Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Grafika [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderuje Machalík.
Archiv

Klub pro všechny příznivce a tvůrce počítačové grafiky a webdesignu.

Zde je možno rozebírat jak taje 2D kreslení, tak 3D modelingu, i webdesign můžeme nakousnout; ve všech kategoriích lze pak diskutovat o všem, od věcí obecných až k řešení zcela konkrétních problémů.
Budu rád, když se touto cestou od sebe něčemu přiučíme či se navzájem inspirujeme, ať už co do tématu tvorby nebo používaných programů.

Vysvětlení užívaných zkratek:

PS: PhotoShop
PP: PhotoPaint
PSP: PaintShop Pro
IR: ImageReady
F: Flash
FW: FireWorks
MAX: 3D Studio MAX
LW: LightWave
AI: Illustrator
Rhino: Rhinoceros


Rozeznávač fontů #1
Rozeznávač fontů #2

Poznámka moderátora: Tento klub neslouží k černé výměně a/nebo crackování grafických programů.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 552 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 08:48  1661
Mam takovz dost mozna lamersky dotaz. Jak v PS udelam z alfakanalu (ktery neni jen ciste cernobily) masku vrstvy? Ci proste jinym zpusobem zaplikuju ten kanal na vrstvu, aby dostala pruhlednost odpovidajici tomu alfakanalu? Furt mi to nejak nejde. :-(
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 11.4.2007 09:29  1660
No ono to vyhlazovani taky chvili trva, proto to graficke editory pri normalnim zoomovani nedelaji (gimp to taky nedela), naopak graficke prohlizece to delaji, protoze kdyz si clovek ty fotky (treba) prohlizi, tak naopak ma zajem na tom, aby to vypadalo co nejlepe, i kdyz to treba nebude uplne hned.
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 11.4.2007 08:21  1659
sakra, kdybych zapojil selskej rozum tak mi to s tema pixlama muselo dojit :). diky
machalik Machalík má vždycky pravdu. 11.4.2007 02:33  1658
V PS nic takovýho není, prostě 66 % zobrazuje zubatě, protože musí vecpat tři pixely do dvou. Nemá na to žádnej algoritmus, je to tupě zmenšený podle mě přes nearest neighbour.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 10.4.2007 23:31  1657
Pripadne to jeste po interpolaci (at uz provedene jakymkoliv algoritmem) muze delat nejake vyhlazovani (zase tech zpusobu bude vic).
trofozoit Trofozoit DNA, DNA - come out and play 10.4.2007 20:23  1656
V Irfanu taky.
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 10.4.2007 19:52  1655
themjaklaha, diky. mrknu v PS jestli tam taky neco takovyho neni :)
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 10.4.2007 19:49  1654
BIGHead [1653]: Podle mne programu. Třeba v XnView se dá nastavit, jak má být chytrý při interpolaci, když se zobrazuje ne 1:1.
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 10.4.2007 19:45  1653
themajkl: a na bázi programu nebo spíš ovladaču graf. karty/monitoru??
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 10.4.2007 19:37  1652
BIGHead [1651]: IMHO algoritmus interpolace.
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 10.4.2007 19:30  1651
spíš takový nepodstatný teoretický dotaz
proč při přibližování a oddalování obrazů (třeba v PS pomocí Lupy) jsou většinou při každém druhém kroku zubaté okraje. Myslím tím tedy zvětšování/zmenšování pod 100%, nad to už začnou být vidět pixely a to nemyslím.
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 15.3.2007 10:54  1649
bouchiNevím, zdali uplně přesně chápu co máš na mysli.
Nemáš je náhodou udělané v různých vrstvách?
Pokud to chapu dobre, tak mas nejaky rast a chces mu udelat linku kolem dokola. To vetsinou resim pomoci orezove masky - stejne jako ty mam rastrovy objekt a pak vektorovy o stejnem tvaru, ale nepatrne mensi. Ten vektor dam uplne dopredu vyberu oba objekty a v menu objekt dam pouzit orezovou masku. Vysledek vypada porad jako puvodni rastr, ale muzu mu pridat obrys. Orezova maska se da samozrejme uvolnit, upravit atd...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.3.2007 10:52  1648
Aha, tak zpatky na stromy, bylo to nezvykem na vrstvy, ty obrysove objekty byly v samostatne vrstve nad tou s grafickymi. Tak uz je to OK.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.3.2007 10:45  1647
dotazDelam ted neco v AI, ve kterem jsem celkem zacatecnik, a zaboha si nevim rady s jednim dost mozna trivialnim problemem. Mam dva objekty stejneho tvaru. Jeden je seskupenim nekolika rastrovych grafik, druhy je prazdny. Tomu prazdnemu chci nastavit nejaky obrysovy tah. To mi jeste jde. Ale ted chci udelat to, ze ty objekty budou presne na sobe, pricemz ten graficky bude nahore (takze ten druhy, jen s obrysem, bude vlastne tomu grafickemu delat vnejsi obrys). A proste se mi nedari docilit toho usporadani - i kdyz tomu obrysovemu nastavim, aby byl uplne vzadu, a tomu grafickemu, aby byl uplne vpredu, porad je ten obrysovy nad tim grafickym. :-(((
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 12.3.2007 10:06  1646
existuje v AI nějaký snadný způsob jak zarovnávat jednotlivé body?
Chci například udělat pilu a chci, aby všechny zuby byly stejné..

[ 552 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt