Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 16.10.2007 13:41  1801
Vorel + Dajen2) Já si myslím, že se změní i výbava. V pravidlech se v souvislosti s poloměrem hovoří o tom, že půllitr piva se změní snáz než královský hrad.
Podle mě, když zmenšíte královský hrad, zmenší se i nábytek, ale třeba i obyvatelé hradu, kteří se do poloměru kouzla vejdou.

Tedy podle mě Metamorfóza změní vše, co se vejde do poloměru kouzla a zároveň to má dotykovou strukturální vazbu s zasaženým předmětem. (což mimochodem znamená, že pokud chceme někoho proměnit v kámen a v poslední chvíli toho někoho někdo chytne za ruku, tak je-li poloměr kouzla dostatečný, zkamení oba dva)
xkiv 16.10.2007 13:00  1800
Peca [1774]:
xKiv [1757]: vetsi bys to nemel (prosim)? :-)


Jak jsem naskenoval, tak davam.
Lip muzu nejdriv v patek.
Navic bych to mohl i trochu prekreslit, i original je mirne necitelny.
dajen 16.10.2007 12:12  1799
Vorelad 1) Ano.

ad 2) Imho to takhle nefunguje. Pokud Metamorfózu sešle na sebe, tak se promění POUZE jeho fyzické tělo. To znamená, že mu zůstane vlastní oblečení, zbraně a vybavení. Ale 100% ti to neřeknu, dokud si nepřečtu, jak je to přesně popsáno v pravidlech.

ad 3) to souvisí s předchozí otázkou. Promění jen sám sebe, takže nebude mít věci, které má "předloha" momentálně u sebe.
vorel 16.10.2007 11:27  1798
DajenDalší otázečky k metmorfóze:
1) Předpokládám, že se proměnou těla se změní i fyz vlastnosti, je to tak ne?

2) Pokud se bude theurg chtít změnit na svého spolubojovníka, musí použít rys 'změna tvaru', ale stačí je tohle nebo musí dát i 'změnu podstaty', když má sám v ruce hůl a bojovník má meč, štít a kroužkovou, které chce theurg po proměně mít?

Já jako PJ si na dvě předchozí věci asi odpovím kladně, ale rád bych slyšel i názor někoho jiného.

a 3) Jak dokonale metamorfóza přetvoří předmět/tvora podle originálu? Závisí to např. na použité vazbě nebo ne? Může se theurg proměnit na svého kámoše bojovníka a vyštrachat z hloubi batohu drahokam, který tam má a bezpečně ho prodat, protože bude naprosto identický (po dobu trvání kouzla samo :))?
dajen 16.10.2007 11:17  1797
Kos_BosObávám se, že s Ohněm je to co do pohybu stejně neslavné jako se Světlem. Pokud je mi známo, tak formule Oheň vytváří oheň magické podstaty, který hoří tak dlouho, jak mu udává parametr Trvání. Nevytváří žádnou hořlavou substanci ("kaluž" nebo "bordel"), která by mohla na něčem ulpít. Ale pokud Oheň dostatečně dlouho působí na dostatečně hořlavý materiál, bude potom hořet tento materiál dál bez dalšího nutného zásahu magie.
To znamená, že pokud sešleš Oheň na připravenou vatru nebo pochodeň, budou tyto i po krátkém působení hořet dál samy. Když ale sešleš oheň na kovovou tyč, tak pochybuju, že ta by "chytla" i po hodině působení (maximálně se rozžhaví).
dajen 16.10.2007 11:12  1796
VorelAno, myslím, že Iluze pracuje na podobném principu. Ale s jistotou ti to neřeknu, dokud si to nepřečtu v pravidlech, která ale u sebe právě nemám.
kos_bos 16.10.2007 11:00  1795
To Gran:
no, zapálený klacek po vyndání z ohně vydrží hořet tak 10 sekund (pokud s ním budeš někde chodit)
Nebo jsi to myslel tak že kouzlo oheň vytvoří hořící "kaluž", jejíž část ulpí na onom klacku? To by mně dávalo podobný smysl jako metamorfóza. Prostě se kouzlo sešle, vytvoří hořící "bordel" a je pryč (to kouzlo).
V tom případě bych poměrově spočítal jaká část "kaluže" připadá na klacek a tím bych měl intenzitu ohně na mé vytoužené kouzelné pochodni.

Světlo asi tak nepůjde protože samo to světlo je magické podstaty, zatímco oheň může být klasický.

Nezní to rozumně? :-)
vorel 16.10.2007 10:54  1794
DajenOk, tuhle odpověď jsem si taky představoval. A co iluze, funguje obdobně? Tzn., když sešlu na starou rezavou dýku iluzi krásného drahokamy vykládaného meče, můžu se s ním pak procházet po městě?
noir 16.10.2007 10:21  1793
peca: Tak nějak. Případně by mě zajímalo i to, jak by vypadal démon z 21. úrovně vyvolaný (třeba NPC postavou, která má jedinou schopnost-vyvolat démona z 21. sféry).
peca_007 16.10.2007 10:07  1792
Noir [1791]: Z 21. sfery démona nedostaneš, ale předpokládám, že ti jde o to: "Jakého nejsilnějšího démona dokáže vyvolat theurg na 21. úrovni?" Spočítat to jistě lze a věřím GRANovi :-). Já tu nemám pravidla a musím pracovat. Možná to ale pro tu srandu zkusím dát do kupy později (kdyby GRAN zklamal).
noir 16.10.2007 08:28  1791
Mě by ještě zajímalo, jaké parametry by měl onen ultrasilný extradémon z 21. sféry, kterého se podaří vyvolat jen za životní náklonnost. Třeba BErserk nebo co je dle pravidel nejsilnějšího. Dá se to nějak spočítat?
dajen 16.10.2007 08:09  1790
GranAno, přesně tak. Ovšem pomocí démonů, kteří jsou podle edice B téměř nedostupní. Zvlášť pokud vedle démonů chceš obstojně umět i formule.
dajen 16.10.2007 08:08  1789
Kos_BosJo pohyblivá bariéra je hodně složitá. Když tak nad tím přemýšlím, ještě sem si nevytvořil. Protože jenom ji modifikovat pomocí Pohybu je dost na nic, když člověk potřebuje, aby se pohybovala "inteligentně" s ním. Na to je holt Démon pohybu, jak mi bylo několikrát vysvětleno od autorů.
gran 16.10.2007 08:06  1788
Jinak to je právě nevýhoda Theurga. On si může donekonečna připravovat předem své formule, ale nakonec musí jen doufat, že budou opravdu pasovat do situace, kdy je musí použít. A není čaroděj, aby v poslední chvíli měnil.

Dělat formule tak, abys je mohl buď částečně, nebo více přizpůsobovat nastálé situaci, můžeš pouze pomocí démonů.
dajen 16.10.2007 08:05  1787
VorelU metamorfózy epicentrum určuje středový bod, který spolu s parametrem poloměr vymezuje prostor, ve kterém se celý předmět nebo osoba musí nacházet, aby na ně metamorfující kouzlo působilo. Jakmile je proměna dokonána, tak se změněný předmět či osoba může nadále libovolně pohybovat, protože kouzlo už vlastně proběhlo (tedy jeho základ). Jak dlouho bude proměněná závisí pak už jenom na době trvání kouzla.

PS: Teda tak je to aspoň jak si to pamatuju.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt