Davec [2071]:
To je naprosto zcestny argument. Misto priciny odstranujes priznaky. Takovy pristup nevede k lepsim pravidlum, ale k nekonecne sbirce zaplat.
Kdyz uz, tak zrusit rozdil mezi hlavni a vedlejsi vlastnosti - at si hrac sam rekne, co je pro nej nejdulezitejsi (v tom okamziku budou vsechna povolani rovnopravna).
- na zacatku jenom dostane bonus +1 do tech dvou, co jsou ted "hlavni"
- pri zvysovani bude u vseho limit "dvakrat za tri urovne"
- kdyz si bude zvysovat nepotrebne vlastnosti, jeho chyba
NEBO
zmenit bojovnikovi vypocet Boje tak, aby se do nej promitala primo uroven
- neco jako (Obr + Uroven)/2, cili podobne jako to maji i ostatni povolani
- Uroven roste rychleji nez jakakoli vlastnost - tim by bylo zarucene, ze bojovnikovi poroste BC celkem rychle, i kdyz si bude maxovat Silu (ale pri maxovani Obratnosti mu poroste jeste vic)
- jenom to chce doresit nejakou posuvnou konstantu, protoze vlastnosti zacinaji na hodnote, ktera zavisi na rase, pohlavi, povolani a vyberu hrace, zatimco uroven zacina vzdycky na hodnote 1 (jedna).
Takze treba elfi vymakanec s obratnosti 4 ma ted Boj 4, podle teto upravy by mel (4+1)/2=5/2=3 (zaokrouhleno nahoru).
Na druhou stranu, kroll (bojovnik) maxujici silu ma ted na prvni urovni Obr -1 = Boj -1, podle teto upravy by mel (-1+1)/2=0. |