SirinTu výhodu,kterou jsem měl jako gymnazista na ČVUT první dva semestry v matematice,jsem pak 2-3 semestry postrádal v technickém kreslení a různých technologiích apod.Zdánlivě toho bylo více,jenže to nebylo ani trochu tak náročné jako matematika.Sečteno a podtrženo,z tohoto pohledu si byli gymnazisti s průmyslovkářema kvit.
Závěr:Při studiu strojní fakulty ti předchozí absolutorium strojní průmyslovky nedávalo,ve srovnání s gymnazisty,vůbec žádnou výhodu.(Ale ani nevýhodu)
Ta nevýhoda (např.)průmyslovek je v tom,že pokud bys během jejího absolvování zjistil,že se strojařinou život nechceš,ale lákalo by tě studovat medicínu,při přijímačkách tě pravděpodobně gymnazisti semelou jak kafemlejnek.
A ruku na srdce:Kdo z nás v 15 ví,čím se bude chtít živit?Mě má práce velmi baví a naplňuje,nicméně že by to mohlo být zajímavé,na to jsem přišel až v druháku nebo třeťáku na gymplu.Kdybych musel volit v 15 letech,nikdy bych si strojní průmyslovku nevybral. |