Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hardware [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Tessien.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: hephvrm
[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 15.11.2007 09:10  20502
themajkl [20498]: Ajo jsem vul, jsem zapomnel na tech 14 dni, po netu to bylo (coz prave je taky znamena problem s tim, ze by to nekdo zkusil nainstalovat u zakaznika - Alza je prazska, drama se odehrava v Olomouci).
gentlejan 15.11.2007 08:52  20501
kdokoliv 20488Jen navážu na Themajkala...ano, je to o dobré vůli prodejce.

IT se poslední asi dva roky, čím dál striktnějí, dělí na segmenty consumer (spotřební elektronika) a business (firemní technika). Přestože obojí jsou "počítače", tak spolu mají málo společného. Jsou to oddělené produktové řady od výrobců, prodávají to různé firmy, dělají to jiní lidé. Oba mají úplně odlišný obchodní model.

Zjednodušeně, u consumer produktů si vyber, dej do košíku, ať už opravdového nebo elektronického, zaplať hotově a nic víc po nás nechtěj. V lepším případě, když něco chceš, tak za to zaplať. Jediný, kdo je k dispozici, je reklamační technik, který rozhoduje ano/ne. Pro nás IT odborníky, jsou domácí počítače takové malé předpeklí. Hrozba toho, kde skončíme, když nebudem pořádně pracovat :)

V business segmentu to samozřejmě funguje jinak. Tam jsou lidi, kteří věci rozumí, jsou ochotni pomoci, řešit problémy. Mají k tomu i podporu výrobců, ke které se koncový uživatel nedostane. Objednává se sice taky přes nějaký eshop, ale samotný obchod se dělá jinde, jinak, podstatně příjemněji. Ale to bohužel tvému známénu s tiskárnou nepomůže.
sany 15.11.2007 08:31  20500
gvi: staci zbrousit a nebude ji cekat nebe :)))
gvi 15.11.2007 08:03  20499
sanybyl tam úplně uvnitř zmuchlanej kus papíru, tiskárna demontována, papír odstraněn, nicméně přes opakované čištění a obnovu hlavy stále netiskne... tudíž jí čeká křemíkové nebe.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 15.11.2007 07:27  20498
Kdokoliv [20488]: Osobně si myslím, že v tomto případě záleží na dobré vůli prodejce. S největší pravděpodobností jde o problém konkrétní windows instalace a nezkušenost zákazníka, takže já být na místě obchodníka bych spíš nabídl, že to u zákazníka zkusí nainstalovat (za peníze) někdo z té firmy, pokud se to nepodaří ani jemu, asi bych vzal tiskárnu zpátky.
Na jasnou reklamaci to není (mohl by to vrátit bez udání důvodů při koupi přes internet do 14 dnů), dostal, co chtěl a záruku, že mu to půjde nainstalovat na každé PC mu nedá nikdo, to už je holt jeho riziko.
sany 15.11.2007 07:20  20497
gvi: ne, protoze na tech koleckach se usadila za dobu pouzivani spina, ktera ted zpusobuje to ze to prokluzuje, tudiz je ji potreba odstranit :)
ale prosim te jemne, ne ze na to vezmes flexu s brusnym kotoucem a nebo vrtacku s dratenym kartacem...
captainn 14.11.2007 22:13  20496
Johny_G: Minimalistická instalace by pár MB mít možná mohla, což má ale pramalý vliv na to, když to tam skončí pár set MB v assemblies. Obávám se, že v době, kdy HP se začleněním .NET FW do svých ovladačl přišlo, nebyl ani omylem zapotřebí.
gvi 14.11.2007 22:13  20495
sany [20492]: to je vtip?
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 14.11.2007 22:02  20494
captainn [20493]: .NET FW má pár MB a není od věci ho mít :-). Průser je v těch aplikacích - jsou většinou naprosto k ničemu.
captainn 14.11.2007 21:57  20493
Johny_G: Njn, když ti dobytci tam navalí .net framework a tunu zbytečných aplikací.
sany 14.11.2007 21:55  20492
vzit smirglpapir a zbrousit ty kolecka co zenou papir dal...
gvi 14.11.2007 21:47  20491
tak sem se dala do čištění hlavy (poslední pokus než má SmartBase MP370 odejde do křemíkového nebe) a když chci zkusit tisk, tak mi odmítá podavač brát papír... stále dokola... Nebyl by nějaký nápad, co se s tím dá udělaT?
newbie 14.11.2007 19:06  20490
to rychlonoh : díkes, tohle je přesně co sem hledal..můžu doporučit všem..vypíše to info snad o všem co si člověk u RAM představí a nejen RAM.
pegas Pegas 14.11.2007 18:38  20489
Je to tak, uz na nekolik HP tiskaren jsem stahoval samotny ovladac, ktery mel par MB a z CD (ale daji se stahnout i na webu HP) to byl obrovsky balik neceho, co jsem snad ani nikdy nepouzil. Ale ne vzdy jsem ty male ovladace nasel na webu HP.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 14.11.2007 18:36  20488
Johny_G [20487]: Tu chybu mi precet do telefonu, nicmene presto jsem ji s nicim z toho seznamu na tom webu nezmatchoval.

Ale popravde receno vic nez konkretni reseni problemu nainstalovat tuhle tiskarnu k tomuhle pocitaci (jakkoliv i to by bylo zajimave) by me zajimalo, co muze zakaznik v takovemhle pripade proste delat. Ne, ze bych byl nejakej velkej borec (a pres hardware uz vubec), ale spousta lidi nema po ruce (telefonu) ani nekoho takoveho, jako jsem treba ja.

[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt