Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 17:06  1892
KOUBA [1889]: Kdyz si vezmes vyjimecne vlastnosti, tak si jednu hlavni zvednes o 2 a druhou o 1, tudiz si muzes vedlejsi zvednout nejvys o 1 ... no a tady se dostavame k problemu, protoze mas 6 bodu do vedlejsich vlastnosti a nemas je jak vyuzit.
Ale pokud bychom brali zvysovani nad rasovy zaklad, uz to bude OK - zvednes si jednu hlavni o 3, druhou o 2 a vedlejsi si muzes zvysovat o 2. Coz by ovsem v tvem pripade stejne znamenalo, ze muze mit na zacatku Obr jen 1, ne 2 (protoze si Sil zvedl o 3 a Zrc o 1).
barraka 6.9.2008 17:03  1891
KOUBA: Tak je to první verze co mě tak napadla.
Když tam sekera zůstane tak se to samozřejmě musí dopracovat. Minimálně bude překážet, ale hlavně o ní bojovník přijde.

Ta druhá je sice mnohme mnohem víc výhodná ale srovnej jí s řezem šavlí.
Nevidim podstatnej rozdíl. řez šavlí je ještě mnohem výhodnější. Takže to neni vyvážený ani v pravidlech....

Rozhodně mi to přijde lepší než cpát bonusy na UČ BČ a pod.
kouba 6.9.2008 17:02  1890
Hlavně upozorňuju na to, že i teď jsem byl NUCEN dělat postavu tak, že jsem musel dát první 2. úrovně Hl. Vlastnosti prostě na přeskáčku. Protože na první jsem zvedl jednu jeden-krát, to znamená druhou 0-krát a tak bych nemohl zvednout nic.

Dál s dalším omezením. Vždycky ty postavy budou stejné. Už nebudu moci rvát u např. zloděje všechno do Charismy, protože chci být nebojový.
kouba 6.9.2008 17:00  1889
Bouchi. A co když si vezmu max vlastnosti? Aha? Taky si to zvednu o 2
kouba 6.9.2008 16:59  1888
BarrakaProseknutí zbroje = ignoruju zbroj protivníků? Jen tak? A když tam zůstane tak co? Dělá další zranění? Mně se to nelíbí. To druhé je Masakrující sek jen mnohem mnohem výhodnější.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:57  1887
KOUBA [1878]: Pokud by se bralo to, co pisu v Bouchi [1885], tak to takhle udelat nemuzes, protoze nad zaklad rasa+povolani jsi zvedl Sil o 2 a Zrc o 0, tudiz nemuzes Obr zvednout o 2. Takze v prvnim radku bys musel bud snizit Obr na 0, nebo Sil na 3, Obr na 1 a zvednout Zrc na 2.
kouba 6.9.2008 16:56  1886
BouchiProtože se mi to nedaří, tak vám to píšu takhle. Válec pak měl Sílu +8 Obr +5 Zrč +5. Hraničář měl Síl +8 Obr +6 a Zrč +5.

Když se to ale moc okleští, tak to dostane nádech DrD0. Všechny postavy stejné.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:53  1885
Bouchi [1882]: Leda bys tim "zakladem za rasu a povolani" myslel ty dve jednicky do hlavnich vlastnosti. Potom by to vychazelo, protoze do hlavni a vedlejsi nepujde dat vic nez do dvou hlavnich dohromady.
barraka 6.9.2008 16:52  1884
Předkládám k posouzení dvě finty pro poměrně chudé sekery.

1.Proseknutí zbroje
převaha:-
předpoklady: protivník má zbroj poskytující ochranu zbroje 4 a více
Bojovník zasekne sekeru dobře mířenou ranou do spojovacího článku (nebo jiného citlivého místa)zbroje. Jedná se o obvyklý útok, ale v případě zásahu se ignoruje ochrana zbroje.
Pokud se útok povedl je šance:
sekera uvízne v ráně ~ 10 ~ sekeru se podaří vytrhnout.

2. Sek s větším nápřahem
Předpoklady:-
Převaha:1
bojovník sekne s větším nápřahem než obvykle. Pokud zasáhne, způsobí zranění 2k6+ mésto 1k6. Pokud ale nezíská převahu, má postih -2 k OČ (protože větším nápřahem se odkrývá)

Jsem zvědav na vaše názory.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:47  1882
KOUBA [1879]: xKiv [1870]: Ja bych to mozna dal oproti zakladu za rasu a pohlavi, jinak ti tam jeste bude skripat, ze pri tvorbe postavy muzes do dvou hlavnich vlastnosti dat dohromady jen X + 1 + 1, zatimco do hlavni a vedlejsi, muzes dat ohromady X + X + 1, coz je v pripade vyjimecnych vlastnosti nebo kombinace vic nez ten prvni pripad.
dajen 6.9.2008 16:44  1881
xKiv [1870]: Cili napriklad clovek hranicar se Sil 4 a Zrc 7 smi mit vedlejsi vlastnosti maximalne 4.
Nemělo by to být, že vedlejší vlastnost smí mít maximálně 3?
Když základ pro člověka hraničáře u Sil a Zrč je 1, u vedlejších pak 0, tak pokud si menší z hlavních vlastností, tedy Sil zvednu o 3 (tedy na +4), tak i vedlejší si mohu zvednout max o 3 (tedy na +3). Ne?
kouba 6.9.2008 16:40  1880
Došel jsem k těmto číslům tak, kdyby to z toho nešlo vyčíst, že jsem zvedal v páru: Sil+Obr a Zrč a jinou vlastnost
kouba 6.9.2008 16:37  1879
To jo. Je to super. Já myslel, že to děláme hlavně kvůli Obr. Tu má totiž +5 a BČ +5
kouba 6.9.2008 16:36  1878
SIL OBR ZRC VOL INT CHR
0 +4 +2 +1 +2 -1 -1
1 +5 +3 _ _ _ _
2 _ _ +2 _ _ 0
3 +6 +4 _ _ _ _
4 _ _ +3 +3 _ _
5 +7 +5 _ _ _ _
6 _ _ +4 _ 0 _
7 +8 +6 _ _ _ _
8 _ _ +5 _ +1 _
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2008 16:36  1877
KOUBA [1875]: No vidis, tak v cem je problem? Sila sla dolu, cili uz si nebude moct dovolit tezsi zbran nez bojovnik.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt