Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 27.10.2007 21:48  1895
Davec [1887]: No jo, ale jak říkám, za takových okolností je to moc silné. A ještě jsi mi stále neodpověděl, jak si prakticky představuješ to navázání na objekt.

Davec [1891]: No jo, jenže tu musíš uvažovat globálněji. Zapálený šíp je jedna věc, ale taková dvoumetrová ohnivá koule je něco úplně jiného.
Tomu, aby se bariéra nebo pochodeň pohybovala s tebou parametr rychlost vadit nebude, kdzž ho nastavíš dost vysoký, ale zabrání to právě takovým extrému jako ohnivá koule letící rychlostí šípu.

Davec [1894]: Ano, přesně tak by to správně mělo fungovat. Byl by to vlastně inteligentní modifikátor Pohyb.
davec 27.10.2007 21:36  1894
Gran: Já si nemyslím, že by do systému nepasoval. Když tam dáš ještě parametr rychlost, ztratí to jako Poutač smysl a bude to jen pozměněný Pohyb, jen nepůjde po tobou zvolené cestě, ale bude zvolenou rychlostí sledovat cíl.
gran 27.10.2007 21:17  1893
DavecAno, ale to je kouzlo. Modifikátory a formule mají určité principy fungování... když chceš dělat změnu do systému, musí do něj pasovat.

Já jsem náročnost vstupu do sfér snížil z +27 na +21. Ona změna u Vyvolání ti umožní vyvolávat démony klidně i o několik úrovní níže, takže to není nic kosmetického.
Svazování jsem také zvedl, konkr. bonusem +6 démonovi.

Ano, uznávám, jsou to sice home-rule... ale neznamená to, že jsou špatná. A navíc, když hodnotím Theurga, hodnotím ofico+svoje zavedené změny.
profa 27.10.2007 20:47  1892
No, myslim ze zvednutim Vyvolavani z 1/2/3 na 2/4/6 se da aspon trochu zmirnit krutost mechanismu, bez vetsich zasahu do systemu.
Ja jsem pro.
davec 27.10.2007 20:38  1891
Gran
Nevidím důvod, proč by to nemělo jít. Kouzelník má taky kouzlo Ohnivé šípy, který dokáže se schopným střelcem nadělat pěknou paseku. Primárně mi šlo o to, aby se bariéra dala přikurtovat k osobě, aby se dala používat opravdu jako zbroj a ne jako nepojízdná zeď. Aby se konečně dal vytvořit plamenný meč. Aby se dala udělat magická pochodeň, ať už pomocí Ohně nebo Světla...

Nevím, jestli při tom vyvolávání něco vyřešíš zvednutím na 2/4/6. Podle mě by se měly výrazně snížit náročnosti vyvolání i vstupy do sfér. A výrazně zvednout svazování. To navýšení "Vyvolání démonů" by byla obávám se jen kosmetická změna.
gran 27.10.2007 20:26  1890
Vyvolávání démonůTak mě napadá... možná by to přecijen nemělo být zas tak náročné. Aby se kromě démonologie dalo dělat i něco jiného a přesto se nepřišlo o šanci na silnější démony a pod.

Co takhle ze schopnosti "Vyvolávání démonů" udělat 2/4/6, nebo dokonce 3/6/9 (to už je asi moc), namísto stávajícího 1/2/3?
gran 27.10.2007 20:23  1889
DavecAle poslyš, tady nejde o tu trajektorii. Tady jde o rychlost následování. Tu musíš zavést.

Představ si, že vezmeš šíp a navážeš na něj ohnivou kouli. A ten vystřelíš... víš, jakou paseku nadělá ohnivá koule s takovouhle rychlostí?
gran 27.10.2007 20:22  1888
DajenNo dobře, ten DS jsem zrovna uznal .) Teda že se nejedná o "družinovou schopnost". A má snad? Jsou i jiná povolání, co mají něco takového.

A co se týče démona: Sakra, omlouvám se. Spletl jsem si řádek. Skutečně, chce to štěstí... ale tak theurg má nekonečně pokusů, ne? A proč by nemohl den strávit pokoušením se toho démona vyvolat, že?
Nehledě na to, že to, že je démonologie až pro vyšší levely, IMHO _není_ špatně.

Každopádně, myslím, že po zavedení mých doplňků a home-rules, ať už hotových či slibovaných, bude vše mnohem lepší, než předtím.

Každopádně, i v Theurgových formulích spočívá velká síla - a tou teď nemám na mysli ZZ.
davec 27.10.2007 20:21  1887
Dajen: Právě o to u toho Poutače, že je jiný než Pohyb a démon Pohyb. Zatímco u Pohybů nastavuješ trajektorii ty, jako theurg, U toho poutače jde o to že trajektorii určuje cíl.

Apropo, jak děláš ty odpovědi odkazující na přímo na přízpěvek?
dajen 27.10.2007 19:58  1886
Gran [1884]: No tam jsi se s těma důvodama moc nevypořádal.

ad 1)Bohužel vše co se týká duševního světa se příliš nehodí pro družinovou hru, a netýká se to jen Theurga.
Tohle je pravda. Duševní svět je super, když se PJ může věnovat jen theurgovi, ale při skupinové hře je opravdu hodně zdržující. To není chyba systému, tak je fakt.

ad 2 a 3) a co se týče Démona pohybu, tak ano s tvou úpravou (všimni si, že už se jedná o homerule, o kterém Davec píše) ho možná vyvolá na 7. úrovni (když bude mít štěstí). Ale bude to démon maximálně s 1.sféry a jako takový může držet formule taky maximálně s první sféry. A oba víme, že v prví sféře nepostavíš ani pšouk, natož nějakou rozumnou formuli. Čímž tedy opět použitelnost démona pohybu (jakož i ostatních vazbochytů) pokulhává.
dajen 27.10.2007 19:50  1885
Davec [1883]: Bez parametru rychlost je to ovšem velice silné, až moc bych řekl. Vlastně na takovém principu nefunguje ani modifikátor Pohyb ani Démon pohybu. Jen tak lusknutím prstu zařídit, že se epicentrum kouzla bude pohybovat zároveň se seberychlejším objektem je hodně silné.

No chápu, že to funguje na principu vazby k odrazu toho objektu, ale nedovedu si představit, jak takovou vazbu chceš prakticky vytvořit jinak než při skládání (Modifikování) formule.
gran 27.10.2007 18:39  1884
DajenV tom případě nesouhlasím i s tebou, důvody nebudu opakovat (viz. 1876).
davec 27.10.2007 17:51  1883
Dajen [1882]: parametr rychlost tam právě být nemůže, protože Poutač připoutává epicentrum formule k nějakému objektu, a s ním se potom daná formule pohybuje (jeho rychlostí)až do vypršení parametru "Doba trvání připoutání epicentra". xKiv tehdy říkal, že je to nejspíš připoutání k odrazu daného objektu v duševním světě, takže i podle mechanismů DRD+ by to mělo sedět. A z každé formule udělá přímé kouzlo, protože u postav je to jasné (ty si háží na odolání)a u předmětů je to jedno :-)
A samozřejmě se aplikuje jako každý modifikátor při modifikaci (vlastně skládání, ale když tam nepoužíváš Skládání formulí, ale Modifikování formulí...).
dajen 27.10.2007 17:32  1882
Gran [1873]: Naopak si myslím, že to Davec shrnul dost přesně, což je na tom nejsmutnější. :-(

Davec [1881]: Hmm, to zní vážně docela zajímavě. Ale ještě vám tam chybí parametr rychlost, kterým se bude epicentrum pohybovat.
Dál bych mezi formule, na které se dá aplikovat zařadil určitě i Dým a možná i Tok času.
A předpokládám, že přímé kouzlo se z nepřímého stane, jen je-li sesláno na osobu. U předmětu by to nedávalo smysl.
A jak se bude určovat ten objekt? Při sesílání nebo při skládání formule? Na jakém principu by to fungovalo?
davec 27.10.2007 16:42  1881
No tak jsem si tu tehdejší diskusi četl a pro přesnost - s myšlenkou přišel xKiv a já to potom zpracoval do této podoby:

Sféra: II.
Náročnost: +3
Doba trvání připoutání epicentra: +1/+3
Formule: Bariéra, Iluze, Oheň, Světlo
Popis: Použitím modifikátoru se z nepřímého kouzla stane kouzlo přímé. Po dobu trvání je epicentrum kouzla připoután ke zvolenému objektu, který má svůj odraz v duševním světě. Pokud má kouzlo delší trvání, než modifikátor Poutač, zůstane jeho epicentrum po zbytek svého trvání na místě, kde trvání Poutače skončilo.

Myslím, že se tu potom vyskytly další návrhy i pod jinými jmény, takže by mohl být problém je dohledat pro posouzení...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt