Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
feanor 5.9.2008 14:34  1793
no ale to neni problem vyvoje hranicare. to je problem vyvoje bojovnika!!!!!!!!!!! kdyby byl bojovnik lepsi nez hranicar tak tohle by nehrozilo. navic shledavam postup po urovnich u hranicare jako jednu z tech nejlepsich veci co pluska nabydli. ale to je na jinou diskuzi.
kouba 5.9.2008 14:25  1792
FeanorTo je ale ten problém. Když mu to nedáš, bude nasranej Hraničář. Když mu to dáš, tak Válec bude koukat do blba, pač je naprosto proti němu nepoužitelnej. Mno, tak jsem se tomu Uvolnění teď dost nevěnoval. Nemáš velké zranění ani jsi jej neošetřil. Nedostaneš tu Rychlou pomoc. Stavěj se na hlavu.
feanor 5.9.2008 14:18  1791
Koubaa ted se vzi do role PJ. Hrac hraje hranicare a snazi se ho vest nejakym smerem. Prijde okamzik prestupu a PJ hracovi udeli jinou dovednost nez si hrac predstavoval. samozdrejme ze je hrac nasvanej, protoze chtel neco jinyho.
To co ty rikas, ze vyvoj postavy ma uhlidat PJ, tak to je uplna blbost. PJ by se mel chovat tak, aby hrace uspokojil( a ted je jedno jestli hraje hranicate nebo popelare) pri prestupu. Nevim jak ty, ale my hrajeme drd+ protoze nas bavi. PJ musi hru hlidat jinyma zpusobama, nez tim, ze umyslne bude brzdit ci dokonce krivit vyvoj postav.
xkiv 5.9.2008 14:14  1790
XXX [1787]:
To uz asi neudela nikdo. Od autoru uz jsem dlouho nemel zadnou reakci (a to mi visi hora nezodpovezenych dotazu tusim uz od predlonskeho leta).
Ja na to taky nemam napady a uz ani cas.
kouba 5.9.2008 14:12  1789
XXXJenže když si důkladně přečteš PJ, tak zjistíš, že se tomu NIKDO nenajde aby to dokázal odehrát. Když bude fakt dobrej, tak ten přímý rozvoj neudělá. Protože postava, co zabije všechno během dvou kol nemůže dostat schopnost za extrémní vypětí. Atd
kouba 5.9.2008 14:07  1788
FeanorJednoho, dva. U nás. I dobrého PJ občas nebaví hlídat hraničáře. Odpověď druhá. Ne, nezdá se mi to v pořádku. Bijec by měl zničit všechno
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.9.2008 14:05  1787
Kouba: jenze pokud to tak hranicar opravdu hraje, tak proc mu to nedat? ne reseni je jinde, nektere znacne premrstene schopnosti mu omezit. Ale zkus tu neco napsat, hned ti nekdo odpovi, jak to vlastne spatne rozdelujes atd. (pritom vi ten xy hovno jak to hraju a rozdeluju)

xKiv 1782: ale kdo to udela? Autori jsou plne odpovedni za produkt, ktery si spousta hracu koupila. S chybama. kdyby tomu tak nebylo, tak se tu asi nehadame kdo to jak pochopil, kdo neumi cist nezi radky. To je jako si koupit auto bez volantu. na hrubé h..

feanor 5.9.2008 14:00  1786
KOUBAa kolik jsi zazil Panu Jeskyne ty? a ted nemyslim tam u vas? mam namysli PJ z jinacih partii hracu.

a navic se ti zda dobry, ze nejlim namakanej bojovnik je stejne dobrej jako nejlip namakanej hranicar?(ne-li horsi)
kouba 5.9.2008 13:45  1785
FeanorMam jedno male vysvetlení. Protože PJ berou hraničáře na lehku váhu a nechají jej postupovat příliš rychle. Na druhou stranu. Tohle může maximálně oddálit to, kdy jej zase přeběhne.
feanor 5.9.2008 13:32  1784
xKivno to mas sice pravdu, ale ma to jeden dosti podstatny zadrhel!!!

Boj je pro bojovnika jediny co umi, kdezto ostatni povolani umi spustu veci navic->proc je teda bojovnik srovnatelny v boji s hranicarem???????
kouba 5.9.2008 13:20  1783
xKivTo je pravda. Ale ne každý nutně potřebuje vysoké obojí.

Hraničář může být zaměřen na boj a upotřebit Sílu nebo střelbu, stopování atd...upotřebí Zručnost.

Zloděj může být zaměřen na Dýka a Akrobacii potřebuje Obratnost, nebo na střelbu, výrobu...Zručnost

Kouzelních chce dělat málo náročných vysoká Int nebo hodně slabších vysoká Vol

Knez zázraky vykoká Vol nebo Empatie vysoká Chr

Theurg potřebuje všechno Chr, Int i Vol. Je jedno jestli jsou hlavní nebo ne.

A co bojovník??? Ten potřebuje obě. Na jakýkoliv způsob. Sílu (životy, dobrá zbraň, brnění) Obratnost (BČ, Útok, Obrana)

V tomto srovnání na je na tom Bojovník asi nejhůře
xkiv 5.9.2008 13:12  1782
KOUBA [1779]:
Cely to uplne prekopat.

KOUBA [1781]:
Bojovnik zase muze byt lepsi nez hranicar v souctu Sil + Zrc.
A lepsi nez zlodej v souctu Obr + Zrc.
A (o jedna) lepsi nez carodej v souctu Int+Vol, nez theurg v souctu Int+Chr a nez knez v souctu Vol+Chr.

KAZDE povolani je potencialne v souctu svych primarnich vlastnosti nejhorsi.
kouba 5.9.2008 13:01  1781
Zrovna jsem si dělal malé srovnání s Hraničářem. Bez schopností je s rozvojem Vlastností poměr Hlavní a vedlejší je hraničář lepší na Sílu i když obr zůstala stejná

feanor 5.9.2008 12:48  1780
pratele. nevim jak vy, ale u nas kdyz hrajeme drd+, tak nemame zadne problemy s tim, ze bychom si nejak vyznamneji stezovali na nepoveditelnost fint. Mozna je to dany i tim, ze se tak trochu venujeme sermu a vime co to obnasi udelat nejakou tu fintu.

Spis co nam vadi, je fakt, ze bojovnik neni prilis lepsi ve vztahu k jinym povolanim v boji.
kouba 5.9.2008 12:36  1779
xKivA co je teda řešení?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt