Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 30.6.2008 21:41  1711
xKivvšak já vím, vždyť se nehádám. Jinak podle té zpřesňující metody ten bonus na 5,6 vychází jen +1. Ale to je celkem jedno - napálit do někoho kuší na metr je ošklivé.
xkiv 30.6.2008 21:33  1710
Pecka123 [1709]:
V ty tabulce je explicitne presne 5,6 m. Muzes k tomu prijit uz se zaokrouhlenou hodnotou 6 m, ale pak budes mit +0. Nebo prijdes s nezaokrouhlenou hodnotou 5.599999999 m a dostanes +3.
(BTW, proc myslis, ze jsem hranici uvedl jako 560 cm? To uz mi nezaokrouhlis - nebo se budes muset smirit s tim, ze i 5,6 muze byt uz zaokrouhlena hodnota)
pecka123 30.6.2008 20:21  1709
xKivno jasně ;-) (5,6 se zaokrouhlujenahoru)
xkiv 30.6.2008 15:34  1708
ITYM 5 m, tam je +3 na UC .. na 6 m je jenom +0 :) [hranice je 560 cm]
pecka123 29.6.2008 19:22  1707
Doporučuju přepočítat na vzdálenost 6 m. To zase skoro není šance uhnout.
xkiv 29.6.2008 16:40  1706
Zase kdyz budou strelci tak silny, ze budou pravidelne trefovat uhybajici cile uz na 20 metru, tak by nejspis vsichni hrali strelce, protoze k boji TvT by se dostaly uz jenom jehelnicky ...
anonym 29.6.2008 15:43  1705
Střelec.No obávám se že pokud mu nedáte nějaké HODNĚ vysoké bonusy,nebo HODNĚ silné schopnosti,tak to bude jednoznačně nejslabší bojovnický archetyp,protože střelba je v DRD+ obecně VELMI slabá.Střelecké útoky nejsou vůbec nebezpečné, protože střelám se dá celkem bez problémů uhýbat. Vzhledem k postihům, jaké má střílející, je šance na uhnutí celkem vysoká.např.Typický střelec na první úrovni: UČ +3. Typický obránce na první úrovni: OČ +1. Střílí na 22 metrů, obránce se pohybuje chůzí = 3-6-2 = -5 + 2k6. Obránce +1 + 2k6.Útočník má slušnou šanci se trefit, kdyby o něm obránce nevěděl,ale obránce mu v pohodě uhne.Takže pokud chcete aby ten Střelec k něčemu vůbec byl krom nošení nákladu,měli byste mu především HODNĚ zvednout šanci na zásah.
romik 18.6.2008 17:21  1704
Ano, válečník ve zbroji sázen na horší zbraně a zborje svých protivníků.

Čím mu měli prorazit plátovou zbroj? Imho není problém v pravidlech pro jízdní boj, ale v tom, že každý bojovník má plátovou zbroj - Fantasy lidem nasadila do hlavy brouka ve formě nošení, spaní a dělání jiných věcí v plátových zbrojích...A proto najednou jízdí zápas nemá uplatnění.

Nevím, jestli rytíř někdy pobil sto pěšáků a není to jen středověké vyprávění, ale pokud ho nestrhli nebo jinak nedostali z koně - nebylo moc šancí, jak ho vyřadit z bitvy.

Prudký nájezd je hlavně o rozprášení a rozdělení - rozhodí se obranná linie nepřátel a vlastní pěšáci nebojují proti sevřenému šiku, ale jen proti skupinkách otřesených bulánků...
envec 18.6.2008 13:58  1703
BouchiJo to jo, ale teď jsem si uvědomil že je zase omezen a nemůže využívat všech fint :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 18.6.2008 13:37  1702
To je sice fakt, ale válečník na koni uprostřed pěšáků opravdu sázel spíš na to, že jejich zbraně budou horší něž jeho zbroj, a že ho nezvládnou s ní stáhnout.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.6.2008 13:35  1701
Co se naprahu tyce - zas na druhe strane muzes zapojit gravitaci.
envec 18.6.2008 13:22  1700
HecrasO vycvičenosti pěšáka a rytíře ve středověku nemá smysl mluvit. Spíše to chce porovnat vycvičeného bojovníka-pěšáka a vycvičeného bojovníka-jezdce.

S tím nápřehem souhlasím s Wolfi. Jednoručně do toho nemůžeš zapojit boky a obouruč se ti jedna z rukou zasekne o tělo.
xkiv 18.6.2008 12:32  1699
Rychlost postava vs. kun: jenze postava nese jenom svoji vystroj a vyzbroj, zatimco kun nese navic i tu postavu - coz se promitne prakticky u kazdeho kone drastickym snizenim (pohybove) rychlosti ... takze ve vysledku bude nejspis nakonec furt rychlejsi samotna postava.

tabulky odkryti: taky nezapominejte na to, ze i kdyz zasahnete jezdce (v sedle) do nohy, tak to bude mit trochu jiny efekt, nez kdyby stal na zemi (asi ho neslozite na zem)

najezd: taky jsem nabyl dojmu, ze je to (historicky) spis o rozpraseni nez drtivem zasahu.
A kdyz kun najizdi na mrtvolu (ktera neuhne), tak ten najezd (iirc) nejspis prerusi. To se taky pouzivalo.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.6.2008 11:48  1698
Davec [1697]: Eh, pardon, preklep, na 6. urovni.

Ad DUPJ - podle me pokud se pokusis udelst univerzalni pravidlo na posun odkryti zohlednujici ruzne vysky utovcnika a obrance, tak bud bude jednoduche a ve spouste situaci nebude fungovat, nebo bude slozite a malokdo ho bude chtit pouzivat. IMHO je mnohem praktictejsi rict "ani pri dostatecnem odkryti neni mozne zasahnout protivnika do mista, na ktere utocnik zbrani nedosahne; o tom, zda dosahne, rozhoduje PJ podle konkretni situace". Nebo chces radsi davat dohromady vzorecek zahrnujici vysku utocnika, vysku obrance, delku zbrane, druh zbrane a vzdalenost utocnika od obrance?
davec 18.6.2008 11:37  1697
BouchiNejsou zvířata do 7. úrovně? Aspoň co si pamatuju z diskuse o tom, proč se hraničář převtělí do zvířete 7. úrovně a výš ani ťuk...

Problém je v tom, že DUPJ můžu udělat cokoliv a v tom případě nepotřebuju pravidla.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt