Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 15.10.2007 20:49  1778
Gran [1772]: tech sipek tam asi chybi vic a moc se v tom neorientuju. v cem jsi to maloval? kdybys to namaloval v SVG (treba pomoci inkscape nebo dia), dalo by se s tim trochu hrat.
gran 15.10.2007 20:49  1777
Ad 1772A ještě jsem zapomněl u dvou tam přidělat ten černej trojúhelníček. Taky časem opravím ;)
gran 15.10.2007 20:47  1776
Kos_BosMám pocit, že určuješ zase jen bod v prostoru. Nezávisle na klacku. Ale nejsem si tak jist.

Jinak ano, myslím, že se to musí řešit démonem.

Proč tu louči prostě nezapálíš? x)
peca_007 15.10.2007 20:46  1775
Kos_Bos [1773]: ne, bod je (teda IMHO, tedy jenom muj odhad) urcen v prostoru. i kdyz, uz jsme to jendou resili myslim u carodeje, ohledne sesilani uvnitr/vne kocaru, velke lodi, jeskyne,... nevzpomenusi presne, ale davalo to pomerne solidne smysl :-)
jo, sesilatel, epicentrum i cely efekt kouzla musi byt v jedne "prostorove soustave", pak je epicentrum pevne uci teto spolecne soustave. ci-li na klacek to epicenrum nenavazes. na to bys fakt potreboval toho demona.
peca_007 15.10.2007 20:42  1774
xKiv [1757]: vetsi bys to nemel (prosim)? :-)
kos_bos 15.10.2007 19:41  1773
To Dajen:
Dík za info, to znamená že vždy musím použít k formuli buď démona pohybu a nebo modifikátor pohyb. K tomu modifikátoru POHYB mám další dotaz:

Určím počet bodů 1 a tento bod vložím do zmíňeného klacku v případě sesílání světla (nebo sám do sebe v případě bariéry) a nastavím nějakou rychlost.

Výsledek je ten, že světlo se pokusí být na definovaném bodě (v klacku) ale bude se s ním držet maximálně RYCHLOST kterou jsem při seslání nastavil.

V praxi to pak asi bude vypadat tak, že rychle mávnu klackem, ale to světlo se bude pohybovat pouze tou RYCHLOSTí a to dokud ten klacek zase nedožene...

Je tak? Pokud ne, tak jak mám udělat pohyblivou bariéru nebo onu "pochodeň"? přece se to nebude řešit démonem???

Dík
gran 15.10.2007 18:31  1772
Ha, úplně vpravo u Mentální souboj s démony jsem zapomněl šipky. Časem opravím.
gran 15.10.2007 18:30  1771
Dovednostní stromTak jsem něco stvořil... nevim nevim, no, posuďte sami.

Strom theurgických dovedností
dajen 15.10.2007 17:50  1770
Kos_Bos [1769]: V obou případech je odpověď NE. Světlo i Bariéra budou mít epicentrum stále v tom místě, kdes je seslal, i když s holí nebo ty sám se budeš hýbat. K tomu, aby se Formule hýbaly s předmětem nebo osobou slouží Démon pohybu.

Předčasné ukončení se tu myslím kdysi řešilo a jestli se nepletu, tak se došlo k závěru, že theurg už jednou seslané kouzlo z formule nedokáže ovlivnit, tedy ani ukončit předčasně.
kos_bos 15.10.2007 17:42  1769
2 Gran: Hezká práce, dík!!!

Mám ještě (možná stupidní) dotaz k formulím a modifikátorům:

1)Mám formuli světlo bez modifikátoru. Sešlu z ní kouzlo dotykem na kus klacku. Vznikne mě tím "pochodeň" se kterou můžu chodit jak chci?

2)Mám formuli Bariéra bez modifikátoru. Sešlu z ní kouzlo dotykem na sebe. To znamená že můžu chodit a bariéra bude stále kolem mě?

btw: Můžu kouzlo ukončit předčasně? (zhasnout svoji magickou pochodeň...)

Dík Kos_Bos (Theurg čerstvě na 3tí úrovni :-))
gran 15.10.2007 17:06  1768
Jo a ne každý Theurg musí umět malovat. Hmm.
Máš pravdu, ze samého rozhořčení nad snadným svazováním jsem to možná přehnal, +6 bude lepší =)
gran 15.10.2007 17:06  1767
ProfaVždyť démon ale musí hodit o mnoho méně než ty. Třeba ty musíš hodit 2 a on 10, aby se ti utrhl apod.

I když, možná, že +6 nebude tak kruté. A je pravda, že to je naše kouzelné číslo ;))

Ono jinak jsem uvažoval i o +12, pak mi ale došlo, že existuje i bonus za nevhodné tělo.
profa 15.10.2007 17:00  1766
SvázáníOpravdu až +9? To se mi zdá zase moc přehnané. Navrhoval bych +6 (kouzelné číslo, že?).
gran 15.10.2007 16:51  1765
Změny, které zavádímJiž známá sféra+21. Tedy:

---
Vstup do astrálu (VA) = Chr + Astrální vcítění + Mystika + Vrcholné soustředění

VA + 2k6+:
méně ~ fatální neúspěch
sféra + 6 ~ neúspěch
sféra + 15 ~ částečný úspěch
sféra + 21 ~ úplný úspěch {změna z 27}
---

A další je tato:

---
Svázání démona

Theurg = Vol + 2k6+ + Kvalita obrazce
Démon = 9 + Vol + 2k6+ + Sféra + bonus za tělo {přidání +9}

Nadvláda = Theurg - Démon:
méně ~ démon se uvolnil
-6 až +6 ~ remíza
+7 a více ~ theurg démona svázal
gran 15.10.2007 16:48  1763
Chyby byly dvě. Za prvé to, že ke Kreslení obrazců II. potřebujete Mystiku II., za druhé to, že k Práci s vazbochyty III. potřebujete Skládání formulí III.
Vše ostatní bylo jen následkem toho.

V praxi se to projevilo dvěma způsoby:
1) Na začátku jsou ta čísla poněkud jiná, ale srovnají se do původní podoby.
2) Sice jsme splnili, že umíme od každého démona (vazbochyt, nižší, vyšší) minimálně dva, ale zatímco jsme předtím všechny ovládali na II. stupni, nyní tak ovládáme všechny kromě jednoho z vyšších (= chybí nám ty body, co jsme dali do Skládání formulí... ten 1 bod (tohleto chtělo 2, SF dalo 3) se zatoulal do opravy jiné chybky).

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt