O všemAhojte Hráči. Rozhodl jsem se hrát Kněze. Měl jsem velkou idilu o tom, jak budu pomáhat mým bratrům v družině. Jenže jsem zjistil zásadní problém, hned u prvního setkání. Hodil jsem na kostkách. Oni hodili vice meně prd, ale neziskal jsem ani špetku vlivu. To mě odradilo od používání schopnosti Empatie. Jako družina jsme docela v terénu a tak působit na vesničany a 1 úrovni. K tomu není moc příležitostí. Navíc se snažím hrát tak, abych neobtěžoval spoluhráče svými věcmi. Zkrátka 20 minut neházet kostkou jesli něco získám nebo ne. Ono hučet do spoluhráče aby se mnou několikrát házel kostkou abych mu mohl zdělit, že se mi nic nepovedlo. To je nemilé.
Tak mě napadlo, že by byl lepší spíše Trans. Na 6. stupeň abych na sebe mohl sesílat schopnosti. Neručím správné používání termínu z Pravidel ale snad si budeme rozumět. Když jsem totiž zjistil, že bych musel 5 minut vstupovat do tranzu abych na sebe mohl něco seslat, tak se mi protočili panenky. Většina věcí má mizerné trvaní z pohledu délky vyvolávání. Snad vyjma řád-neviditelné brnění, to není problém hodit na 24h. Přitom je tam plno věci, které se dají použít jak v boji,tak mimo boj. Jde přece o zábavu. Moct využít schopnosti byť jen pro efekt. Proto navrhuji tuhle úpravu. Pokud kněz bude v "kontaktu" se svým Bohem. Formou modliteb, meditací. Ale i chování v souladu s Principem, evangelizaci (tomuto křesťanskému termínu jsem se žel neubránil,předem se omlouvám lidem na to náchylným s averzí na křesťanství) atd. Snad si rozumíme. Myslím, že by měl mít volnější přístup ke schponostem. 6 stupňů v tranzu taky není málo. Můj návrh je
10+ stupeň + hloubka -vol kněze = čas (převedeno z tabulky času)
S Vůlí 0 se pohybujeme v rozmezí +12(4 kola) až +16(6 kol). Ani s velkou vůli se zněj nestane ultra vyvolávač. Berme vůli +10. Málo který kněz bude mít víc. Pak jsme na hodnotách +2(1 kolo) až +6(2 kola). Myslím,že to je taková rozumná fajn doba. Hrál jsem kouzelníka a rozmýšlel jsem dobře kouzla, které se vyvolala za delší dobu než Okamžitě. Kouzelní a potažmo i kněz jsou během jakékoliv mimosmyslové akce velmi zranitelní. Nejde mi o to udělat z kněze super mlátičku. Moje první myšlenka taková sice byla (mám před sebou možnost vytvořit postavu na 8 úrovni). Ale po přečtení všech předchozích příspěvků jsem došel k jinému názoru na věc. Kněz by měl být zejména podpora. A to myslím nejen duševní.
Představte si situaci, kdy družinka bojuje proti silnému nepříteli.Kněz stojí vzadu a modlí se aby vše dobře dopadlo. Samo pro obě strany. Je to kněz Dobra. Situace je opravdu náročná. Bojovník neodhadl co soupeř udělá a dostal velmi ošlivou ránu, která jak se zdá snad rozhodne o výsledku boje. Rozhodne se pro Dar zdraví. (Nechci nějaký zázrak,který by připadl v úvahu. Ten lze vždy. Nechci aby za mě hrál PJ celou postavu. Snažit se vztoupit do Tranzu a vyvolat. To je 30 kol. To skončí všechny souboje. Myslím, ale že kdyby mohl převzít část zranění do 4 kol. Bylo by to přínosné použité schopnosti.
Prosím zamyslete se nad tímto příspěvkem a napište svoje názory. Ale ne nějaké toto ne a tak...spíš pomoct najít nějaký snáze hratelný kompromis. Předem děkuju za ohlasy. |