Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 30.10.2007 06:24  1909
Plamenný mečOff Topic: To jsem tedy zvědav, od koho tuhle hračku ten Gabriel dostal.
layath 29.10.2007 21:33  1908
Dodateček :-)Jo a pokud jste někdo vymyslel nějaké opravdu použitelné formule, které jsou v rámci pravidel, pošlete mi je prosím na mail:
layath@seznam.cz
Neberu ale nesmysly typu "Dajenovy ohnivé meče" ; sorry hochu, ale tohle nenji doména theurga, přečti si spíš znova příručku a věz, že theurg je mnohem rafinovanější, než si myslíš. Tobě asi spíš vyhovuje silový přístup mága...
Předem dík :-)
layath 29.10.2007 21:28  1907
Něco málo do mlýna...Čtu zrovna vaše názory na theurga a musim říct, že je to tak půl na půl - v něčem naprosto souhlasím, něco je podle mého nesmysl.
Tak hlavně, theurga hraju už nějakou dobu a tak vím, že je to ryze praktické povolání, které může být opravdu zábavné - navíc, v naší družině máme i mága a tak můžu po srovnání říct, že jsem nejen užitečnější, ale co do magie i schopnější. Jediné, co theurg opravdu neumí je bojovat s holí (to je prostě slabota oproti mágům) a upravovat své formule před sesíláním do požadované podoby (to platí jen napůl, na vyšších levelech to půjde). Jinak je co do hratelnosti naprosto skvělý! Co mě mrzí je, že se do 21.sféry asi nikdy nepodívám a proto docela i souhlasím s hlasy pro úpravu pravidel v tomhle směru - magické předměty by totiž polde současných pravidel DrD+ neexistovali, nebo by byli naprostou raritou na jedno použití, a to je škoda, ne?
muskarin 29.10.2007 17:47  1906
Já jakožto theurg si taky všecho dělám sám - nezatěžuju s tím PJ, on ať řeší důležitější věci, já jeho důvěry nezneužívám... byť jsem jeho (i ostatní) evidentně zaskočil, když první formuli kterou jsem v rámci družiny seslal byl fatální neúspěch.
Co zpravidla neřeším je čas ztrávený v astrálu - prostě "když je času dost" tak si ty tak ty čtyři/pět formulí připravím a je mi jedno jestli to trvá dvě, nebo tři hodiny...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 29.10.2007 15:41  1905
Dajenomlouvám se ti, ale já jsem to pak smazal jako nedůležitou informaci. tak to vypotím znova.

Já theurga kontrloluju poze pokud vyvolává něco silného, co se mu nemusí každý den podařit (hod). U formulí kde potřebuje hodit 6-7ku je to auto. Hod není to nejdůležitější a nebaví mě se zdržovat. Hážeme jen pokud o něco de.
dajen 29.10.2007 15:33  1904
XXXTak nějak to funguje i u nás. :-)
profa 29.10.2007 07:39  1902
Na cestáchNaše družina je třeba na cestách pořád (všichni jsme z horších vrstev a nemáme žádné dobré zázemí, tak se touláme po zemi a hledáme úkoly hodné hrdinů na třetí úrovni).

Je pravda, že máme theurga, ale ten si svoje formule v klidu udělá sám (PJ tomu pořádně nerozumí) a hra není v žádném případě zatěžovaná.
gran 28.10.2007 09:40  1901
DajenNjn, souhlas... ale vlastně nevím, proč psát "bohužel", tak pohoda .)

A k tomu "na cestách" - no v mém posledním 220-ti hodinovém tažení (co se s ním pořád vytahuju =P) byly postavy na cestách asi jen 5 sezení... 1. sezení a pak nějaké 4 sezení uprostřed. Jinak byly na jednom místě.
profa 28.10.2007 09:17  1900
Ne, alchymista nebude dělat golemy na koleně, to nezvládne sám ani s nejlepší laboratoří na světě :-). Ale samozřejmě že toho na koleně zvládne celkem dost, ale nemůžete čekat výrobky typu mechanických stopek.
dajen 27.10.2007 23:42  1899
Gran [1897]: Souhlas, pro 1v1 je DS vynikající. Ale přiynejme si, kolik hráčů a jak často tak hraje :-)

No já nevím, jak u vás, ale u nás je většina dobrodružství na cestách. A řekl bych, že tomu bude v drtivé většině družin. Pokud chceš hrát skupinově, tak se tomu nevyhneš.

Což jenom potvrzuje moje slova, že Theurg vynikající povolání, které má skvělý potenciál, ale plně ho dokáží využít jenom CP. VP mohou dokázat taky hodně, ale nikdy ne tolik, co CP. Neříkám, že to je špatně, ale je to tak.

Nevím jestli Alchymista bude dělat Golema na koleni, ale něco by takhle za pochodu umět měl, jinak jej stihne osud alchymisty z DrD - vynikající povolání pro CP :-(
gran 27.10.2007 22:27  1898
Jinak uznávám, že Theurg může být pro většinu hráčů nezajímavý, protože se nedá pořádně "skupinově" a "za pochodu" využít. S takovým čarodějem se nemůže srovnávat.

Situace s Theurgem mi připomíná situaci s Pluskem. Buď ho nenávidíte, nebo milujete =P Žádné mezi není ;))
Stejně tak má Theurg buď své "odpůrce", nebo ty, kterým svým stylem sedl, které fascinoval a kteří ho zarytě hájí.
gran 27.10.2007 22:25  1897
Davec: A to je špatně? Stejně když tomu dáš parametr Rychlost dost vysoký, bude to mít stejný výsledek. Aspoň tím umožníš uživatelům seslat "slabší Poutač", který tím pádem bude jednodušší, než abys ho rovnou nastavoval na "maximální Rychlost" a tedy i Náročnost.

Dajen:
Ad DS: Náhodou, i v takovém session 1v1... x)
Ad Démonologie: Proč by neměl? Mimochodem - proč mají všichni představu, že dobrodruhové jsou "na cestách"? =P Obzvlášť, když je to někdo jako theurg, tedy prakticky _vědec_?

Snad neočekáváte, že připravovaný Alchymista bude dělat Golema na koleni ;)
dajen 27.10.2007 21:53  1896
Gran [1888]: Gran [1888]: A má snad? Jsou i jiná povolání, co mají něco takového.
Však já neříkám, že to je chyba. Jen to omezuje použitelnost při skupinovém hraní a přesouvá se to trochu do kategorie schopností pro CP.

A proč by nemohl den strávit pokoušením se toho démona vyvolat, že?
Ano, až na to, že na cestách nebude mít možnost tomu věnovat celý den. Takže opět - démologie je použitelná spíš pro CP než VP.
dajen 27.10.2007 21:48  1895
Davec [1887]: No jo, ale jak říkám, za takových okolností je to moc silné. A ještě jsi mi stále neodpověděl, jak si prakticky představuješ to navázání na objekt.

Davec [1891]: No jo, jenže tu musíš uvažovat globálněji. Zapálený šíp je jedna věc, ale taková dvoumetrová ohnivá koule je něco úplně jiného.
Tomu, aby se bariéra nebo pochodeň pohybovala s tebou parametr rychlost vadit nebude, kdzž ho nastavíš dost vysoký, ale zabrání to právě takovým extrému jako ohnivá koule letící rychlostí šípu.

Davec [1894]: Ano, přesně tak by to správně mělo fungovat. Byl by to vlastně inteligentní modifikátor Pohyb.
davec 27.10.2007 21:36  1894
Gran: Já si nemyslím, že by do systému nepasoval. Když tam dáš ještě parametr rychlost, ztratí to jako Poutač smysl a bude to jen pozměněný Pohyb, jen nepůjde po tobou zvolené cestě, ale bude zvolenou rychlostí sledovat cíl.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt