Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 09:48  192
ApexxJa nejsem autor a nevadi mi to. :-) Nehlede k tomu, ze v DrD+ podle stavajicich pravidel _muzou_ byt trvale magicke predmety. Ale ne libovolne.
Ale hlavne se domnivam, ze DrD+ neni zdaleka jedina fantasy RPG, ve ktere se hulky "trikrat denne sesli fireball" neyskytuji. Jsou tyto RPG proto menecenne?
apexx 23.3.2006 07:44  191
To Bouchi:Re: "A z toho plyne, ze v kazde fantasy RPG takove predmety nutne museji existovat? Copak svet nemuze fungovat i bez magickych hulek "trikrat denne sesli fireball"?"

Jiste že muze, ale dulezitejsi je ze NEMUSÍ. A jestli dobre sleduju tuto diuskuzi tak krome autoru (pravdepodobne hrajici ve svetech kde artefakty ci trvale_magicke_predmety nejsou) to vsem ostatnim vadi.

Takze vcerejsim dnem (po probehle diskuzi) u nas zacali fungovat demoni tak jak pise xKiv 167 a Gran 169. Teda aspon do te doby nez nekdo nelezne lepsi reseni.
gran 23.3.2006 00:45  190
BouchiChápu to tak, že se ani u jednoho nedělí dvouma, takže děkuji za zodpovězení =))

And so the Power of Moonray raised again... =))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 00:37  189
Tok casu nepridava rychlost. Tok casu urychluje/zpomaluje cas. Cili veskere deje probihaji rychleji/pomaleji. Nemeni fyzickou vlastnost Rychlost.
A co se tyce Demona pohybu, ten uz s fyzickou vlastnosti Rychlost nema vubec nic spolecneho. Copak u nej existuji druhy pohybu jako chuze, beh nebo sprint? Tam je parametr Rychlost proste skutecna rychlost pohybu predmetu.
gran 23.3.2006 00:30  188
To mi připomíná:

Tok Času přidává rychlost. Musí se vydělit dvouma dle errat, nebo se nechává?
To samé s Démonem Pohybu.
gran 23.3.2006 00:29  187
Add "hůlka sešli fireball třikrát denně": Takové blbosti přece nechceme... co takhle The Sword of The Prophecy Guard, věnovaný bohu Irakarovi, který po vyslovení formule Maarelugh Adeghar (Daruj Čas, Irakare) spustí cyklus, který přidá držiteli +20 rychlosti (což se ve výsledku projeví tak, že místo 90 m/k poběží asi 500m/k), a to je jen to nejslabší, co ten meč umí =)) A ještě je to schránka Shadowwraithského posedlostního démona, který touží otevřít brány astrálu dokořán =))
dajen 23.3.2006 00:21  186
Bouchi [184]: Ano vím, že je to nová věc. Proto tedy (abych pořád jenom blbě nekecal :-) bych navrhnul, aby se uspořádala anketa, v nímž by se zdejší diskutující mohli vyjádřit, zda je pro ně upravení této věci důležité nebo ne. Co ty na to?
dajen 23.3.2006 00:18  185
Bouchi [183]: To už jsme sice trošku off-topic, ale jestli tě to zajímá, tak vyřešili. Sice trošku násilně-jinak by to asi nešlo, ale přece:

Hrajeme asi o cca nějakých 200 let později. Mezitím skoro celý kontinent zasáhly několik desetiletí trvající Velké války, během nichž se odehrály významné zněny. Staré postupy byly ztraceny, protože to byl temný věk... Nadruhou stranu vyvinuly se nové postupy... svět se změnil. Lidé opustili (ne všichni) původní bohy a začali věřit v nové (čímž tito vznikli) a podobně. Takže netrvanlivé věci z tohoto světa zmizely nebo jsou ztraceny v dějinách času. Jen ty artefakty jaksi už ze své podstaty přetrvaly.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 00:14  184
Dajen [182]: Ktere veci?
Treba neprima strelba? Tam slo jen o stanoveni postihu pri strelbe "oblouckem" a urceni maximalniho dostrelu. S vlastnim mechanismem strelby se nijak nehybalo.
Jenze tady namz atim chybi mechanismus, proc by mely sfery jen tak davat magenergii na obnovovani kouzel, jejichz tvurce uz je mrtvy.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 00:09  183
Dajen [181]: To jste dobri. Ja bych nejspis mel dost velke (mozna i neprekonatelne) problemy osefovat a zduvodnit pyroforovy rachejtle, torpeda a zalezitosti podbneho typu. O ruznych kouzelnych predmetech ci konkretnich demonech nemluve.
dajen 23.3.2006 00:09  182
peca_007 [180]: A fungovat budou jak? "Prostě nějak"? To mě neuspokojuje.

Stejně tak v pravidlech chyběly jiné věci, které se na "naléhání" hráčů opravily či doplnily. :-)
dajen 23.3.2006 00:05  181
Bouchi [179]: A proč ne? :-))
Ostatní věci se nám podařilo nějak rozumně ošéfovat a zdůvodnit, jenom holt ty artefakty nám v tom dělají paseku...
peca_007 23.3.2006 00:04  180
Dajen [176]: Jestli presna pravidla pro tvorbu artefaktu v pravidlech chybi, tak treba (ne jiste) proto, protoze proste nejsou dle nazoru autora potreba. Vzdyt co je to artefakt? Podle me to neni neco tak obycejneho, jako "Slunecni prsten" z DrD0, ale neco mocneho, opredeneho legendami. Takove veci mohou mit vlastnosti zcela mimo pravidla pro postavy a zalezi jen na PJ, co jim da do vinku.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.3.2006 23:57  179
V DrD bezpochyby existuje hromada dalsich veci, ktere v DrD+ patrne nikdy pravidlove osetreny nebudou, pripadne podle pravidel DrD+ proste vubec nebudou moci existovat. Tak proc zrovna tohle jo?
dajen 22.3.2006 23:44  178
Bouchi [177]: Ne, nemůže! :-)))

Samozřejmě jde především o ty světy, které volně navázaly z DrDo na DrD+ (jako je náš případ) a kde se holt ty artefakty podle starých pravidel vyskytují. Tak takové družinky by jistě měly rády existenci těch artefaktů ošetřený i podle těchto pravidel.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt