imho ne) nebo slabý (imho taky ne:-))
migel 30.3.2006 10:02  162
PardGaldenJá si právě myslím, že při použití nekonečného kopí ten bonus za ústup nedostane, protože pomocí této finty má to kopí dosah až +x které si nepamatuji, ale myslím, že je to +4 nebo +6. Dobře a co třeba dát nohsledovi převahu+3 a třetí stupeň archetipu, a stím co jsem navrhoval by to už bylo tak jako že dobré, možná u nohsleda zakázat obranu zbraní úplně.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt