Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 5.9.2008 15:53  1798
Bohuzel me nenapada nic, co by ZAROVEN
- zachovalo (nezvedalo) stavajici narust hlavnich vlastnosti
- zabranilo tomu, aby kombinace nehlavni+jakakoli vlastnost mohla v souctu presahnout soucet obou hlavnich
- nezabilo zvysovani vedlejsich vlastnosti tim, ze od ctvrte urovne dal uz bude vzycky jasne, ktera se zvedne (protoze ostatni nesmeji)

Tusim ze nejdal jsme se v tomhle dostali se systemem "zadna vedlejsi vlastnost nesmi byt (vzhledem k zakladu rasy+pohlavi) zvysovana vicekrat, nez ta z hlavnich vlastnosti, ktera byla zvysovana mene"
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 15:34  1797
xKiv [1796]: Ano, s prvni vetou souhlas. Jen jsem tim chtel rict, ze by se to IMHO nemelo resit na urovni bojovnika, nybrz na urovni mechanismu zvysovani vlastnosti.
xkiv 5.9.2008 15:26  1796
Bouchi [1795]:
Problem bojovnika to je proto, ze bojovnika to ze vsech povolani nejvic shazuje smerem k ostatnim povolanim v jeho vlastni specializaci.
Ze carodej ma trochu nizsi Int+Vol nez bojovnik? Bojovnik nemuze carovat vubec.
Stejne tak jenom zlodej ma zlodejovani, hranicar leceni/lukostrelbu/..., knez zazraky, theurg svoje kouzleni ...

Jenom bojovat umeji vsichni.
Ano, na vyssich urovnich diky schopnostem a fintam bojovnik umi i neco podstatneho, co jina povolani neumi - ale na prvnich se muze skoro jit vycpat. Prakticky vsechno, co nakonec udela, mohl udelat i prislusnik jineho povolani.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 15:13  1795
Feanor [1793]: Pozor, to neni "problem vyvoje bojovnika", ale "problem rustu vlastnosti obecne".
xkiv 5.9.2008 15:09  1794
Taky muzu jeste nadhodit takovou kacirskou hypotyzu - a sice ze povolani muzeme rozdelit na
archetypalni - "pro nejhorsi" hrace
dovednostni - "pro stredni" hrace
RP - "pro nejlepsi" hrace

Kde "nejlepsi" je mysleno ve smyslu "hraje to tak jak chceme my", a to se pak promitne do odmeny v podobe silnejsich schopnosti povolani.
feanor 5.9.2008 14:34  1793
no ale to neni problem vyvoje hranicare. to je problem vyvoje bojovnika!!!!!!!!!!! kdyby byl bojovnik lepsi nez hranicar tak tohle by nehrozilo. navic shledavam postup po urovnich u hranicare jako jednu z tech nejlepsich veci co pluska nabydli. ale to je na jinou diskuzi.
kouba 5.9.2008 14:25  1792
FeanorTo je ale ten problém. Když mu to nedáš, bude nasranej Hraničář. Když mu to dáš, tak Válec bude koukat do blba, pač je naprosto proti němu nepoužitelnej. Mno, tak jsem se tomu Uvolnění teď dost nevěnoval. Nemáš velké zranění ani jsi jej neošetřil. Nedostaneš tu Rychlou pomoc. Stavěj se na hlavu.
feanor 5.9.2008 14:18  1791
Koubaa ted se vzi do role PJ. Hrac hraje hranicare a snazi se ho vest nejakym smerem. Prijde okamzik prestupu a PJ hracovi udeli jinou dovednost nez si hrac predstavoval. samozdrejme ze je hrac nasvanej, protoze chtel neco jinyho.
To co ty rikas, ze vyvoj postavy ma uhlidat PJ, tak to je uplna blbost. PJ by se mel chovat tak, aby hrace uspokojil( a ted je jedno jestli hraje hranicate nebo popelare) pri prestupu. Nevim jak ty, ale my hrajeme drd+ protoze nas bavi. PJ musi hru hlidat jinyma zpusobama, nez tim, ze umyslne bude brzdit ci dokonce krivit vyvoj postav.
xkiv 5.9.2008 14:14  1790
XXX [1787]:
To uz asi neudela nikdo. Od autoru uz jsem dlouho nemel zadnou reakci (a to mi visi hora nezodpovezenych dotazu tusim uz od predlonskeho leta).
Ja na to taky nemam napady a uz ani cas.
kouba 5.9.2008 14:12  1789
XXXJenže když si důkladně přečteš PJ, tak zjistíš, že se tomu NIKDO nenajde aby to dokázal odehrát. Když bude fakt dobrej, tak ten přímý rozvoj neudělá. Protože postava, co zabije všechno během dvou kol nemůže dostat schopnost za extrémní vypětí. Atd
kouba 5.9.2008 14:07  1788
FeanorJednoho, dva. U nás. I dobrého PJ občas nebaví hlídat hraničáře. Odpověď druhá. Ne, nezdá se mi to v pořádku. Bijec by měl zničit všechno
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.9.2008 14:05  1787
Kouba: jenze pokud to tak hranicar opravdu hraje, tak proc mu to nedat? ne reseni je jinde, nektere znacne premrstene schopnosti mu omezit. Ale zkus tu neco napsat, hned ti nekdo odpovi, jak to vlastne spatne rozdelujes atd. (pritom vi ten xy hovno jak to hraju a rozdeluju)

xKiv 1782: ale kdo to udela? Autori jsou plne odpovedni za produkt, ktery si spousta hracu koupila. S chybama. kdyby tomu tak nebylo, tak se tu asi nehadame kdo to jak pochopil, kdo neumi cist nezi radky. To je jako si koupit auto bez volantu. na hrubé h..

feanor 5.9.2008 14:00  1786
KOUBAa kolik jsi zazil Panu Jeskyne ty? a ted nemyslim tam u vas? mam namysli PJ z jinacih partii hracu.

a navic se ti zda dobry, ze nejlim namakanej bojovnik je stejne dobrej jako nejlip namakanej hranicar?(ne-li horsi)
kouba 5.9.2008 13:45  1785
FeanorMam jedno male vysvetlení. Protože PJ berou hraničáře na lehku váhu a nechají jej postupovat příliš rychle. Na druhou stranu. Tohle může maximálně oddálit to, kdy jej zase přeběhne.
feanor 5.9.2008 13:32  1784
xKivno to mas sice pravdu, ale ma to jeden dosti podstatny zadrhel!!!

Boj je pro bojovnika jediny co umi, kdezto ostatni povolani umi spustu veci navic->proc je teda bojovnik srovnatelny v boji s hranicarem???????

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt