Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Kněz [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Téměř finální errata příručky kněze edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 11.4.2008 12:49  209
Do Z pochopitelně započítám bonusy za kontakt případně za fakt, že oběť knězi důvěřuje. Počet kol stanovím pro získání dočasného vlivu lehce - podělím 5 minutami. Předpokládám, že při putování má kněz možnost udržovat kontakt, aby neztrácel vliv (občas na dotyčného promluvit).

S trvalým vlivem je záležitost komplikovanější, protože kněz ho může při neúspěchu ztrácet. Proto si myslím, že by bylo dobré to odházet.
kouba 11.4.2008 12:47  208
Ty vole....:-O Sice mám započet ze Zpracování experimenálních dat, ale i tak mám jeden malý dotaz.....O ČEM TO SAKRA MLUVÍŠ???????


Já vím. Bylo tam na vlastní nebezpečí. Jsem nepoučitelný :-(
pecka123 11.4.2008 12:38  207
Aby to bylo spravedlivé - čili aby v průměru vycházely hodnoty jaké mají vyjít a kněz měl zhruba stejnou šanci, že bude mít štěstí a nahází opravdu hodně, je třeba podle mě použít následující postup:

Vezmu, kolik bodů by kněz získal za jedno kolo, kdyby mu padlo stejné číslo jako cíli, a vynásobím to počtem kol. Tak dostanu základ Z.

Vezmu počet kol, převedu podle tabulky, vydělím bonus 2 a převedu zpátky. Tak dostávám koeficient K.

Poté dostanu počet bodů vlivu jako

(2k6+ - 2k6+)*K + Z

A myslím, že pokud to funguje, je to dost user-friendly, aby se to dalo použít i při hře.
pecka123 11.4.2008 12:26  206
xKiv (ostatní přečíst jen na vlastní nebezpečí)Přemýšleli jsme s Irigim nad ideou opakování hodu na získání vlivu. Vzhledem k faktu, že kněz může vliv i ztrácet (jestli si nepletu pravidla), mělo by jít o konvoluci n stejných rozdělení 4k6++ (jakože rozdíl dvou hodů 2k6+).

Střední hodnota by se měla sčítat. Tudiž střední hodnota výsledného rozdělení by se měla zvětšovat s n.

Rozptyl by se měl taktéž zvětšovat s n. Z toho plyne, že směrodatná odchylka by měla růst s odmocninou z n.

Předpokládáme-li že hod 4k6++ je dostatečnou aproximací gaussovského rozdělení, vytvoříme nové rozdělení na jeho bázi. Spočteme novou střední hodnotu a celé rozdělení přenásobíme odmocninou z n.

Prosím promysli to a řekni jestli myslíš, že to je správná úvaha.
kouba 11.4.2008 11:13  205
PS: Je to příspěvek 182 :-)
kouba 11.4.2008 11:04  204
Jo. Prosil bych vyjadření k mému návrhu na vyvolání schopnosti na sebe:

10+stupeň+hloubka-Vol=čas

Je to popsáno níže. Těch 5minut je ve hrě kde se to jede na kola móóóc
kouba 11.4.2008 10:58  203
Mně se to zjedndušení moc líbí
Knež dostane body vlivu jen, když mají stejnou víru? Bude mít elf, trpaslí, hobit a kroll ve světě, kde je nespočet bohů stejného v jedné družině. Pokud to není nějaká výprava kvůli víře, tak ne. A říct sorry, ale protože si chceš hrát svůj charakter tak jak sis jej vysnil nedostaneš ode mě žádné schopnosti, to je fakt hrůza.ni

Ad 2) Když kněz v družině je, vystupuje jako silně autoritativní osoba a nemůže si někdo říct.Protože by si se mnou mohl udělat něco co by se mi nelíbilo, tak si musíš házet= ve většině případů 0.V družině bývají postavy na +/- 1 stejné úrovni.Je to jen otázka hodu kostkou. Jediné co bych povoli je pravidlové +3 za "otevření" se knězi. Další pokrytecké pravidlo."Chceš na mě seslat Zbroj +9 nebo Vyléčit postižení fajn. Ale žádné Bolesti nebo Rýpání v hlavě se mi nelíbí."To přece nemyslíte vážně.

Kněž je sympaťák, člověk jehož slovo ná neobyčejnou sílu. Jste opravdu přesvědčeni, že kněz principu Smrt bude zabíjet družinu? Navíc by z toho mohlo vziknout hromadu zajímavých situací:-) Válečník bude mít nějaký mocenský záchvěv a začne někoho ponižovat, bezdůvodně zabíjet atd.Něco z co ani Zlému knězi po chuti. Tak na něj něco sešlu, udělám mu 2 bodíky zranění, neskutečnou bolest a přitom jej ponížím. Bude to hráčské, herní, zajímavé a poučné. Stejně využité body. Ne, chtěl bych Ti něco udělat, najednou nemám 2O bodů, ale 0.
romik 11.4.2008 09:10  202
Kněz v mé družině tohle používal velmi často. Nicméně, při deseti hráčích ve skupině jsem opravdu neměl čas se tím zabývat a většinu času jsme to dávali automaticky. To se nebudel íbit skoro nikomu, ale zkuste si odehrát sezení, kde je deset nebo jedenáct hráčů - dva hraničáři, theurg, kněz a další chamraď :-D
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.4.2008 08:59  201
jo, ze jste to neresili, ale snad to tady nekdo resil.
jena 11.4.2008 08:35  200
xxxDávání schopnosti na sebe - odpovídala jsem ve 195. Pokud jsem tedy dobře pochopila otázku.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.4.2008 06:30  199
k 198velikost bonusu za cas bych dal max do vyse ur kneze
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.4.2008 06:25  198
blbej dotaz: co bonus za cas? Kdyz je kněz z druzinou x casu, mel by mit x bonus na ziskani vlivu.

A znova opakuju otazku: Pri davani schopnosti na sebe postupujete jak?
xkiv 10.4.2008 14:21  197
Automaticky vlivTaky se mi to moc nelibi.
Docasny vliv strasne rad mizi a zase se da slusne obnovovat, takze nejake pausalni body za den jsou az prilis velke zjednoduseni, navic zase s nemistnym urychlenim.
Jo, kdyby se reklo "a ma na cleny druziny automaticky 1 bod docasneho vlivu za 5 minut snazeni (4 body, pokud se postava snazi pomahat)" (+- oprava za rozdil urovni), to by tak mozna odpovidalo (ve skutecnosti by to melo teda bejt "Aspekt - Neovlivnitelnost [+3 za soucinnost] za 5 minut").
Naopak u trvaleho vlivu se tenhle pristup zhruba vyuzit da ... kdyz budeme pocitat cca 3 hodiny denne, 1 den ~ bod zkusenosti ...
No, nevychazi to moc zajimave:

(vsechna kola pocitam s maximalnim casem, tj. bez postihu za predchozi ziskany trvaly vliv)
body1 = celkove ziskane body trvaleho vlivu
(od zacatku prvni urovne) za predpokladu, ze v kazdem "kole" dostanu 1
body4 = dtto, ale 4 body za kolo (postava spolupracuje ~ duveruje mi)

Dokoncena uroven body1 body4
1 34 47
2 40 52
3 44 56
4 47 60
5 49 64
6 52 x
7 54 68
8 55 x
9 57 x
10 58 72
11 60 x
12 61 x
13 62 76
14 64 x
15 65 x
16 66 80
17 67 x
18 68 x
19 69 x
20 71 84


Ve sloupci "body4" je obcas proskrtnuti - to znamena, ze jedno kolo ziskavani vlivu tam trva dele, nez celou uroven.
Cisla jsou priblizna.

Ted jeste kdybych se takhle poctive venoval diplomce :-x
romik 10.4.2008 13:36  196
Souhlas s Jenou a Dajenem, tohle mi přijde jako celkem výhodné a i relativně vhodné využití kněžských dovedností - pokud by hráč postavy PJ řekl, že jeho postava nemá ke knězi dobrý vztah, body by se jakkoliv usměrnili. Ale i celodenním kontkatu nemá moc smyslu na získání bodů házet.

My jsme podobně řešili i rozhovory s postavami - knez provedl jeden jediný hod a ukázalo se jaký je mezi ním a terčem rozdíl. Když to bylo těsné házelo se - pokud byl rozdíl hodně extrémní buď kněz po určité době získal určitý počet bodů a nebo opačně - ani si neškrtl.

jena 10.4.2008 13:34  195
dávání schopnosti na sebeDávání schopnosti na sebe jsme ještě neřešili. Myslím, že kněz je toho schopen někdy na 4. stupni transu. A moje kněžka trans netrénuje, takže schopnosti na sebe sesílat nemůže.
Davec: tvoji výhradu chápu a myslím si, že kdyby kněz i jen tu polovinu občas použil proti družině, tak by se ostatní hráči vzbouřili a asi by bylo po pravidle a zřejmě bychom museli začat házet. Zatím to funguje, protože ke vzájemnému škodění ještě v družině nedošlo.
A mimochodem - pro mentální souboj máme tabulku, kolik kol zhruba trvá získat x bodů průniku při různých rozdílech úrovně theurga/čaroděje a cíle. A při mentálním souboji pak na začátku chvilku házíme a podle toho, jak se to vyvíjí (theurg/čaroděj se podle získaných bodů a rychlosti jejich získání rozhodne, jestli to má nebo nemá smysl) a pokud by to trvalo příliš dlouho, tuhle tabulku pak použijeme a PJ ohlásí hráči počet kol, kolik trvalo získat potřebný průnik.
Odpadá 10 minut házení kostkami a ostatní se nenudí.
A samozřejmě nesmí jít o nějaký fakt důležitý a zásadní souboj. Pak by se všechno házelo.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt