Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 18.6.2008 06:54  1688
No, na druhou stranu se nabízí otázka: proč je tak málo jízdních soubojů? Že by proto, protože k tomu nejsou takřka žádná pravidla a postavy vidí v koni spíš komplikaci než výhodu?

Co vlastně pravidla pro boj z koňského hřbetu nabízejí. Bonus za větší velikost. Nájezd. Nemýlím-li se je to vše. A to za cenu toho, že si neustále hážu na ovládání zvířete.

Docela by mě zajímalo, jaká máte (jestli máte) homemade pravidla pro jízdní boj, která by z rytíře na koni vytvořila toho ultimátního bojovníka středověku...
romik 17.6.2008 13:58  1687
Máš pravdu, ale ruku na srdce - Já hraji RPg okolo 12 - 14 let, s touhle družinou s menšíi oběmanmi již skoro osm let a jízdních bojů jsme ta tu dobu odehráli...

...počítám...

...ne víc než pět.
davec 17.6.2008 08:13  1686
On vlastně jízdní boj moc řešen není. Což je třeba z hlediska rytíře trochu škoda.
romik 17.6.2008 05:49  1685
V pravidlech pro bojovníka nikoli. U dovednosti jezdectví ano.

Nejsem si jist, ale u holí a kopí je speciální finta nazvaná nájezd...

Takže, pravidla toto vše vcelku jednoduše a elegantně řeší.
kos_bos 16.6.2008 21:08  1684
Nejsem odborník, ale pár mých názorů:

1) střílet za jízdy z luku je pro jezdce mnohem snazší, neš zabodnout do někoho kopí a ustát zpětný ráz.

2) V pravidlech se nepíše nic o jiných parametrech pro boj z koně, poze se započítá do ZZ síla zvířete a hodí se 2k6+

3) Vymýšlet speciální druh kopí pro nájezd? Trožku zcestné, nejedná se o týden připravovaný rytířský turnaj...
nigun 15.6.2008 22:06  1683
Podle pravidel sice můžeš na koni používat kopí obouručně, když to umíš, ale tak se kopí nikdy nepoužívalo. Při nájezdu bych dal kopí jednoruční s uplně jinejma parametrama. A nebo bych tomu řikal dřevec, on je dřevec "Jezdecké kopí pro rytířské turnaje. Přeneseně i bojové jezdecké kopí s ostrým hrotem."
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.6.2008 19:58  1682
Na kterejch?
pecka123 15.6.2008 19:03  1681
no, ale na těch obrázkách má rytíř v druhé ruce štít :-))))
profa 15.6.2008 18:57  1680
Mongolové taky zvládali řízení koně nohama. Ruce museli mít volné pro střelbu.
xkiv 14.6.2008 14:51  1679
Ja bych to bral asi tak, ze
1) na koni se zbrane pouzivaji trochu jinak nez na vlastnich ... zvlast pri najezdu
2) jaky vidis problem? Pri "rizeni kone" prece *muzes* mit obe ruce volne ... kdyz to umis (a mas spravne vycviceneho kone)
kos_bos 14.6.2008 10:14  1678
Jezdec a kopíMám menší problém s pravidli. Když chce někdo udělat nájezd (jedu na koni, mám kopí) tak jak? Vždyť kopí je obouruční zbraň...

Mám to chápat tak že při nájezdu je vyjímka a může se kopí používat jednoruč?
kos_bos 28.5.2008 08:08  1677
to PEEPA - fintyPošli mně prosím ty finty. Dík
pkosour@seznam.cz
darken 24.5.2008 14:34  1676
Jak o tom přemýšlím myslím, že opravdu bude nejlepší když každý bude mít BČ jaké mu padne. V případě Střehu mečem (a jiných fint či podobných situacích) kde bych přehodil soupeře by bylo nejlepší kdybych měl na výběr buď zaútočit jako první a nebo počkat na soupeře a v zápětí mu útok opětovat v pořadí jako bych měl BČ o jedno nižší než on i když mé BČ by se stále počítalo jako v mém hodu takže by na mě stejně nemohl udělat fintu založenou na převaze…
xkiv 24.5.2008 14:19  1675
1) hmmm ...

2) *uplne spravne* by se to asi melo resit tak, ze nejdriv vsichni vymyslej/nahlasej co udelaj (vcetne podminek), pak se postupne urci jak dopadly ty podminky, pak se teprve hodi na boj (a kolem toho se pouzijou ty schopnosti, co umoznuji vyber ruznych fint/akci). Pak to chce jeste nejak dohromady vyhodnotit pohyb (kdo kde/kudy/kam bude/pude a tudiz i kdo kam nemuze, protoze mu nekdo prekazi).
A pak postupne vyhodnocovat.
S timhle bych taky nedovolil zadne zmeny hodu na boj (ani ty z 1667), ale pouzil bych zmenene finty z 1668.
darken 24.5.2008 13:41  1674
xKiv 16731)S tím započtením hodu. Odvodil jsem to z úvodu tvého příspěvku 1667. Protože pokud mohu přizpůsobit své BČ podle soupeře jak jsem to pochopil, co mi zabrání v tom abych řek že mé BČ bude ještě mnohem míň? Pak může nastat situace ve které šermíř odhadne, že bojovník XY chce vyčkávat na jeho útok s tím, že sníží své BČ o tolik, aby bylo nižší než šermířovo, čehož se dá patřičně využít.

2)To s tím čekáním na soupeře jak píšeš v úvodu příspěvku 1673. Myslel jsem, že tohle de říct tak před začátkem boje „Pokud zaútočí zaútočím taky“. Toto jsem nikdy neřešil a teď vidím, že to má dost nepřesností. Pokud toto prohlásím před začátkem boje nebo během něho chceš říct, že mohu počkat na útok soupeře a mít při tom vyšší BČ?

Tohle je nějaké zamotané jak bys postupoval v tomto případě? Docela by mě to zajímalo.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt