Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 5.9.2008 12:26  1777
Ale to se mýlíš příteli. Ono tu totiž někdo každý druhý přízpěvek nadhazuje, jestli se ti ta finta může povést nebo ne. A že převaha 4 je moc málo, protože se Ti to v reálu nepovede. Výsledek. S převahou v pravidlech se to nepovede nikdy.
A když mi někdo do pošty napíše, že když jsem snížil v mém návrhu, který jsem doplnil o to vzniklé postižení a snížil jsem náročnost na převahu ze 6 na 4, tak by odkrytí muselo být 20. Co si o tom mám přečíst. Podívej se do zloděje, jaká vyjde pravděpodobnost na úspěch jedné finty proti vyrovnanému soupeři. Na někoho na 1. úrovni nebudu fintit, ale zbiju jej násahou od hrablí otočenou dýkou.
feanor 5.9.2008 12:13  1776
KOUBAno je nutne si taky uvedomit, o co se snazi drd+ se svyma tabulkama, hodem kostnou 2k6+ atd.
Je jasny, ze kdyz nekdo hraje jakekoli fantazy(sci-fi) RPG, tak je jasne ze oslepnutim to nekonci.
Je take nadmiru jasny, ze pokud se pravidla nebudou chovat realisticky, co se tyce skutecneho sveta, tak tahle hra nebude mit prilis stoupencu.

Tudis, dle meho nazoru, by se melo jednat o realnou hru s fantazy prvky. Tyto fantazy prvky nam umozni nejen carovat, ale i lecit kde co, letat na dracich, cist myslenky atd.

Navic si myslim ze tato poznamka je celkem mimo, protoze jsme ted resili problematiku bojovnikovych fint a nasledne celkove srovnani bojovnika k ostatnima povolanim. Neresili jsme zde otazku jestli bojovnikovi schopnosti odpovidaji nasi realite.
kouba 5.9.2008 11:28  1775
Po emailu s xKivem jsem došel k jednomu názoru, který jen nutné ujednotit před tím, než se kdokoli pustí do jakéhokoliv pokusu o úpravu pravidel.

CHCEME PRAVIDLA PRO REALITU NEBO PRO DRD

Příklad: Když je někomu vypíchnuty oči, tak je slepý a tím to končí. Když je to v DrD+, tak by to měla být Deformace. S určitými parametry a čísly. Tak jsme se o to pokusi v příspěvku 1724 s Klimbingem. Ještě jednou prosím o názor o více lidí. Jde mi ve výsledku taky o to, jeslit chcete pravidla reálná nebo hratelná. Předem díky za odpovědi a názory
feanor 3.9.2008 14:45  1773
xKivje to zajimavej napad. jen si ted uplne nedokazu predstavit mozne varianty hlavne co se tyce k dovednostem bojovnika(sermir, konditioner). Nektery archetypy by totiz mohli byt hodne zvyhodneny.
Ale urcite by to stalo za to, to poradne promysled. Pri takovem zpusobu hrani bojovnika by si hrac poradne potrapil hlavicku, coz je jedine dobre:-)
xkiv 3.9.2008 13:17  1772
KOUBA [1771]:
Jo, to je celkem dobry priklad.


Takže prostě takové chystací finty, které nebudou pramenit jen z čísel, ale z "hráčova" odhadu protivníka.

To jsem zrovna mel na mysli.

kouba 3.9.2008 12:59  1771
xKivTakže máš na mysli něco jako: když na na mě protivník v tomto kole zaútočí dostanu bonus k OČ +2. Ale nesmím útočit. Pokud mě netrefi ziskavam v dalším kole +2 k BČ a + 1 k ÚČ. Taková bojovníkova lepší verze soustředění na obranu. Bylo by to ale vlastně soustředění na útok.(Nebo třeba hod 3 kostkama :-)Tohle je jen první príklad,co mě napadl. Takže prostě takové chystací finty, které nebudou pramenit jen z čísel, ale z "hráčova" odhadu protivníka. Bylo by to takové akčnější pojetí i pro hráče.
xkiv 3.9.2008 12:22  1770
Pak se nabizi jeste jedna moznost - totalne prekopat finty a (nebo jenom) udelat takove, ktere dokazou z prevahy vytezit bonus, ale kdyz bojovnik prevahu neziska, tak kvuli tomu jeste neprijde o utok (maximalne dostane nejaky postih).
Mohly by v tom byt nasledujici triky:
- postih uz v tomto kole (a mozna i v dalsich?), bonus az v nasledujicim
- bonus podle toho, jakou bojovou akci (fintu) voli protivnik (hloupy priklad: pokud ma protivnik akci s bonusem na utok (a na me), tak [bonus na utok (na nej) pro me do dalsiho kola] jinak [postih na obranu pro me v tomto kole])
- pripadne castecne rozhodovat i podle protivnikovy akce v tom *dalsim* kole (to se samozrejme tyka jen efektu prave v tom dalsim kole)
- takove kombinace bonusu/postihu, ze se (ciselne?) nevyplati delat porad tu samou fintu (ani kdyz porad vychazi), ale vyplati se retezit co nejvic ruznych fint
- tak male efekty, aby se vyplatilo do toho obcas zaradit nejakou stavajici fintu (alespon kdyz dokazu spravne odhadnout jak protivnik bojuje, a diky predchozim trikum tak na nej ziskam vetsi prevahu)

efekty pak muzou zahrnovat male bonusy/postihy k UC/OC/ZZ, male zmenseni potrenych prevah (bonus: mych fint na nej, postih: jeho fint na me), omezenou kontrolu nad manevrovanim ... hmm, zase to nechci prehanet a davat tam efekty, na ktere jsou ted finty s PP 4 ...
(vsechno jenom proti tomu jednomu protivnikovi)
kouba 3.9.2008 09:55  1769
Zní to zajámavě. Navrhoval bych ale používat body z dovedností Boj s...než kšeftit s fintama.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 3.9.2008 08:13  1768
Fenor: pochopils dobre, ja vim ze je ten bonus maly, ale aspon neco a zase to nechci prehanet.
feanor 2.9.2008 17:22  1767
xKivted jsem se na to dival. mas pravdu. domam mam jen starou prirucku A:-(. ale to stejne nemeni nic na tom, ze maximali bonus, ktery podle XXX mohl dostat bojovnik(teda jestli jsem spravne pochopil jeho prispevek) je +2 BC. zatimco mnou navrohovane reseni by bylo schopno zvysit parametry vyce(a plynuleji), zato vsak lepe smerovat co zvednout.
xkiv 2.9.2008 17:00  1766
Feanor [1765]:
V B-cku davaji dovednosti stejnou opravu k BC jakou davaji k UC.
feanor 2.9.2008 16:05  1765
Profa: to co vlastne navrhujes je trochu jina obdoba 4. a 5. stupne dovednosti Boj s ... Toto reseni se me liby. zni to zajimave. Takovymto zpusobem by dochazelo k vetsi specializaci bojovniku a tudis k jejim posilenim.
Otazka je jestli se jeste nekdo k tomuto reseni prida nebo se prejde k necemu jinemu(vyssi stupne dovednosti Boj s...)

XXX: to uz pak chapu proc to nebylo priliz poznat. nedostatecna znalost ti prida UC, KRYT a ZZ. chyby BC cos je asi ta nejvic potrebny parametr pro provadeni fint.
profa 2.9.2008 15:16  1764
Feanor [1762]:
Nápad s využitím bodů fint mi připadá schůdný, ale omezil bych ho na příslušnou kategorii zbraní. Tzn. za dva body +1 ÚČ pro boj s řemdihy a bijáky (za podmínky, že archetyp, který jsem si bral tuto úroveň, je má jako oblíbené). Co na to říkáte?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 2.9.2008 14:27  1763
Feanorpresne podle tabulky postihy za nedečstetecnou dovednost boj s .... ale jsou to bonusy. bereme to na 3 stupni arch si muzes dat 4ku a na 9 petku normal za fyzickou dovednost. Jednoduche jako facák. Tak jak to pises za ty body se mi to moc nelibi.
feanor 2.9.2008 13:22  1762
XXXno ono asi zalezi jake ty bonusy jsou. pokud jste v hodnotach pokrarovali podle trendu tabulky z Boj s ... tak asi opravdu nejsou tyto bonusy priliz znat. Chtelo by to neco vice razantniho s nejakym podminenim jako: ze si muzou tyto dovednosti brat az od urciteho stupne archtypu ci obetovat nekake ty finty za tuto dovednost.

Nebo me jeste napadlo to udelat stylem: pri postupu na kazdej sudej stupen archetypu bojovnik dostane 2 body. za tyto dva body si muze vzit 2 finty(1 finta = 1bod), nebo ji investovat do zlepseni nejake bojove charakteristiky.
Napr.:
1 bod = +1 BC
2 body = +1 UC
2 body = +1 ZZ
atd.

ono totiz stejne v pozdejsi casti hry ma bojovnik prakticky vsechny finty a pouziva znich je male mnozstvi.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt