Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
juloag juloAG fialový -neutrálny 31.3.2012 00:31  2022
811233 B
0x0009ae7b(160y)
0x08(nem.)
8F 02 00 07 66 C7 05 1A (300x)
Prípadne
814305 B
637264(300x)
637280(160y)
eisenwolf Eisenwolf 4T Červený tedy Dhoul 30.3.2012 05:27  2021
juloAGMyslím proto, co se týče lodí, v reálu trvalo vše (opravy, výroba) mnohem déle než u jiných jednotek...
juloag juloAG fialový -neutrálny 27.3.2012 17:56  2020
Možno zvláštna otázka:
Prečo sa nedajú lode a pevnosti upgradovať?
vesep Vesep Red Wings 15.3.2012 15:02  2019
Hartmann 1987Byls někdy v Polsku?
juloag juloAG fialový -neutrálny 14.3.2012 18:30  2018
skontroloval som Norway40 - jeden horský útvar je tam duplikovaný 8x, ale na kvalite mapy to neuberá ani náhodou. Moc šikovne tie duplikáty poskrývali )))) Ak si mohla dovoliť SSI, tak ja osobne nemám výčitky.

FPGE má 27 útvarov.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 14.3.2012 18:23  2017
juloAG [2015]: Mám 18 (>3 hexy) různě velkých předpřipravených horských útvarů. Ty kopíruji. Nicméně i tak je to prostě vojeb.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 14.3.2012 18:12  2016
Julo, na pohoria aj ja používam kopírovanie. Kopce ale v PG až na jednu výnimku nie su vzájomne poprepájané.
juloag juloAG fialový -neutrálny 14.3.2012 18:06  2015
Používam FPGE k plnej spokojnosti. Pri obmedzenom počte vzájomne naväzujúcich horských hexov, by som aj tak po značnej námahe len zduplikoval to čo už niekto predomnou vymyslel a použil. Ušetrený čas využijem na iné veci.

Výber zo zopár predinštalovaných komplexov “Mountains“:
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 14.3.2012 17:43  2014
juloAG [2013]: ad pohoří - Ano, ale i tak je to vojeb.
juloag juloAG fialový -neutrálny 14.3.2012 17:36  2013
777 [2012]
stanny [2011]
Skopírovať a použiť niektoré zo stoviek pohorí v AG/PG scenáriach.


Adam [2010]
viď.3 mapky napravo.
Elektrónkový mikroskop priniesol konečný a ultimatívny dôkaz, že žiadna cesta v pg nie je rovná ))))))))



P.S.
8x cesta v Operation Goodwood [1992] ostane tak ako je, nako¾ko cesta kopírujú železničnú trať a tá je na planine, žiadne nezmyselné šikany tam nebudú. (viď. mapka na¾avo, želez.trať z H.Balck modu vytvoreného pod¾a dobovej mapy).
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 14.3.2012 17:04  2012
2011Mne skôr prídu ťažšie kopce. Tam mám pocit, že k sebe nepasujú.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 14.3.2012 16:10  2011
Adam [2009]: Jj, tvorba hor je největší ojeb.

Adam [2010]: +1
adam Adam Veritas vincit 14.3.2012 11:07  2010
Tvorba cesty v PGKdyž tvoří člověk v PG cestu, tak vidí, že ta vždy končí v jednou rohu hexu. Pokud chce navázat plynule s cestou dále, tak má výběr pouze z omezeného počtu hexů, které mu navazují, a pokud chce zvolit správný směr, pak mu zbývá často pouze jeden možný hex. Proto se v mapách PG dvojice hexů s cestami občas opakují. Když se podroně zahledíte do map v PG, tak zjistíte, že ře toto se opakuje i u řek, hor, lesů a často i větších městských aglomerací. Rozdíl je pokud se jeden hex opakuje třeba pětkrát, tak to nepůsobí příliž realisticky (pokud nejde pouze o malinkaté územíčko kde tento úsek opravdu představuje pouze 100 m cesty). Kolik je cest, které vedou jak přímka 20 km?
Mapy v PG se mi líbí, že přestože jsou zjednodušené (pro hratelnost), tak jsou rozmaníté (pro určitou realitu). Mapy v PG, kde cesty vedou jako přímky pouze šesti směry mi připadají odfláknuté, a proto ošklivé.
adam Adam Veritas vincit 14.3.2012 10:35  2009
Cesty / řeky v PGMyslím, že když se člověk koukne do mapy v měřítku 1:50 000, nebo na letecký snímek, tak zjistí, že cesty jsou opravdu klikaté. Krom dálnic, ty se jen vlní neb mají mnoho mostů, náspů a zářezů. Je to způsobeno rozdílnou nadmořskou výškou různých pozic na mapě. A komunikace chce spojit dvě taková místa staví se tak, aby neměla neúměrné stopání, ale i s ohledem na celkovou délku trasy. Když se člověk koukne do enciklopedie o 2.sv válce, tak vidí mapy zpracované karikaturistami nikoliv kartografisty a na těchto mapách jsou cesty a řeky opravdu skoro jak když střelí.
Proto pokud chce někdo ušetřit čas s tvorbou nové mapy může pro cestu používat klidně pouze jeden hex s cestou a na řeku také pouze jeden. Podobně jako tvůrci výše uvedených enciklopedických map. Průměrně inteligentní jedinec pochopí kam dál cesta/řeka pokračuje. Hlavně to je dobré dělat s horama. Mě třeba v Mandžusku 31 hory zabrali nevíce času. Oproti tomu byla tvorba klikatých řek a silnic úplná brnkačka.
juloag juloAG fialový -neutrálny 12.3.2012 17:31  2008
co to je za scn?

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt