Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 18:42  1807
KOUBA [1806]: Viz Bouchi [503] a souvisejici diskuse.
kouba 5.9.2008 18:39  1806
Myslím, že standard rozvoj postavy (všeobecně) je moc dobrý. Netahejme ale problém válečníka mimo válečníka.

Co si myslíte o změně rozvoje? Myslím ne tak striktně archetypový ale bodový. S učitými omezeními ale každý ať v určitém rozmezí bojuje jak chce. A dovednosti si vybere taky jak chce. Třeba udělat si rytíře, co nebude jezdit na koni. Proč by ale měl být okraden o schopnost. V tomto případě o 1/6.

Řekněme určitý balík všeobecných schoností a k tomu další balík schopností vyplívajících.

Např. každý si bude moci vzít něco jak je Rytířůva Zbroj. Každý si může vzít něco jako je Barbarova tvrdá kůže nebo mrštnost. Ale ne obojí zároveň. Je jasné, že některé dovednosti by byly lepší a některé míň. Tak aby nedocházelo tak nějak k tunelování těch dobrých a vzniku zase nějakých ultra bojovníků. Okrajem: V současnosti systém kombinaci těchto dvou "dovedností" dovoluje
celebrindol 5.9.2008 18:10  1805
Bouchi [1800]: Ono by možná neškodilo zvyšovat jen 1 vlastnost za úroveň (a třeba lichou úroveň hlavní, sudou vedlejší). Samozřejmě by to celý systém dost rozhodilo, ale už kolem 8. úrovně vycházejí dost odlišné a extrémní výsledky (ať už se to týká boje nebo něčeho jiného). Tím by se ale stejně nevyřešil problém s pomalým zvyšováním hlavních vlastností.
kouba 5.9.2008 17:06  1804
FšichniA co trochu nakombinovat Hraničáře s Bojovníkem??? Spoustu hraničářských schopností bych si totiž dokázal představit spíš u Bojovníka.
kouba 5.9.2008 16:59  1803
BouchiMyslím, že to není dobrý nápad. Celkově systém na to není stavěný. Pak by všechny postavy byli ošlivé, protože by se začalo mooc rozmýšlet, kam si to člověk dá. Ovlivnilo by to celý systém. Třeba hraničář a theurg jsou závislí na všech vlastnostech.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.9.2008 16:51  1802
Bouchi 1798: tohle mi neco pripomina, myslim ze to tu uz nekdo psal. Dávno.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.9.2008 16:49  1801
presne tak:

hracum bojovnika doporucuji se na to vyprdnout a udelat si bojoveho hranicare. Budou si krasne zvedat sil, obr, mit pripadne skryte a jeste budou odolavat treba zivlum, ocistama si zase zvedat boj. staty. Hlavne budou umet bojovat jako bojovnik + tuna veci navic a zajimavy vyvoj.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 16:46  1800
xKiv [1798]: No, napadla me jeste jedna varianta. Zpomaleni rustu vedlejsich vlastnosti. Tim zpusobem, ze by se:
- vedlejsi vlastnost zvedala jen na kazde sude urovni
- nemohla ta sama zvednout vic nez dvakrat po sobe
Tim padem by se pri maxovani jedne vedlejsi vlastnosti nedalo dosahnout zvyseni o vic nez +7, coz uz je IMHO akceptovatelne.
Jen to chce promyslet, jak moc by to ovlivnilo cely system (tj. jestli tohle zpomaleni neco nerozhodi).
feanor 5.9.2008 16:20  1799
BouchiPodle me mechanismi zvysovani vlastnosti maji vsichna povolani stejna(+1bod do hlavnich, +1bod do vedlejsich). Problem nastava v tom, ze carodej, theurch, zlodej,... ziskavaji ke svym cinnostem vyrazne bonusy s rustem urovne(carodej ziskava bonusi k vyvolavani kouzel za prislusnou specializaci, zlodej ma dovednosti napr. kapsarstvi kde dostava bonus atd.). Jen chudak bojovnik dostava velmi malo. Umi sice nektere unikatni dovednosti ale ty se prilis nemohou rovnat obdobnym dovednostem u ostatnich povolani (kamena kuze vs. magicka zbroj atd.).
Aby bojovnik byl konkurenceschopny je potreba aby ziskaval vetsi bonusy nez treba +1BC na tretim stupni archetypu ci nektere dovednostni bonusy. To co ma ted je proste malo.

Jak jiz psal xKiv. jediny co umi bojovnik je bojovat. tak proc umi bojovat takrka stejne jako ostatni povolani???
xkiv 5.9.2008 15:53  1798
Bohuzel me nenapada nic, co by ZAROVEN
- zachovalo (nezvedalo) stavajici narust hlavnich vlastnosti
- zabranilo tomu, aby kombinace nehlavni+jakakoli vlastnost mohla v souctu presahnout soucet obou hlavnich
- nezabilo zvysovani vedlejsich vlastnosti tim, ze od ctvrte urovne dal uz bude vzycky jasne, ktera se zvedne (protoze ostatni nesmeji)

Tusim ze nejdal jsme se v tomhle dostali se systemem "zadna vedlejsi vlastnost nesmi byt (vzhledem k zakladu rasy+pohlavi) zvysovana vicekrat, nez ta z hlavnich vlastnosti, ktera byla zvysovana mene"
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 15:34  1797
xKiv [1796]: Ano, s prvni vetou souhlas. Jen jsem tim chtel rict, ze by se to IMHO nemelo resit na urovni bojovnika, nybrz na urovni mechanismu zvysovani vlastnosti.
xkiv 5.9.2008 15:26  1796
Bouchi [1795]:
Problem bojovnika to je proto, ze bojovnika to ze vsech povolani nejvic shazuje smerem k ostatnim povolanim v jeho vlastni specializaci.
Ze carodej ma trochu nizsi Int+Vol nez bojovnik? Bojovnik nemuze carovat vubec.
Stejne tak jenom zlodej ma zlodejovani, hranicar leceni/lukostrelbu/..., knez zazraky, theurg svoje kouzleni ...

Jenom bojovat umeji vsichni.
Ano, na vyssich urovnich diky schopnostem a fintam bojovnik umi i neco podstatneho, co jina povolani neumi - ale na prvnich se muze skoro jit vycpat. Prakticky vsechno, co nakonec udela, mohl udelat i prislusnik jineho povolani.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2008 15:13  1795
Feanor [1793]: Pozor, to neni "problem vyvoje bojovnika", ale "problem rustu vlastnosti obecne".
xkiv 5.9.2008 15:09  1794
Taky muzu jeste nadhodit takovou kacirskou hypotyzu - a sice ze povolani muzeme rozdelit na
archetypalni - "pro nejhorsi" hrace
dovednostni - "pro stredni" hrace
RP - "pro nejlepsi" hrace

Kde "nejlepsi" je mysleno ve smyslu "hraje to tak jak chceme my", a to se pak promitne do odmeny v podobe silnejsich schopnosti povolani.
feanor 5.9.2008 14:34  1793
no ale to neni problem vyvoje hranicare. to je problem vyvoje bojovnika!!!!!!!!!!! kdyby byl bojovnik lepsi nez hranicar tak tohle by nehrozilo. navic shledavam postup po urovnich u hranicare jako jednu z tech nejlepsich veci co pluska nabydli. ale to je na jinou diskuzi.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt