Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 9.11.2007 17:54  2064
layath: ne, byl to kolega, ale bylo to jeho prvni pouziti vyboje vubec.
dajen: tak nevim, ANT asi nedorazi, je chory. napisu mu holt az ho uvidim na jabberu.
layath 9.11.2007 16:42  2063
Teda, nenapíšu jeden den a už se to sype... :-)Bojů a sváru nechme, nerejme do sebe, nemá to cenu. Poloměry sou divná věc, taky mi vadilo, že nemůžu mít Bariéru poloměru aspoň 0,25 m (menší už postrádá snad i smysl). Já to ale řeším celkovým zjednodušením konstrukce (snížím Náročnost o speciální číslo, jehož vývoj trval delší dobu - jde o to, že je to asi tak o 0,75% snížená Náročnost za každý +1 k poloměru). Menší formule totiž vyžaduje míň energie, ale zároveň musí mít jakš takš funkční základ - proto Náročnost klesá jen o tak malé číslo.
To Dajen: Démon Temnoty? To je úlet, to se ti fakt povedlo? Hm, tak takový použítí Dýmu mě fakt nikdy nenapadlo :-)
To peca_007: LOL, a nebyl jsi ten theurg třeba (čistě náhodou) ty? :-D
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.11.2007 15:32  2062
Už těch 80.000 čtverečků na běžnou Sil/Obr je... uhm...

(a ZZ 68 je taky pěkná)
noir 9.11.2007 15:29  2061
dekorius: Díky moc. To je ovšem značně šílené!!! Nezničitelná zrůda, která zničí sama cokoliv!
Kolik čtverečků má planeta? :o)
A jak by vypadal Berserk z 20. sféry, smím-li ještě otravovat?
dekorius 9.11.2007 15:12  2060
Berserk z 21. sféryZdravím všechny diskutující.

Noir 1958:
Zkusil jsem tedy napočítat Berserka z 21. sféra a máme k dispozici pochopitelně vícero variant řešení. Vycházím z toho, že ultimátní náročnost je v tomto případě 106 (doufám, že je to správně). Základní stupně Sil a Obr jsou 7, šupin 5. K využití celé náročnosti můžu zvednout Sílu až na 68 (= mez zranění 80.000 v jednom /a jenom jednom/ řádku) nebo Obr na 68 (= BČ) nebo šupiny na 127 (= Ochrana zbroje). Nezvyšujme tedy na "doraz" jednotlivé vlastnosti a kombinujme.

A takhle by (třeba) mohl vypadat náš štramák:

Náročnost 106; sféra XXI
Sil 32 // 1200 bodů zranění
Obr 30 // BČ 30
šupiny 30 // OZ 30
gran 9.11.2007 14:45  2059
Džizis, neboj .)
xkiv 9.11.2007 14:24  2058
Ale zase nenechte theurga delat neco, co podle pravidel umi jenom nejake jine povolani (carodej/knez/hranicar), k tomu je asi nejakej duvod ...
gran 9.11.2007 13:10  2057
Lanx: To by mohla být cool Mentální praktika. Píšu si... sotva dostanu příručku, dozvíš se i nějaký můj názor ;))

Dajen: Pokud vím, tak ano, ručit za to ale nemůžu.
Ale jak se tak dívám na své doplňky na Orbu, tak... no, dělal jsem je pro "ofico pravidla", ne jen jako "home-rules", takže jsem je dělal tak, aby nic neskřípalo. A když si po sobě čtu nějaký ten rys či wtf k Pohybu "Změna tvaru" či jak se to jmenuje, tak jsem to myslím dělal na základě téhle odpovědi (resp. počítá to s tím, že Theurg vyvolá věc menší, než může).
lanx 9.11.2007 12:37  2055
Mentální praktika IluzeNo teoreticky to může bejt víc ment. praktik najednou nebo silnější podsouvání myšlenky (místo myšlenky hele strom myšlenka hele pes...) nebo třeba ovlivňování vjemů přijatých smysly... Přeci neexistujou jen ty praktiky co jsou v příručce ...
dajen 9.11.2007 12:28  2054
irigi 2049Ale Bariéra má efekt aspoň jistý.
dajen 9.11.2007 12:28  2053
Gran 2046Hm, to je zajímavé. A to máš oficiální odpověď?
irigi 9.11.2007 12:16  2052
Davec [2050]Přes duševní svět by to mohlo jít a nemuselo by to být ani tak moc náročné: prostě podsuneš vzpomínku na celý den strávený v iluzorním světě, což můžeš dělat opakovaně.. sice to není "real time", ale oběť bude mít dojem iluzorního světa docela věrný :)
irigi 9.11.2007 12:12  2051
[2048]Nešla by udělat iluze dveří, za kterými je iluzorní místnost? (oběť bude sedět před holou stěnou a domnívat se, že je uvnitř místrnosti) IMHO se celá zdánlivá velikost musí vejít do poloměru kouzla, iluze by měla být interaktivní (modifikátor) a situační. Pokud by byla náročnost moc velká, IMHO by mohlo fungovat, když vytvořím jen iluzi místnosti za stěnou a pak udělám další formule Iluze, které doplní děj v místnosti. Ty se dají sesílat průběžně, dokud je má theurg v zásobě.

Náročnost jsem zatím nepočítal, ale jistě bude hodně vysoká..
davec 9.11.2007 11:51  2050
LanxNo, "dost náročná" je obávám se eufemismus :-)). Pravidla pro postavy nad 21 úroveň nejsou k dispozici. Jinak myslím, že bys toho mohl dosáhnout dvě způsoby - buď přes iluzi, nebo přes duševní svět.
irigi 9.11.2007 11:40  2049
[2041]> Kruh bezpečí je hovadina proto, že sice může psychologicky odradit nepřítele, ale zároveň theurga podstatně omezuje v pohybu.

No, mezi námi, ta bariéra taky .. tohle kouzlo se mi naopak docela líbí. :)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt