Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
aranka 6.4.2006 12:01  215
nigun 213: gramaticky nádherný:-) Já sem pro. Jestli je bude mít kdo použít.
nigun 6.4.2006 11:58  213
Migel 206jasně, představoval sem si to předtim špatně
ty finty sou pěkný, pokud nebudou přesílený, zavedem je i nás, dyžtak oslabíme :-)

aranka 6.4.2006 11:53  212
stejně je jasný, že nakonec má vždycky pravdu PJ, a když by to bylo divný, tak to zatrhne... Ale jinak sem pro +6 +(rch+8) (pakliže +6 sou dva metry...)
noir 6.4.2006 11:35  211
xKiv: Toť ovšem krajně podivné pravidlo...
xkiv 6.4.2006 11:07  210
ApexxNeee, podle pravidel o "2 metry" + (Rch + 8).
Kde 2 metry zalezi na velikosti toho druhyho.
apexx 6.4.2006 10:38  209
To xKivTo by ovsem znamenalo v praxi, ze v boji se muze clovek posunout az o ((rychA+8)+(rychB+8)). Tzn ze presun v boji postavy by byl zavislý na tom jak rychlý je soupeř? To se me zda dost divoké.
gran 6.4.2006 10:27  208
MigelTy finty jsou myšleny pro meče, nebo pro ty kordy?
xkiv 6.4.2006 10:22  207
ApexxV pravidlech je napsane, ze *v ramci presunu* se postava pohne o Rch + 8.
To neznamena, ze ve zbytku kola se nepohybuje.
Jenom ten dalsi pohyb obvykle nemuze podle pravidel vyuzit jak by chtela.

Podle pravidel je mozne, ze kdyz A utoci na B (jsou u sebe), B ustoupi (driv nez se A dostane na radu), a A postoupi (to se stalo soucasne s ustupem B, tedy driv nez A prisel na radu), tak se A pohne o ten postup, plus jeste az prijde na radu tak muze vyuzit presun.

Jestli ovsem A nezacal v dosahu B [teda kdyz nezacal tak, aby na B mohl zautocit bez presunu], tak bych mu ten postup nedovolil.
migel 6.4.2006 10:18  206
NigunU aktivního krytu je klidně možné protivníkovi bodat i na hlavu a normálně se to používá.
migel 6.4.2006 10:16  205
Tak po malých vítkách Niguna jsem finty ještě trochu přepracoval, ale to už jsou snad poslední úpravy.

Rotační odzbrojení: Potřeba: 3 stupeň archetypu
Dvouruční držení zbraně znalost původního odzbrojení
Převaha: 4
Bojovník používající tuto fintu nejprve musí použít úspěšně krytí s danou zbraní.Poté si svou vlastní zbraní přimáčkne k tělu protivníkovu zbraň a rychlým otočením těla kolem osy vypáčí protivníkovu zbraň. Pokud protivníkova zbraň má koš má protivník automaticky zlomené zápěstí. Pro úspěšné odzbrojení stačí, aby měl bojovník OČ o 3 vyžší než útočník ÚČ. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést, pokud protivník bodá.

Náběh do seku: Potřeba: Rotační odzbrojení, dvouruční držení
převaha 5
5. stupeň archetypu.
Finta probíhá do poslední chvíle jako rotační odzbrojení, avšak šermíř v poslední chvíli obrátí rotaci svého těla a svým mečem útočí na protivníka(ve skutečnosti vede rubový sek na hrudník či krk protivníka) sekem. Protivník se nemůže bránit danou zbraní a na úhyb má postih –6, protože nestíhá reagovat na změnu pohybu Může se však s postihem –3 bránit zbraní v druhé ruce pokud již nepoužil obranu s touto zbraní. Šermíř se nejprv musí správnš protivníkovu seku ubránit, musí mít o 4 vetší OČ než protivník ÚČ. Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně, finta se nepovede. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí. Finta nelze provést pokud protivník bodá. Zranění je -2zz jednoruční, protože bojovník seká rubem meče.

Povolový kryt:Potřeba: 3stup. Archetypu
Protivník nebodá
Převaha:3
Bojovník kryje soupeře jen tak na oko meč spíše využívá na odvedení soupeře. Šermíř využije protivníkovu pohybovou energii a nechá jej prohnat kolem sebe, aby se dostal protivníkovi do zad. Šermíř dostává +3 na ÚČ. Protivník si nepočítá postih za útok ze zadu Šermíř zaútočí ještě toto kolo.

Aktivní kryt: Potřeba 5. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +3 k ÚČ. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu).
Zbytek doám až se projednají tyto finty.
gran 6.4.2006 09:46  204
btw hups, v 202 mělo být "...jak velké to zranění je, což z hlavy nevím, proto6e..." =))
migel 6.4.2006 09:37  203
GranHiihihi To mi přišlo docela komické, kdyby někdo někomu chtěl useknout ruku, hlavu kordem. Ale jistě klidně to tam přidáme čistě z praktických důvodů a ze zkušeností s tebou souhlasím.
gran 6.4.2006 09:30  202
MigelV každém případě, pokud se zařadí kordy, měla by se k nim vytvořit poznámka, že s nimi nelze useknout ruku, neboť pokud vím, při překročení určitého zranění se píše, že se ruka usekne. Ale zase záleží na tom, jak velké to zranění je, což z hlavy není, protože teoreticky je ruku možno useknout i kordem, ne? =)
migel 6.4.2006 09:18  201
GranAno ale pokud si tito lidé přečtou pravidla pro hráče v kapitole zbraně, tak je tam v jednom odstavci napsané, že daná zbraň nemusí spůsobovat jen jedno zranění, a je jen na hráči a PJ a jejich domluvě.
migel 6.4.2006 09:14  200
spisi (173)Ano kopím a holí se dá nejen bodat, ale to už je tak trochu vyžší škola. A proč finty rotační odzbrojení, náběh do seku a moršlak vyžadují aby soupeř sekal? Protože pro užití těchto fint se počítá s pevným zablokováním zbraně, tím, že se obě zbraně střetnou, což při bodu docela dobře nejde. Ono by to možná teoreticky šlo, ale zatím jsem tyto finty viděl použít jen proti seku.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt