Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 16.10.2007 21:23  1807
Ad Metamorfóza: Já se ptát nebudu, ještě bych se ztrapnil xD =P ;))
Ad Iluze: Hmm, nad tou věcí ve tvé poslední větě jsem ještě nepřemýšlel. Hmm. Ale máš pravdu, IMO ;)
dajen 16.10.2007 19:12  1806
IluzeS to je to ještě jinak. Po přečtení pravidel jsem nabyl dojmu, že Iluze může opravdu působit jen v rámci svého poloměru.
Ale ona stejně funguje trochu jinak, než že by se sesílala na konkrétní předmět (k tomu by byla vhodnější spíš ta Metamorfóza), tak si theurg prostě může ya pomocí ovlivňující Interaktivní Iluze "stvořit" onu dýku z ničeho a bude ji moct vzít do ruky, i s ní zraňovat atd. Ale IMHO pořád jenom v rámci daného Poloměru.
dajen 16.10.2007 19:05  1805
MetamorfozaHmm, tak z pravidel to explicitně nevyplývá. Několikrát se tam píše, že se kouzlo sesílá na "objekt". Ale jestli se tím myslí jeden celistvý předmět nebo nebo jakákoli skupina předmětů, které mají "dotykovou" strukturální vazbu, toť otázka. Možná by to stálo za to, zeptat se přes dotazník.
dajen 16.10.2007 15:08  1804
Gran 1801Večer mrknu do pravidel a dám k tomu svoje stanovisko :-)
gran 16.10.2007 15:03  1803
Někde mám vymyšlenou Bariéru, která funguje tak, že se ocitnete uprostřed krychle, kterou nemůžete opustit (má dostatečnou sílu), načež se horní podstava vydá na cestu k dolní podstavě ;)
Ale je to pro Theurga na nějaké té 10. úrovni =P ;)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.10.2007 14:35  1802
Dajen [1789]: Nooo... teoreticky se může hodit k tomu, že někoho někam zatlačíš (do propasti? ;)
gran 16.10.2007 13:41  1801
Vorel + Dajen2) Já si myslím, že se změní i výbava. V pravidlech se v souvislosti s poloměrem hovoří o tom, že půllitr piva se změní snáz než královský hrad.
Podle mě, když zmenšíte královský hrad, zmenší se i nábytek, ale třeba i obyvatelé hradu, kteří se do poloměru kouzla vejdou.

Tedy podle mě Metamorfóza změní vše, co se vejde do poloměru kouzla a zároveň to má dotykovou strukturální vazbu s zasaženým předmětem. (což mimochodem znamená, že pokud chceme někoho proměnit v kámen a v poslední chvíli toho někoho někdo chytne za ruku, tak je-li poloměr kouzla dostatečný, zkamení oba dva)
xkiv 16.10.2007 13:00  1800
Peca [1774]:
xKiv [1757]: vetsi bys to nemel (prosim)? :-)


Jak jsem naskenoval, tak davam.
Lip muzu nejdriv v patek.
Navic bych to mohl i trochu prekreslit, i original je mirne necitelny.
dajen 16.10.2007 12:12  1799
Vorelad 1) Ano.

ad 2) Imho to takhle nefunguje. Pokud Metamorfózu sešle na sebe, tak se promění POUZE jeho fyzické tělo. To znamená, že mu zůstane vlastní oblečení, zbraně a vybavení. Ale 100% ti to neřeknu, dokud si nepřečtu, jak je to přesně popsáno v pravidlech.

ad 3) to souvisí s předchozí otázkou. Promění jen sám sebe, takže nebude mít věci, které má "předloha" momentálně u sebe.
vorel 16.10.2007 11:27  1798
DajenDalší otázečky k metmorfóze:
1) Předpokládám, že se proměnou těla se změní i fyz vlastnosti, je to tak ne?

2) Pokud se bude theurg chtít změnit na svého spolubojovníka, musí použít rys 'změna tvaru', ale stačí je tohle nebo musí dát i 'změnu podstaty', když má sám v ruce hůl a bojovník má meč, štít a kroužkovou, které chce theurg po proměně mít?

Já jako PJ si na dvě předchozí věci asi odpovím kladně, ale rád bych slyšel i názor někoho jiného.

a 3) Jak dokonale metamorfóza přetvoří předmět/tvora podle originálu? Závisí to např. na použité vazbě nebo ne? Může se theurg proměnit na svého kámoše bojovníka a vyštrachat z hloubi batohu drahokam, který tam má a bezpečně ho prodat, protože bude naprosto identický (po dobu trvání kouzla samo :))?
dajen 16.10.2007 11:17  1797
Kos_BosObávám se, že s Ohněm je to co do pohybu stejně neslavné jako se Světlem. Pokud je mi známo, tak formule Oheň vytváří oheň magické podstaty, který hoří tak dlouho, jak mu udává parametr Trvání. Nevytváří žádnou hořlavou substanci ("kaluž" nebo "bordel"), která by mohla na něčem ulpít. Ale pokud Oheň dostatečně dlouho působí na dostatečně hořlavý materiál, bude potom hořet tento materiál dál bez dalšího nutného zásahu magie.
To znamená, že pokud sešleš Oheň na připravenou vatru nebo pochodeň, budou tyto i po krátkém působení hořet dál samy. Když ale sešleš oheň na kovovou tyč, tak pochybuju, že ta by "chytla" i po hodině působení (maximálně se rozžhaví).
dajen 16.10.2007 11:12  1796
VorelAno, myslím, že Iluze pracuje na podobném principu. Ale s jistotou ti to neřeknu, dokud si to nepřečtu v pravidlech, která ale u sebe právě nemám.
kos_bos 16.10.2007 11:00  1795
To Gran:
no, zapálený klacek po vyndání z ohně vydrží hořet tak 10 sekund (pokud s ním budeš někde chodit)
Nebo jsi to myslel tak že kouzlo oheň vytvoří hořící "kaluž", jejíž část ulpí na onom klacku? To by mně dávalo podobný smysl jako metamorfóza. Prostě se kouzlo sešle, vytvoří hořící "bordel" a je pryč (to kouzlo).
V tom případě bych poměrově spočítal jaká část "kaluže" připadá na klacek a tím bych měl intenzitu ohně na mé vytoužené kouzelné pochodni.

Světlo asi tak nepůjde protože samo to světlo je magické podstaty, zatímco oheň může být klasický.

Nezní to rozumně? :-)
vorel 16.10.2007 10:54  1794
DajenOk, tuhle odpověď jsem si taky představoval. A co iluze, funguje obdobně? Tzn., když sešlu na starou rezavou dýku iluzi krásného drahokamy vykládaného meče, můžu se s ním pak procházet po městě?
noir 16.10.2007 10:21  1793
peca: Tak nějak. Případně by mě zajímalo i to, jak by vypadal démon z 21. úrovně vyvolaný (třeba NPC postavou, která má jedinou schopnost-vyvolat démona z 21. sféry).

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt