Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 2.9.2008 10:57  1755
Hmm, jak to tady pozoruju, tak většina problémů by se dala řešit nějakým zvýšením bojovníkova BČ (finty, přehled v boji) a potom možná i zavedením zmiňovaných 4. a 5. stupňů dovedností Boj s. To by mohlo většinu zdejších diskutujících uspokojit a taky umlčet ty občasné nesnášenlivé anonymy.
kouba 2.9.2008 08:12  1754
Porád se mi tu snažíte podstrčit nějakou verzi bojovníka ala "Negři dopředu, Southpark:Peklo na Zemi" živý štít. Já chci s bojovníkem bojovat. Takovou postavu jsem měl v DrD. Alchymista, velká obratnost a slušná zbroj. Uhýbal útokům, pak předstíraný výpad a čekal až někdo dojde a zabije soupeře. JO,ale to jsem hrál alchymistu. Jenže tohle není bojovník. Bojovník by to měl řezat ve předu a ostatní přicmrndávat. Obratnost vysoká je super. Jenže se ZZ 5 nikoho neohormí. Nikoho v kvalitě zbroje 6 :-( Navíc tenhle živý štít si moc nezafintí. Velká síla, velká zbroj, BČ na prd.

Mimochodem jsem rád, že tu xKiv napsal, že u Hraničáře je schopnost Výhody terénu mnohem drsnější. A číselně může být vyšší. Na štěrku bude totiž barbar mít + 1 k BČ (slušnej terén) ale hraničář má bonus +4 k BČ i OČ. Můžete mi říct jakou fintu na to použít. Jo má asi hůl nebo měč. Něco délky 3-4. A obr se zrč má taky možnost sypat celkem slušně.
kouba 2.9.2008 08:06  1753
WolfiProč se nedají klonovat? Ale ano dají. Jenže bych rád viděl, jak odůvodníš tuto kombinaci, když každý preferuje jiný přístup k boji. A ty se kombinovat nedají.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.9.2008 22:08  1752
KOUBA [1727]: Proč by nešli zkombinovat? Něco se vždycky najde :)
feanor 1.9.2008 20:24  1751
xKiv1. s tim se neda nez souhlasit. problem vsem nastava jak to udelat. i kdyz si klidne dovedu predstavit bojovnika jako takovyho akcniho hrdiny i americkyho filmu:-)

2. Dle meho nazoru by mela byt finta natolik pruzna zalezitost, ze si ji muze bojovnik dovolit lehce modifikovat podle situace(samozdrejme s konzultaci PJ a nalezitymi postihy/bonusy). ale to je spise otazka hry a zpusobu hrani ve druzine.
xkiv 1.9.2008 19:39  1750
Feanor [1749]:
1. Jo, ale to musis zvednout jenom BC, protoze kdyz zvednes i UC, tak uz ty finty nejspis zacnou byt "overkill".

2. Ne, ne na kazdou jinou situaci jinou fintu.
*Nejakou* fintu na kazdou situaci.
feanor 1.9.2008 19:10  1749
xKiv1. pokud si dobre vzpominam tak tato debata zacala, kdyz se nekomu nezdala obtiznost fint realna. prot jsem navrhl zvyseni boj. char., aby byly finty mnohem vice pouzivane a hlavne aby i vychazeli.

2. zalezi na fantazii hrace atd. nektere finty bych si i dokazal predstavit proti zviratum ci jinym nestvuram atd. Dle meho nazoru delat finty na konkretni situaci neni prilis dobre(teda jestli jsem spravne pochopil tvoji reakci)
xkiv 1.9.2008 18:21  1748
Feanor [1747]:
1.

navic by mel bojovnik kosit soupere trochu jinym zpusobem nez co umi jina povolani.

No to jo - ale to neudelas zvysenim bojovych charakteristik.

2.
no jo, ale nemelo by to byt taky naopak (do kazde situace nejaka finta)?
feanor 1.9.2008 18:05  1747
xKiv1. Tim ze jsem dal slovo "elegantne" do uvozovek jsem nemyslel ze bude bojovnik pres bitebni pole baletit. ale takova finta vydloubnuti oci ma jiste kouzlo. navic by mel bojovnik kosit soupere trochu jinym zpusobem nez co umi jina povolani.

2. Jak ja bych to videl jsou ruzne skupiny fint. ty jednoduche a ty obtizne. treba takove rukojmi. kdyz se povede tak to stoji za to. kdybys mel nizke predpoklady, tak by bojovnici nedelali skoro nic jinyho. Kazda finta je do ruzne situace. bojovnik muze tezit i z momentu prekvapeni atd. moznosti je cela rada.
xkiv 1.9.2008 17:50  1746
Feanor [1745]:
1) Ale kde takove elegantni finty mas?
2) Na co potrebujes finty, ktere ti zlepsuji sanci, kterou uz stejne mas skoro 100%?
Na co se potrebujes kryt proti protivnikovi, kteremu stejne vzdycky uhnes?
Nezapomen ze ted mluvim(pisu) vylucne o fintach, ktere jsou ted "nepouzitelne" (prilis vysoka potrebna prevaha).
feanor 1.9.2008 17:46  1745
xKivto si nemyslim. Finty nejsou jen k tomu abys soupere zasahl. Finta by mela resit situaci "elegantne". jen maly pocet fint je urceno k lepsimu zasahu (bonus k UC). Vetsinou finty resi pri boji jine problemy. Dokazes s nima soupere srazit na zem, odzbrojit, vice zranit nez je tomu normale, lepe se kryt, casteni se kryt,... a to jsou vsechno veci, ktere se budou hodit kazdymu bojovnikovi v nejednom souboji.
feanor 1.9.2008 17:40  1744
jasne mas pravdu. me slo o to, ze kdyz bude mit bojovnik vic radku zraneni ci vetsi ochranu zbroje tak vydrzi jen vic zasahu(jak jsem to pochopil z toho co psal xKiv). do te doby ho muze treba carodej omracit(kouzlem) ci theurg rozdrtit jedinou formuli.

Z bojovnika musi dle meho nazoru jit pri boji strach! a nemel by tam delat jen "chytace sipu".
xkiv 1.9.2008 17:38  1743
Feanor [1740]:


vyresilo by to i to, ze nektere finty se zdaji byt neproveditelne.


No jo, ale co je to za finty? Nestane se nahodou zvysenim bojovych charakteristik, ze se ty finty sice stanou proveditelne, ale zbytecne (protoze to pujde rychle i bez nich)?

A zase to vubec neresi situaci, kdy se potkaji dva srovnatelni bojovnici.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.9.2008 17:23  1742
no ted vazne, tam bude asi zalezet jaky ma kdo archetyp, jestli je ve skupine kondotier, bijec atd. Je tam tuna variant. taky rytir muze davat bonus, divaci nejsou k zahozeni atd atd.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.9.2008 17:21  1741
kdyz se potkaji, tak si daji hraci s PJ střižbu a je to :-)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt