dark riderNapřed bych se zeptal, jestli používáš pravidla verze A či B. Jestli B, tak se s tím, že zloděj je na tom o tolik lépe mýlíš (v A ano), v B je bojovník v boji již silnější (minimálně na trochu vyšší provni). Pokud budeš za stávajících pravidel válečníka maxovat, tak průrnému bojovému hraničáři ukážeš v boji zač je tomu loket (ale jen v boji), pokud pojedeš nějakého kombinovaného bojovníka, tak nebudeš mít asi moc šancí, pokud ti nebudou nahrávat podmínky (třeba obecenstvo u gladiátora je celkem svinstvo). Vím, že tady spousta lidí tvrdí, že ten hraničář by měl být v boji vždy horší než bojovník, ale troufám si tvrdit, že za určitých podmínek by mohl být lepší (celkově prostě o něco slabší než je teď, respektive bojovník silnější :-)). Ono když toho hraničáře děláš čistě bojovje, tak by v tom byl čert, aby to nebyl dobrý bojovník...
Zloděj je silnější na prvních úrovních, protože rychleji získává schopnosti, Theurg je bez úprav jen a pouze na formule a duševní svět, na démony zapomeň, Kněz je bez úprav (nebo extrémně tolerantních spoluhráčů) prakticky nehratelný. Kouzelník je ve srovnatelné kategorii, tedy archetypově rozvíjená povolání a podle mě je celkově silnější. Minimálně v univerzálnosti. Nicméně v boji z oka do oka bude přeci jen silnější bojovník, což nic nemění na tom, že by potřeboval posílit.
O tom, že bojovník potřebuje "nějak" posílit je zhruba 3/4 ze stávajících "2003 + archiv" přízpěvků, ale pro to je potřeba získat Altar... |