Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 27.10.2007 15:43  1878
Hmm, koukám, že v mém "theurgickém vývojářském bločku" se začínají hromadit věci. Měl bych na něčem taky trochu zapracovat .))

EDIT: Si ale budu muset počkat, až mi jeden týpek vrátí moji příručku Theurga =/
gran 27.10.2007 15:35  1876
S mou úpravou, kterou jsem navrhoval, si démona pohybu uděláš klidně už na 7. úrovni. Sám jsem to přece počítal .) Takže myslím, že s pohybem pohoda - holt ano, nedokáže to žádnej začínající theurg, ale 7, to je přece třetina z celkových jednadvaceti úrovní .)

Myslím, že "dokážu formulí Oheň zapálit klacek" je jasné. I základní Oheň, tak, jak ho vezmeš, ti ten klacek zapálí.
Jestli to bude pochodeň je něco jiného. V takovém případě už ale nespočívá problém ve způsobu zapálení, ale v druhu klacku.

Každopádně, píši si do svého "theurgického vývojářského bločku", abych checknul ten modifikátor Poutač, který by spoustu věcí s pohybem vyřešil.
Samozřejmě bych ho dělal tak, aby byl podobně náročný, jako démon pohybu, jen holt by měl svou praktičnost - a člověk by ani nemusel být démonolog.

Jinak ano, myslím si, že všechna povolání, která neumí vnímat Duševní svět, do Plusek nepatří a jen kazí celkový dojem z této hry =P xD ;))
davec 27.10.2007 15:12  1875
No, příručku mám myslím nastudovanou slušně a theurga jsem přestal hrát nějakou chvíli potom, co vyšla edice B.
Moje představa theurga pracujícího především s formulemi byla asi taková:

Dokáže pomocí modifikátorů a rysů udělat z formule spoustu užitečných věcí, a od cca 6-7 úrovni používá vazbochyty. Problém je v tom, že je sice teoreticky schopen dělat úžasné věci, ale prakticky to nedokáže kvůli omezením plynoucím z náročnosti formule/úrovně sféry. A jakéhokoliv démona si opravdu nevyvolá hooodně dlouho (sám jsi to přece počítal). Takže ze starostí typu "Chce se mi jet na ples na zámek kočárem, nebo si tam udělám portál?" se theurgovy problémy zredukovaly na: "Dokážu formulí Oheň zapálit klacek abych měl pochodeň?"

A ohledně toho, že pokud bys měl v družině víc theurgů (pokud možno aby všichni byli theurgové), tak by byla úžasná skupinová hra v duševním světě, tak s tím se dá jen souhlasit. Takže problém je vlastně s těmi povoláními, které do duševního světa nemohou, čímž hru v duševním světě sabotují...
gran 27.10.2007 14:30  1874
Skupinové hraní Duševního světaJá Duševní svět mám ve svých hrách takový, že kdybych měl v družince víc jak jednoho Theurga, byla by to kua skupinová hra ;)
gran 27.10.2007 14:29  1873
DavecNesouhlasím s tvým závěrem ani s tím, jak jsi se k němu dostal, zkrátka nevím, jak jsi na něco takového vlastně přišel =P Možná pokud jsi četl _pouze_ tuto diskusi, příručku Theurga nikoliv.
davec 27.10.2007 14:18  1872
Tak jsem si se zájmem přečetl asi 800 příspěvků, které se objevily od doby co jsem to tu přestal sledovat. Dovolím si to shrnout:

1. Theurg je schopen udělat spoustu věcí s myslí slabších NPC a to z křesla ve svém obýváku... Nevím jstli je tohle zrovna skupinová činnost :-) Bohužel vše co se týká duševního světa se příliš nehodí pro družinovou hru, a netýká se to jen Theurga.

2. Bez homerule pro vyvolávání démonů není "normální" (nenamaxovaný nedémonolog) theurg schopen vyvolat démona. Minimálně ne dřív, než na nějaké 10-12 úrovni.

3. V návaznosti na předchozí bod není schopen udělat jedinou rozumě se pohybující formuli, protože na to potřebuje démona pohybu.

Co tedy theurg zvládne: Mentální praktiky a sem tam pořádnou prdu (pro kterou je ostatními povoláními považován za moc silného), či ne příliš dlouho trvající zeď. Má to být opravdu všechno?
xkiv 25.10.2007 20:14  1871
Ale to uz je na trochu prijemnejsi cinnost, ne?
gran 25.10.2007 19:22  1870
BTW taky vás napadl skvělý item "Klacek +6"? =P
gran 25.10.2007 19:21  1869
Astrál oheň nepotřebuje. x)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 25.10.2007 15:17  1868
Pokud pohoříme, pak to je pořád v pořádku, nějaké světlo to vydávat bude ;)
anonym 25.10.2007 14:30  1867
Mimochodem, zkoušeli jste v reálu použít obyčejný klacek místo pochodně? Myslím, že většinou pohoříte. Jako louče se IMO používalo jenom extra smolné dřevo. LZJ
apexx 25.10.2007 10:41  1866
Nevim jak u Vas, ale u nas by to vypadalo asi takhle:
Hrac: Najdu si nějaky klacek a zapalim ho kouzlem. Jak dlouho mě bude asi tak hořet. Budu s nim otacet tak abych udrzel co nejlepe plamen.
PJ: Hmm, tak 10 minut.
Hrac: Dík. Tak to si vemu dva.
TEČKA

Neptřebuju vzorec o nekolika konstantách, x bonusech a převodech přes tabulky.
dajen 25.10.2007 09:51  1864
pecaPro matfyzáky určitě, pro ostatní sotva ;-)
peca_007 25.10.2007 09:47  1863
Apexx [1862]: Pochybuju o tom, ze by tak hrali, ale z urciteho uhlu pohledu je to proste zajimavy problem k reseni :-)
apexx 25.10.2007 08:38  1862
Sorry pánové, ale tahle debata je teda dost sílená. Myslím, že skvele konkuruje debate o kotlících. Prominte, ale jestli hrajete tím způsobem, jak popisujete problematiku horiciho klacku, tak vas uprimne lituju.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt