Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Ptejte se adminů [ŽP: neomezená] (kategorie Lopuch) moderují Martin, Bouchi, Evelyn, Jana, Jardax, Kdokoliv, klupi, Petr, Scalex, Shelle.
Archiv
Zeptejte se na co chcete. (Než však položíte otázku, podívejte se aspoň do klubů Novinky a Novinky - diskuse (a samozřejmě i do historie tohoto klubu), zda se již informace, které chcete vědět, nenacházejí tam.) Když to budou admini vědět, tak vám odpoví. Osobní dotazy jsou též možné, ale je pravděpodobné, že vám odpoví pokýváním hlavou od monitoru. :-)
Chcete-li se na něco zeptat pouze jednoho konkrétního admina, probírejte to s ním napřed v poště a nezaplevelujte tento klub.

Preferujte pro příslušná témata však raději tyto kluby:
Připomínky, návrhy a diskuse o grafické stránce Lopuchu patří do klubu Dizajn a grafika Lopuchu.
Chybí vám něco na Lopuchu, chtěli byste něco vylepšit? Ozvěte se v klubu Návrhy.
Programátorské chyby hlaste v klubu Chyby.
Pokud zapomenete heslo, navštivte klub Potíže s hesly.
Spammery oznamujte v klubu Spammeři.

A pokud chcete vědět víc o rozdělení v roce 2004, je pro vás připraven FAQ

A pokud budete pokládat debilní rádobyvtipné "dotazy", je pro vás připraven BAN

Tento klub se jmenuje Ptejte se adminů - na dotazy tedy odpovídají admini. Žádáme neadminy, aby tu na položené dotazy nereagovali - a to ani když odpověď vědí. Dotyčnému mohou případně odpovědět v poště...
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5456 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hadati Hadati Zpívám v dešti - Vše o Zeměploše zde! 16.3.2005 14:40  1758
Wami: Mícháš jedno s druhým. Když někdo napíše do mého klubu, že je dotyčný ču*ák, tak ho promáznu, protože je to vulgární a v mém klubu to nemá co dělat. Kdyby ale to samé napsal do klubu Vulgarismy, které se toho týkají, tak to nechám bejt, protože to tam patří. Podotýkám, že tento klub nenavštěvuji.

PS: A nedělej z shelle benzínku :-)
jardax Jardax - Zachovejte paniku, nepropadejte klidu! - Ženy, děti a já napřed! 16.3.2005 14:40  1757
WamiNejak mi unikaji souvislosti. Ale budiz, straaasne si se lekla a straaaasne te to vzalo a straaasne ted budes vsechny pomerovat svoji moralkou. A pokud ti z ni budou straaasne vybocovat, budes je straaasne presvedcovat ze je proste straaasna.
Fajn.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2005 14:39  1756
WamiNerozumime si.
Ja k zivotu vulgarismy v podstate nepotrebuju (pravda, obcas je pouzivam). Ale to neznamena, ze je budu zakazovat ostatnim (stejne jako - kdyz to vezmu ad absurdum - to, ze nekdo k zivotu nepotrebuje sex, mu nedeva pravoo zakazovat ho ostatnim, ci treba zakazovat jim o sexu mluvit).
Dale zkusim primer. Noze nejsou a priori spatne, trebaze je mozne s nimi zabijet a mozna i puvodne vznikly za ucelem zabijeni. Stejne tak vulgarismy nejsou a priori spatne, trebaze je mozne s nimi urazet a lecktere patrne vznikly za ucelem urazeni.
Ano, pouzivani vulgarismu lze povazovat za porusovani zasad slisneho chovani. Ale s tou etikou bych to tak nevidel - porusenim etiky je IMHO napriklad urazeni oponenta bez ohledu na to, zda je pouzito vulgarismu ci nikoli.
wami 16.3.2005 14:36  1755
JardaxNo TED jsi na to KAPL!!! No ja koukam!!!

Je sice pravda, ze jsem do klubu KV nedala jedinou predlohu (a vlastne skorem zadny obrazek), ze mi sice zadny mejl ani dopis od pravnika neprisel, a tudiz si absolutne nepotrebuju na sebe vztahovat zpusob diskuze vedeny jistym clovekem (ja si na ten nick vazne nevzpomenu), ale MAS PRAVDU, hned jsem se STRAAAAAASNE lekla a napadam jine...

Ach jo, tos me pobavil...

Ale vazne - to, ze se jich zastavam, je jen proto, ze je chapu. Ja osobne s lopuchem ani se zakonem nemam sebemensi problem. Bohuzel mam (evidentne osobni) problem s neschopnosti nekterych lidi chovat se slusne, ale koneckoncu me nikdo nenuti na lopuch chodit, pripadne s vama diskutovat, ze.

Takze pokud chci navstivit lidi s podobnym zajmem a ti budou na lopuchu, nezbyde mi nic jineho, nez mlcet a soupat nohama. Chapu.

Koneckoncu, proc se snazit zlepsovat svet kolem sebe (a sebe), co?
wami 16.3.2005 14:29  1754
BouchiCo je na vlugarismech obecne spatneho?

Hm, asi jsem duse precitlivela, Foglarem vychovana, prilis slusna. Ale urazeji muj jemnocit a kdyby byly tak bezne, jak se je snazis delat, proc by se nepouzivaly bezne ve sdelovacich prostredcich (TV, noviny, inetove servery) pri bezne komunikaci? (Zrejme, protoze pouziti vulgarismu pri rozhovoru kohokoliv s kymkoliv se povazuje za hrube poruseni pravidel slusneho chovani, potazmu moralky a etiky...)

Zrejme je nas, lidi s jemnocitem mnohem vic... Do daneho klubu nechodim a nikdy nebudu, proste jsem si tu jen prohlizela seznam klubu a v sekci humor mi padlo do oka toto, tak mne to v ramic diskuze o etice zaujalo.

Ale v tomto se zrejme budeme ponekud lisit, uzij si tedy svuj zivot s vulgarismy, ja si budu uzivat ten svuj bez nich... :oDDD
jardax Jardax - Zachovejte paniku, nepropadejte klidu! - Ženy, děti a já napřed! 16.3.2005 14:23  1753
Bouchi Ja ti to vysvetlim. Kdyz na me nekdo dela bububu, tak se preci v prvni rade porozhlidnu kolem a zacnu mu rychle vycitat neco jineho. Neni duvod resit muj problem, pokud muzu nadavat na neco jineho.
Ze? :)
pavel_p 16.3.2005 14:23  1752
Bouchi Doufám, že podobný přístup budete mít i řešení problému s KV .o)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2005 14:21  1751
WamiAle mne se porad nedari pobrat, co je na vulgarismech obecne nemoralni a neeticke. Prosim, v nekterych konkretnich pripadech dejme tomu (i kdyz me nenapada zadny pripad takoveho vyroku, ktery by byl s libovolnym vulgarismem vzdy neeticky a naopak bez vulgarismu by nikdy neeticky nebyl.) Tudiz se zatim ani nedoberu toho, co je na obsahu klubu Vulgarismy kontroverzniho a neslucitelnehos moralkou.
wami 16.3.2005 14:02  1750
bouchiJa to klidne po sobe promaznu i sama, jen jsem tim dotazem chtela na neco upozornit a zejmena poprosit nektere lidi (bohuzel pokud vim, tak prave nepritomne), aby se chytili za nos. Aspon trochu...

Jak uz jsem psala Shell, nejde mi az tak primo o samotny klub Vulgarismy a jeho obsah...

Nicmene ty, kteri vi, o cem (a predevsim o kom) mluvim, moc prosim, aby tuto diskuzi v zjednodusene podobe predstavili dotycnemu, az se vrati - aby se za ten nos treba opravdu chytil... :o)

Jinak se moc omlouvam, ze ho nejmenuji, ale nejak si nemuzu vzpomenout na nick... :o/
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 16.3.2005 13:59  1749
dandan: Ja budu daleko spis vyvijet tlak na uzivatele, aby s rozmyslem uzivali tucneho fontu, naucili se sklonovat zajmeno jenz a pouzivat spravne valencni ramce slovesa tlacit.
wami 16.3.2005 13:59  1748
shelleJiste ze na kazdem diskuzaku je plno klubu, kterym se admini nevenuji, a prosim, nepokousej se me nastvat tim, ze ze me delas blbce (nejde o presnou citaci tvych slov, ale o jejich slozeni - ironie je jasne citelna i v textu) - obzvlast moc prosim, abys me nepoucovala, co na Netu jde a co ne, vzhledem k tomu, ze na nej chodim a funguji v tomto prostredi vlastne od pocatku, co Inet prisel do CR. Ale tohle si po sobe promaznu i sama... :oD

Pokud jsi me nepochopila, nejde mi vulgarismy jako takove (i ja si nekdy v soukromi tise zanadvam, na verejnosti ovsem nikdy, povazuji to za nedustojne, nikoliv humorne!!!), ale o to, ze pokud mi tu nekdo bude vykladat na jedne strane o moralce, a na druhe strane mu nebude vadit klub s vylozene kontroverznim obsahem, pak to na me pusobi velice spatne - a stejne tak asi i na vetsinu lidi.

Touto diskuzi se snazim upozornit na to, ze s lidmi jde jednat i slusne, casto to oceni vic, nez hyperkorektnost, kterou dotycny koneckoncu sam nakonec nedodrzuje...
pavel_p 16.3.2005 13:53  1747
Wamisouhlas
captainn 16.3.2005 13:52  1746
Caseviz 1721
wami 16.3.2005 13:52  1745
Pavel_PHm, prave ze jsem se pokusila vzit do jeho situace. Ale ja jsem jina osoba, zrejme bych si vzala na pomoc pravnika, zjistila, co mozne je a co neni, jak moc takove obvineni je zavazne... ... a upravila podle toho pravidla klubu.

Ovsem to, co me namichlo, bylo vasnive rozpoutani diskuze o moralce, a o tom, jak jsou vysivacky nemoralni, protoze... atd. Nema smysl se v tom babrat - jak rikam, byt vlastnikem serveru s takovymi problemy, asi me to taky rozhodi. O tom zadna.

Jen si myslim, ze problemy se maji resit s chladnou hlavou a slusne (diky Bouchi za snahu v klubu KV! ), ne hysterickymi vylevy a tim, ze je clovek najednou papezstejsi nez sam papez (omlouvam se za dvoji pouziti prirovnani, ale proste sedi).
A pokud uz takovy jsem, tak pak ale musim dodrzet dana pravidla (hyperkorektni) na vsechny strany - nebo si musim obhajit zaujatost, coz je dost nemozne...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2005 13:50  1744
WamiNo vsak mimo jine od toho prave tu je klub Vulgarismy, cili vetsina uzivatelu, kdyz uz citi potrebu si poradne nejakym tim vulgarismem ulevit (a priznejme si, tu potrebu ma aspon obcas skoro kazdy).
Ale jinak pouzivani vulgarismu necht si koriguje v kazdem klubu moderator podle vlastniho uvazeni.

Pokud napises uvedene, tak v tomhle klubu to smazu ne proto, ze by mi to vadilo obsahove, ale protoze to neni dotaz na admina (stejne jako by se mely promazat jine dnsni prispevky). V jinem klubu s tim nebudu mit nejmensi problemy. Ostatne urazet se da pekne hnusne (ne-li i hnusneji) i bez vulgarismu.

[ 5456 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt