Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 13.11.2007 17:43  2083
layath slušná zásoba Výbojů zvládne víc...
Mno jak kdy... někdy holt potřebuješ: "jednou ranou sedm zabil" :-))
A aspoň ze začátku theurg nemá dost volných slotů aby mohl mít "zásobu Výbojů"

Ptám se proto, že se bonus pro Čas velice liší, podle toho, jak to vezmete - pokud to spočítáte pro jedno kolo (každé zvlášť) dostanete jiný údaj, než když tam dáte čas celkový... Navíc, kdy pak ti dva skřetí lučištníci (z mého příkladu) zemřou?

Mno je pravda, že ty hodnoty se můžou lišit. Já osobně to řeším tak, že výslednou SZ převedu na křížky a ty vydělím počtem kol a výsledek zaokrouhlím. Když nevychází celé čísla, tak v posledním kole budou zraněni za ten zbytek (ať už je větší nebo menší než zaokrouhlené zranění za každé kolo).
layath 13.11.2007 17:03  2082
xKivDíky za podporu, chápu-li totiž správně systém bonusů, jak říkáš irigi, tak taky dost dobře chápu, že to podle tabulek tak trochu nevyjde úplně stejně v obou případech - nevěříš-li, pošli mi ilustrační příklad, a sám si to spočítej...
xkiv 13.11.2007 16:58  2081
irigi
> pokud to spočítáte pro jedno kolo (každé zvlášť) dostanete jiný údaj, než když tam dáte čas celkový...

To právě není pravda!


Ale je, protoze tabulky zaokrouhlujou (obcas docela dost drsne).
irigi 13.11.2007 16:51  2080
[2079]> pokud to spočítáte pro jedno kolo (každé zvlášť) dostanete jiný údaj, než když tam dáte čas celkový...

To právě není pravda! Klidně můžeš použít SZ = Síla + Poloměr - Počet osob (bez času), potom je to zranění v jednom kole, kdy je bytost v oblasti. Pokud totiž správně chápeš systém bonusů, pak je Ti jasné, že když k SZ přičteš čas, je to jako bys zranění časem vynásobil, takže to musí vyjít stejně..

> Zase ta matematika... Tohle nenji matfyz lidi :)
DrD+ je matematicky dobře vyvážené, takže se občas vyplatí se na to podívat i matematicky ;) (viz ten čas) I když samozřejmě kde to není potřeba, tam je lepší všechno řešit jednoduše,..
layath 13.11.2007 16:37  2079
Dodateček:Ptám se proto, že se bonus pro Čas velice liší, podle toho, jak to vezmete - pokud to spočítáte pro jedno kolo (každé zvlášť) dostanete jiný údaj, než když tam dáte čas celkový... Navíc, kdy pak ti dva skřetí lučištníci (z mého příkladu) zemřou? To nikdo neví...
layath 13.11.2007 16:34  2078
Velký Mord a Berserkři...Ahoj lidičky :)
To Klimbing: Myslím, že tady je hazardování namístě :)))
To Dajen a irigi: Velký Mord je vesměs dost těžkopádné kouzlo s prima silou, ale pramalým využitím - osobně ho nepoužívám, slušná zásoba Výbojů zvládne víc...
Co se ale týče oné síly kouzla, docela bych souhlasil s vaším výkladem, kde:
SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob, kde časem se skutečně rozumí čas strávený v zasažené oblasti
Pak se aleptám - co když mám VM, který během 6 kol způsobí v zasažené oblasti paseku - zabije třebas dva skřety ze tří. ALE, ti na mě budou během trvání VM útočit luky. Jak mám zjistit, ve kterém kole konečně zemřeli?
(Údaj o tom, že šest kol nepřežijou je totiž dost zavádějící, když tě oni můžou během těch 6 kol třeba taky dostat, chápeš?)
To xKiv: Zase ta matematika... Tohle nenji matfyz lidi :)
domingo 13.11.2007 15:58  2077
Patches [2076]: Aka druzina ? :-D
patches Patches 13.11.2007 15:29  2076
DajenTakže to nejde použít za všech okolností.

Ale jde... jenom pak nebudes v druzince moc oblibenej :-D
dajen 13.11.2007 14:24  2075
DiDierroVelký mord je taky ultimátní ničivé kouzlo :-)

Ale v edici B byla jedna podstatná změna ohledně měsíční náklonnosti. Ta už nesnižuje náročnost o -10, ale přidává pouze bonus k hodu na skládání/modifikování +10. Ač to vypadá na první pohled jako totéž, praktický dopad to má ten, že jsi limitován maximální náročností dané sférou.

Já jako theurg na 11. úrovni tuhle formuli mám a i v edici B jsem přesto schopen zlikvidovat slušný oddíl :-) Ale chce to mít dobré podmínky... ne vždy se ti nepřátelé pěkně postaví do rozsahu kouzla, aby v něm nebyli i tví spoludružiníci. Takže to nejde použít za všech okolností.
didierro 13.11.2007 13:23  2074
zkoušeli ste si spočítat zranění?? Podle edice A jsem vyvolával Velký mord za měsíční náklonost...náročnost 31(-10), síla 36, poloměr 14, doba trvání 14(myslim :))...tak si to sečtěte a převe'dte v tabulkách...btw sem theurg na 10. úrovni :) zajímavý...
klimbing 13.11.2007 13:20  2073
BerserkCo se týče toho vyvolávání berserka s náročností 106 nešlo by náhodou použít démona hazardéra? Hazard se životem to kapku je, protože ať už vyvoláš z 21. sféry cokoliv, tak to bude zlý :-)
dajen 13.11.2007 12:03  2072
irigiAno, každé osobě zasažené kouzlem je způsobeno zranění o celkové SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob, kde časem se skutečně rozumí čas strávený v zasažené oblasti.

Jak do toho má zapadat ten poloměr si nejsem úplně jistý.

Patrně to bylo myšleno tak, že čím je větší poloměr, tím více odštěpků má v okolním prostoru možno působit na každou postavu. Když stojí 5 lidí na 4 m2, tak se kolem nich může zhmotnit méně těch ostrých vibrujících šutrů, než když těchto 5 lidí stojí na 20 m2. Potom těch šutrů může vzniknout víc a víc jich každou osobu může obklopit.

Vlastně by se to dalo možná dalo shrnout tak, že Poloměr reprezentuje zprostředkovaně množství odštěpků působících na postavy v zasažené oblasti, kdežto Síla reprezentuje jak moc prudce vibrují a jak jsou tedy nebezpečné. Je to vztah kvantity a kvality. A zvýšení obojího má za následek zvýšení celkového zranění.
irigi 13.11.2007 11:16  2071
Velky MordAha, takze jsem to pochopil spravne, ze zamer byl, aby JEDNE OSOBE zpusobil CELKOVE ZRANENI SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob, kde cas je cas straveny v zasazene oblasti? (-Pocet osob znaci, ze se to pocita pro jednu osobu) IMHO by to jeste nemelo zaviset na tom polomeru, ne? (Jinak muzu zvysovat SZ levneji nez tim, ze bych zvysoval silu - jednoduse zvysuji Polomer - navic - proc by melo byt vetsi kouzlo silnejsi, kdyz jeho silu reprezentuje uz Sila?)

Takze, plati, ze jedne osobe se zpusobi celkove zraneni

SZ = Síla + Čas - Počet osob,

kde do Casu se pocita jenom cas straveny v zasazene oblasti? OK?
dajen 13.11.2007 09:30  2070
irigiTo s tím časem je chyba, která se dostala i do edice B. Správně tam u toho vzorce má být napsáno, že způsobuje celkové zrazení SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob
irigi 12.11.2007 22:49  2069
Velký MordU Velkého mordu je napsánio, že každé kolo způsobí zranění

SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob

Není trochu zvláštní, že tohle zranění je způsobované každé kolo a zároveň je úmerné času? To pak zranění roste jako čas na druhou! Taky moc nerozumím tomu poloměru - proč větší kouzlo zraňuje každou zasaženou bytost, i když je síla stejná .. To se pak do síly ani nevyplatí investovat, když můžu VM rovnou zvětšit (a dokonce levněji než sílu :):):) ), ne?

Jako theurg se samozřejmě nebráním, ale přijde mi to naprosto nelogické..

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt