Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 6.9.2008 14:30  1851
xKivJo, tak tohle mě taky napadlo.
xkiv 6.9.2008 14:27  1850
Od rana 35 NEW? Na to vsechno nebudu reagovat, i kdyz bych obcas chtel.
Jedine tohle:
Libi se mi myslenka, ze by bojovnik mohl (nektere) bojove hody hazet dvakrat i vybirat si lepsi vysledek.

Je to v souladu s moji soukromou predstavou o "priprave na cinnost" (coz je neco jako priprava na akci, ale ta priprava trva "cely zivot", takze se muze vztahovat na vic nez jen na akci; vsechny ostatni povolani tak maji "pripravu na cinnost" kterou by bez povolani vubec nezvladly, takze s tou pripravou si hazeji celkem jednou a "vyberou si ten nejlepsi vysledek" - bojovnik by si taky jenom pricetl jeden pouzity hod, ale k necemu, k cemu uz vsichni jeden hod maji do zakladu).

Nepridava to nejakou prilisnou vyhodu proti silnejsim. Sance, ze si zlepsim ho 12, je miniaturni.
Na druhou stranu to vyrazne snizuje pravdepodobnost "kritickych neuspechu") (hod 4 a min na 2k6+), cimz by bojovnik ziskal slusnou vyhodu proti *nebojovnikum* na stejne urovni (a stupni dovednosti).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 12:35  1849
Feanor [1848]: Trochu jinak. Nesmim si posedme zvysit silu (vedlejsi vlastnost), pokud jsem si zrucnost (hlavni vlastnost) zvysoval zatim jen sestkrat.
feanor 6.9.2008 12:17  1848
Bouchi: neco jako: nesmim met vyssi hodnotu vedlejsi vlastnosti nez je ta nejmensi hlavni vlastnost?
kouba 6.9.2008 11:52  1847
BouchiA) Určitě je to dobrý nápad. Jak to ale protlačit do oficiální PPH???

B) Myslel jsem, aby se nerozházelo, to co už funguje, ale jak nad tím tak zpětně přemýšlím,co by viz. A udělalo s ostatníma povoláníma, tak myslím, že je to OK:-)

Jen jestli to do důsledku něco vyřeší. Myslím si, že to akorát omezí nějaké to "munchování" a hlavní budou opravdu hlavní.

C) To házení 2k6+ místo 1k6 chápu spíše jako vložení větší síly do útoku
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 11:45  1846
Feanor [1842]: Zrychleni rustu jakychkoli vlastnosti urcite ne. A u vedlejsich by nemuselo jit o zpomaleni, spis jen o omezeni nejakou takovou formou, o ktere psal xKiv (tj. nelze zadnou vedlejsi vlastnost zvysovat rychleji nez tu pomaleji rostouci hlavni). To by nic rozhodit nemelo.

KOUBA [1843]: Proc by musela byt pouze na urovni bojovnika?

KOUBA [1845]: Stejne tak lze vicenasobny utok brat jako zvyseni ZZ. Coz mas napriklad v nekterych fintach, kde se haze na zraneni 2k6+ misto 1k6.
kouba 6.9.2008 11:24  1845
Někdo tu napsal, že vícenásobný útok není možný, protože útok v rámci kola se rovná několika útocím zahrnutým v parametru ÚČ (což vlastně nechápu, když zbraní se kryju jen jednou, ale to je jedno). Takže vícenásobný útok lze lehce kompenzovat bonusem k ÚČ. Zkrátka zasypu protivníka ještě větším počtem úderů, což se projeví tak, že jich více projde = vyšší ÚČ
kouba 6.9.2008 11:21  1844
Napadla mě fintaPalice a kyje
Převaha: -
Předpoklady: 7. stupeň archetypu

Útočník povede útok vší silou přímo na štít, což bude mít za následek vážné poškození ruky.

Bojovník zaútočí na štít. Pokud se kryje obránce štítem, tak automatický zásah do "Ruka ve které je držen štít". Pokud ne, finta nelze použít. Počítá se poté jako běžný útok s postihem -3 k ÚČ. Jako ochrana zbore se v tomto případě bude odečítat Kryt štítu. Do dalšího kola má bojovník postih -2 k Obraně. Během tohoto kola se již nemůže krtý zbraní.

PS: Zkuzte se nechat praštit perlíkem do štítu na ruce :-)

kouba 6.9.2008 11:12  1843
Úprava musí být poue na úrovni bojovníka. Zkrátka navrhuji absenci obratnost nahrazovat bonusy k BČ,ÚČ a OČ
feanor 6.9.2008 11:07  1842
BouchiJestli to teda dobre chapu, tak momentalin snaha co se tyce upravy pravidel je prevazne v oblasti upravy rustu pridelovanych bodu do zakladnich vlastnosti(SIL, OBR,..).

Je teda spise snaho o zrychleni rustu hlavnich vlastnosi nebo zpomaleni rustu vedlejsich vlastnosti?
Jen mam obavy, ze takovato uprava pravidel by se mohla rovnat Pandorine skrince. Muze to totalne rozhodit cely system.
kouba 6.9.2008 10:46  1841
WolfiProtože bojovník chránil družinu. Protože kroll bojovník má max. vlatnosti. Bojovník moc jinak udělat nejde. Protože na to nemá moc psychických dovedností. Protože jej hrál hráč, který nerad tuneluje pravidla, aby vznikala nerovnováha.
kouba 6.9.2008 10:43  1840
BouchiJeden byl takovej zabiják. Druhý střelec a měl vlka. Sřelba to zabíjí sama o sobě. Zabiják se to mohl učit od něj. Já s něma začínal trochu později. Jde o to, že obecná vlastnost Ti to zvedne jak sviňa. Dávat té družině zvířecího bojovníka je ztráta času.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.9.2008 10:41  1839
A proč tu dovednost neměli Bojovníci? :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 10:37  1838
KOUBA [1835]: Aha. Pak se ovsem nabizi otazka, kde vzali hranicari, co se zamerovali ciste na boj ("říká, že je bojovník, protože má jen bojové schopnosti."), Zoologii na III. stupni (tj. obrovske bonusy). Podle me III. stupen Zoologie neni neco, co se da zvladnout jen tak "mimochodem" a rozhodne ne ziskat jen tak, ze hrac prohlasi "mam 1 bod do psychickych dovednosti, tak si zvednu Zoologii).
klimbing 6.9.2008 10:27  1837
A ještě Goblini (pokud to není nějakej moc velkej výrostek)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt