Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 23.3.2006 11:04  195
Bouchi [184]: Podle ANTa je to takova "byrokracie" sfer.

[9:30:33] <ant_39> To ze se naklonnost nadale uctuje na vrub mrtveho theurga nepovazuji za problem. Nicmene nam to stanovuje zajimavy precedens: i mrtvy ma uroven :-)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 10:49  194
ApexxJa tim chtel jen rict, ze na podobny problem bys mohl narazit i u jineho systemu - a pokud by ten system byl zahranicni, nejspis by ses musel smirit s tim, ze to tak je; a nechtel-li bys menit svet, musel by sis ta pravidla stejne individualne ohnout.
Zkratka autori DrD+ tu nejsou od toho, aby do pravidel implementovali vsechno, co nejakeho hrace napadne. Nevim jake umysly mel (a zda vubec mel) Ant s trvalymi kouzelnymi predmety schopnymi opakovaneho sesilani kouzel. Je potreba z tehle diskuse vybrat to podstatne a predlozit mu to.
apexx 23.3.2006 10:43  193
To Bouchi:Jasne, že nejsou menecene. Nechci to nijak rozpitvavat. Beru to proste tak, ze pravidla mi maji k hrani pomahat (nejsou dogma), ale nehodlam kvuli nim menit svet. Rekl bych, ze tady platnim stare Altari heslo: "JAK SE VAM LIBI, ANEB COKOLI CHCETE". :-)
Apexx
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 09:48  192
ApexxJa nejsem autor a nevadi mi to. :-) Nehlede k tomu, ze v DrD+ podle stavajicich pravidel _muzou_ byt trvale magicke predmety. Ale ne libovolne.
Ale hlavne se domnivam, ze DrD+ neni zdaleka jedina fantasy RPG, ve ktere se hulky "trikrat denne sesli fireball" neyskytuji. Jsou tyto RPG proto menecenne?
apexx 23.3.2006 07:44  191
To Bouchi:Re: "A z toho plyne, ze v kazde fantasy RPG takove predmety nutne museji existovat? Copak svet nemuze fungovat i bez magickych hulek "trikrat denne sesli fireball"?"

Jiste že muze, ale dulezitejsi je ze NEMUSÍ. A jestli dobre sleduju tuto diuskuzi tak krome autoru (pravdepodobne hrajici ve svetech kde artefakty ci trvale_magicke_predmety nejsou) to vsem ostatnim vadi.

Takze vcerejsim dnem (po probehle diskuzi) u nas zacali fungovat demoni tak jak pise xKiv 167 a Gran 169. Teda aspon do te doby nez nekdo nelezne lepsi reseni.
gran 23.3.2006 00:45  190
BouchiChápu to tak, že se ani u jednoho nedělí dvouma, takže děkuji za zodpovězení =))

And so the Power of Moonray raised again... =))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 00:37  189
Tok casu nepridava rychlost. Tok casu urychluje/zpomaluje cas. Cili veskere deje probihaji rychleji/pomaleji. Nemeni fyzickou vlastnost Rychlost.
A co se tyce Demona pohybu, ten uz s fyzickou vlastnosti Rychlost nema vubec nic spolecneho. Copak u nej existuji druhy pohybu jako chuze, beh nebo sprint? Tam je parametr Rychlost proste skutecna rychlost pohybu predmetu.
gran 23.3.2006 00:30  188
To mi připomíná:

Tok Času přidává rychlost. Musí se vydělit dvouma dle errat, nebo se nechává?
To samé s Démonem Pohybu.
gran 23.3.2006 00:29  187
Add "hůlka sešli fireball třikrát denně": Takové blbosti přece nechceme... co takhle The Sword of The Prophecy Guard, věnovaný bohu Irakarovi, který po vyslovení formule Maarelugh Adeghar (Daruj Čas, Irakare) spustí cyklus, který přidá držiteli +20 rychlosti (což se ve výsledku projeví tak, že místo 90 m/k poběží asi 500m/k), a to je jen to nejslabší, co ten meč umí =)) A ještě je to schránka Shadowwraithského posedlostního démona, který touží otevřít brány astrálu dokořán =))
dajen 23.3.2006 00:21  186
Bouchi [184]: Ano vím, že je to nová věc. Proto tedy (abych pořád jenom blbě nekecal :-) bych navrhnul, aby se uspořádala anketa, v nímž by se zdejší diskutující mohli vyjádřit, zda je pro ně upravení této věci důležité nebo ne. Co ty na to?
dajen 23.3.2006 00:18  185
Bouchi [183]: To už jsme sice trošku off-topic, ale jestli tě to zajímá, tak vyřešili. Sice trošku násilně-jinak by to asi nešlo, ale přece:

Hrajeme asi o cca nějakých 200 let později. Mezitím skoro celý kontinent zasáhly několik desetiletí trvající Velké války, během nichž se odehrály významné zněny. Staré postupy byly ztraceny, protože to byl temný věk... Nadruhou stranu vyvinuly se nové postupy... svět se změnil. Lidé opustili (ne všichni) původní bohy a začali věřit v nové (čímž tito vznikli) a podobně. Takže netrvanlivé věci z tohoto světa zmizely nebo jsou ztraceny v dějinách času. Jen ty artefakty jaksi už ze své podstaty přetrvaly.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 00:14  184
Dajen [182]: Ktere veci?
Treba neprima strelba? Tam slo jen o stanoveni postihu pri strelbe "oblouckem" a urceni maximalniho dostrelu. S vlastnim mechanismem strelby se nijak nehybalo.
Jenze tady namz atim chybi mechanismus, proc by mely sfery jen tak davat magenergii na obnovovani kouzel, jejichz tvurce uz je mrtvy.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 00:09  183
Dajen [181]: To jste dobri. Ja bych nejspis mel dost velke (mozna i neprekonatelne) problemy osefovat a zduvodnit pyroforovy rachejtle, torpeda a zalezitosti podbneho typu. O ruznych kouzelnych predmetech ci konkretnich demonech nemluve.
dajen 23.3.2006 00:09  182
peca_007 [180]: A fungovat budou jak? "Prostě nějak"? To mě neuspokojuje.

Stejně tak v pravidlech chyběly jiné věci, které se na "naléhání" hráčů opravily či doplnily. :-)
dajen 23.3.2006 00:05  181
Bouchi [179]: A proč ne? :-))
Ostatní věci se nám podařilo nějak rozumně ošéfovat a zdůvodnit, jenom holt ty artefakty nám v tom dělají paseku...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt