kdokoliv 20488Jen navážu na Themajkala...ano, je to o dobré vůli prodejce.
IT se poslední asi dva roky, čím dál striktnějí, dělí na segmenty consumer (spotřební elektronika) a business (firemní technika). Přestože obojí jsou "počítače", tak spolu mají málo společného. Jsou to oddělené produktové řady od výrobců, prodávají to různé firmy, dělají to jiní lidé. Oba mají úplně odlišný obchodní model.
Zjednodušeně, u consumer produktů si vyber, dej do košíku, ať už opravdového nebo elektronického, zaplať hotově a nic víc po nás nechtěj. V lepším případě, když něco chceš, tak za to zaplať. Jediný, kdo je k dispozici, je reklamační technik, který rozhoduje ano/ne. Pro nás IT odborníky, jsou domácí počítače takové malé předpeklí. Hrozba toho, kde skončíme, když nebudem pořádně pracovat :)
V business segmentu to samozřejmě funguje jinak. Tam jsou lidi, kteří věci rozumí, jsou ochotni pomoci, řešit problémy. Mají k tomu i podporu výrobců, ke které se koncový uživatel nedostane. Objednává se sice taky přes nějaký eshop, ale samotný obchod se dělá jinde, jinak, podstatně příjemněji. Ale to bohužel tvému známénu s tiskárnou nepomůže. |