Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 17.10.2007 06:11  1817
Džizis krajst, nemůžeš si sednout a napsat jeden obří příspěvek? Musíš tady vést jedenácti příspěvkový monolog? ;))

Nápad s Poutačem... o tom ani nevím, to si checknu. Jestli to není moc powerfull, nebo naopak příliš slabé.
vorel 17.10.2007 03:28  1816
PoutačA jinak používá někdo z vás nějaký modifikátor poutač o němž se tu už kdysi mluvilo?

Zajímají mě vaše zkušenosti s ním
vorel 17.10.2007 03:27  1815
Sesílání přímo na předměty/tvoryPodle mě by to theurga nijak neposílilo. Jeho formule by tím nebyly silnější, jen by získaly další možnosti použití. Takže by se z theurga nestal větší killer, jen používání formulí by bylo bohatší a rozmanitější a tím vlastně ještě zajímavější.

Myslím si, že hře ani vyváženosti by to neuškodilo.
vorel 17.10.2007 03:16  1814
Sesílání přímo na předměty/tvoryCo se mě týká, já bych asi docela uvítal, kdyby např, v nějaké příští edici pravidel theurg skutečně mohl sesílat formule přímo na tvory/předměty (epicentrum by se pohybovalo stále s tímto objektem).

Představuju si tři možnosti:

1) Theurg by se mohl rozhodnout přímo při sesílání kouzla jestli epicentrem bude místo (bod) nebo objekt (nejspíš bod v jeho středu). To se mi ale zdá moc jednoduché a nenaplánované dopředu (na theurga teda určitě :)).

2)Rozhodnutí jestli epicentrem bude místo nebo objekt by musel theurg udělat už při vytváření formule. To je lepší.
Tady by měla být u otevřené formule možnost nastavení démonem.

3)Použít modifikátor Poutač o kterém se tu mluvilo již dříve. Já bych ho udělal asi takhle:

Poutač
Sféra: III.
Náročnost: +3
Rys pohyblivost: 0,1 (tady už by se náročnost nezvyšovala, jen by bylo možné mýt poutač u formule neaktivní- 0 znamená, že epic. je místo, 1 objekt. Opět kvůli otevřeným formulím.)

Pokud bude poutač aktivní, epic. kouzla se bude neustále držet svého objektu (předmětu/tvora) bez ohledu na rychlost.
Ještě by tu mohl být nějaký rys "zpoždění", tzn. že pokud se objekt bude pohybovat, kouzlo bude kus za ním, při větší rychlosti dále při menší blíže. To abyste mohli někoho nechat utíkat před ohnivou koulí :) (opět bez navyšování náročnosti).
vorel 17.10.2007 02:22  1813
Fungovat by to mohlo i na předměty: všem kteří neodolají magii se všechno co mají u sebe nebo na sobě rozsype třeba na písek.

Theurg by mohl metamorfózu zkonstruovat třeba jen s malým poloměrem, aby proměnil jen sám sebe, ale při pohybu by se už musel stejně jako u ostatních formulí opět pronásledovat démonem.
vorel 17.10.2007 02:13  1812
Nebo obří breberky, pokud by se totiž obří breberka už nevešla celá do poloměru kouzla, přestalo by na ni působit a musela by se zase ihned automaticky změnit do původní podoby, čímž by se ovšem opět nejspíš dostala celým objemem zpět do působnosti kouzla a znovu by musela odolávat magii a tak dokola dokud by se mu nepodařilo vyjít z kouzla ven.

Jednoduší by ale samozřejmě bylo měnit nepřátele na masové hroudy, pak by nemohli odejít a theurg by nemusel plácat body do parametru zvětšení :).
vorel 17.10.2007 02:01  1811
MetamorfózaPokud by měly pro metamorfózu a její epicentrum/efekty platit stejná pravidla jako pro ostatní formule, musela by být postavena na stejný princip jako furmule Tok času. Tzn., že parametr poloměr (ovšem snadněji zvětšitelný než teď) by skutečně určoval maximální pole její působnosti, takže stejně jako u toku času by všichni tvorové, kteří se dostanou celým objemem do této oblasti, museli odolat proti magii, jinak je kouzlo přemění např. na veverky ... nebo breberky :).

V tomto případě by byla vhodná možnost k formuli připojit i modifikátor uzamčení, aby theurg měl možnost ovlivnit koho má nebo nemá metamorfóza proměňovat.
vorel 17.10.2007 01:35  1810
Pohyblivost epicentra metamorfózy Dajen (1787)

No vysvětlit se to tedy tak nějak dá, ale nemohu říct, že s tím souhlasím, to samé mohu říci i o formuli oheň, konec konců proč by někdo nemohl říct:

Jakmile je předmět zapálen, pak se hořící může nadále libovolně pohybovat, protože kouzlo už vlastně proběhlo (nebo aspoň jeho základ). Jak dlouho bude oheň hořet závisí už jenom na době trvání kouzla.

Nicméně ať už se to bude vysvětlovat jakkoli, je prostě fakt, že metamorfóza se sesílá přímo na konkrétní předmět/tvora, který se při sesílání musí jednoznačně určit a kouzlo (nebo jeho efekt) putuje neustále s ním i bez démona na rozdíl od ostatních formulí jako např. oheň, světlo, iluze, bariéra atd.
vorel 17.10.2007 01:04  1809
Znovu metamorfózaChtěl bych se ještě jednou zeptat na vaše názory ohledně formule metamorfóza:

1) Jak dokonale metamorfóza přetvoří předmět/tvora podle originálu? Závisí to např. na použité vazbě nebo ne? Může se theurg proměnit na svého kámoše bojovníka a vyštrachat z hloubi batohu jeho drahokam, který tam má a bezpečně ho prodat, protože bude naprosto identický (po dobu trvání kouzla samo :))?

2) Pokud se bude theurg chtít změnit na svého spolubojovníka, musí použít rys 'změna tvaru', ale stačí je tohle nebo musí dát i 'změnu podstaty', když má sám v ruce hůl a bojovník má meč, štít a kroužkovou, které chce theurg po proměně mít?
vorel 17.10.2007 00:34  1808
Dajen (1805)Já jako PJ to řeším takhle, promění se se všemi věcmi, které má u sebe. Do toho počítám: oblečení, zbroj, zbraně, batoh, malí tvorové (max. tak do 30 možná 50 cm) sedící na rameni nebo v batohu, případně něco neživého co nese v náručí nebo táhne na zádech nebo i pouta na rukou, která ovšem nejsou přikovaná, nebo přidělaná řetězem, ke zdi.

Takto byl řešen dotaz ohledně hyperprostoru z drdo v moudré sově.

Beru to tak, že tyto věci jsou ovlivněné "aurou" dotyčné osoby a určitě bych nenechal zkamenět nikoho kdo ho zrovna drží za ruku, leda by si to přál theurg už při konstrukci formule.

Tohle řešení vyžaduje i několik schopností jiných povolání a čarodějových kouzel.

Theurgovi bych ještě nechal možnost určit při tvorbě formule jestli se kouzlo některých konkrétních předmětů týkat nemá, příp. by to mohl určit obráceně: kouzlo bude působit jen na jeho tělo a konkrétně určené předměty.
gran 16.10.2007 21:23  1807
Ad Metamorfóza: Já se ptát nebudu, ještě bych se ztrapnil xD =P ;))
Ad Iluze: Hmm, nad tou věcí ve tvé poslední větě jsem ještě nepřemýšlel. Hmm. Ale máš pravdu, IMO ;)
dajen 16.10.2007 19:12  1806
IluzeS to je to ještě jinak. Po přečtení pravidel jsem nabyl dojmu, že Iluze může opravdu působit jen v rámci svého poloměru.
Ale ona stejně funguje trochu jinak, než že by se sesílala na konkrétní předmět (k tomu by byla vhodnější spíš ta Metamorfóza), tak si theurg prostě může ya pomocí ovlivňující Interaktivní Iluze "stvořit" onu dýku z ničeho a bude ji moct vzít do ruky, i s ní zraňovat atd. Ale IMHO pořád jenom v rámci daného Poloměru.
dajen 16.10.2007 19:05  1805
MetamorfozaHmm, tak z pravidel to explicitně nevyplývá. Několikrát se tam píše, že se kouzlo sesílá na "objekt". Ale jestli se tím myslí jeden celistvý předmět nebo nebo jakákoli skupina předmětů, které mají "dotykovou" strukturální vazbu, toť otázka. Možná by to stálo za to, zeptat se přes dotazník.
dajen 16.10.2007 15:08  1804
Gran 1801Večer mrknu do pravidel a dám k tomu svoje stanovisko :-)
gran 16.10.2007 15:03  1803
Někde mám vymyšlenou Bariéru, která funguje tak, že se ocitnete uprostřed krychle, kterou nemůžete opustit (má dostatečnou sílu), načež se horní podstava vydá na cestu k dolní podstavě ;)
Ale je to pro Theurga na nějaké té 10. úrovni =P ;)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt