"mě vůbec statické scény nevadí, pokud to není extrém"
Ale u většiny starších anime to "je" extrém, díky jejich rozpočtům.
"Proto ostatně mnoho současných anime takovým dost divným způsobem prolíná 3D a 2D"
Co já zaznamenávám u "většiny" anime je usnadnění práce - to znamená 3D pro 3D efekty, které by byly na strašně dlouho při ruční animaci (tzn. pravděpodobně bychom je vyhodili a nahradili statickou scénou, že) - auta, pozadí, otočky, taneční scény v idol anime. Samozřejmě, spoust z nich je pořád vidět - ale i tady už je posun, kdy zaznamenávám anime, kde mi někdo řekne, že tam bylo CG a já to netuším, což je věc před lety nemyslitelná.
Zkrátka bych to neviděl tak černě - situace s CG se zlepšuje. Jo, jsou průsery prakticky každej rok něco (Aku no Hana, Berserk), ale to ke zkoumání nových technologií patří.
"Proto ostatně mnoho současných anime takovým dost divným způsobem prolíná 3D a 2D a já to prostě vidim"
Kdybys žil v Japonsku 30 let dozadu, vsadím se, že bys nadával na ty nové trendy, které nahrazují staré dřevoryty a ranou animovanou kresbu, která neměla žádné ty prasárny co přinesl Go Nagai a laciné fígle (money shot, apod.) co vymyslel Sunrise.
"K MAL, no není to tak docela pravda, podívej se na youtube, reddit mainstreamovému publiku nabídne mainstream, jiným komunitám raději jiný obsah."
IMO MAL (třeba doporučení nebo podobná anime) funguje úplně stejně. Naprosto nemám problém tam ignorovat mainstreamová anime, stejně jako na redditu nemusím lézt do mainstream subredditů. YouTube je v tomhle ohledu mnohem agresivnější.
"O API toho moc nevím, co třeba na tom běží od fanoušků?"
Třeba graph.anime.plus pro vizualizace statistik, iMAL nebo MAL Updater pro updatování anime (MAL Updater má třeba automatické napojení na nyaa.se, kde kontroluje jestli vyšel nový release). |