Tvorba cesty v PGKdyž tvoří člověk v PG cestu, tak vidí, že ta vždy končí v jednou rohu hexu. Pokud chce navázat plynule s cestou dále, tak má výběr pouze z omezeného počtu hexů, které mu navazují, a pokud chce zvolit správný směr, pak mu zbývá často pouze jeden možný hex. Proto se v mapách PG dvojice hexů s cestami občas opakují. Když se podroně zahledíte do map v PG, tak zjistíte, že ře toto se opakuje i u řek, hor, lesů a často i větších městských aglomerací. Rozdíl je pokud se jeden hex opakuje třeba pětkrát, tak to nepůsobí příliž realisticky (pokud nejde pouze o malinkaté územíčko kde tento úsek opravdu představuje pouze 100 m cesty). Kolik je cest, které vedou jak přímka 20 km?
Mapy v PG se mi líbí, že přestože jsou zjednodušené (pro hratelnost), tak jsou rozmaníté (pro určitou realitu). Mapy v PG, kde cesty vedou jako přímky pouze šesti směry mi připadají odfláknuté, a proto ošklivé. |