Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hardware [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Tessien.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: tdeznoe
[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
eso eso 7.12.2007 09:11  20728
CasePredpokladam, ze se ptas proto, ze bys chtel slyset: "Neni treba spechat, klidne tam ten zdroj nech a nezkousej ho vymenit za jiny - nic se nemuze stat, on ti neodpali motherboard a dalsi dve nejdrazsi karty".

Ale ja ti to nereknu ;)
gentlejan 7.12.2007 09:07  20727
Sany 20724Podle mé zkušenosti to není záležitost minima firem, je to běžné chování. Jsou to zákonem daná pravidla, která kopíruji i leadeři na trhu (z hlavy třeba HP, Cisco,...)
Nepříjemné je:
- když to zneužívají obchodníci, třeba neřeší nebo prodlužují reklamace, přestože je výrobce uzná, což se také vcelku zhusta děje.
- když si zákazník neuvědomuje, podle jakých pravidel nakupuje

S udržením zákazníka máš pravdu jen u části obchodníků. Někdy jde jen o to, udělat co největší obrat a s nějakým procentem nespokojených odpadlíků se počítá. To je realita hlavně internetového trhu.
keosan 7.12.2007 08:35  20726
Casetiez to vidim na zdroj. Nema doska aj niektore nafuknute kondiky ? Ten zdroj sa da inac aj premerat, ci je OK.
gentlejan 7.12.2007 08:33  20725
kdokoliv 20714Záleží, zda nakupuješ jako spotřebitel nebo jako podnikatel. V praxi se to zpravidla rozlišuje uvedením IČa na dokladu.

Jako spotřebitel požíváš všech známých výhod Zákona na ochranu spotřebitele - minimálně dvouleté záruční doby, lhůty 30 dní na vyřízení reklamace, práva na výměnu zboží během prvních 6 měsíců, možnosti vrácení zboží z eshopu.

Pokud nakupuješ jako podnikatel, jsou podmínky a záruky dané především seriozním vztahem s dodavatelem. Rámec daný zákonem je tam hodně široký.
sany 7.12.2007 00:38  20724
Pegas: Tak tak, a jeste se to tam da osefovat s tou tricetidenni lhutou... myslim ze tohodle vy(zne)uzival hlavne Acer...
(pro vysvetleni hlavni dodavatel to proda nakymu kramku a ten to prodava vam, mezi kramkem a vama se to ridi dle obcanskeho zakoniku (2 roky; 30 dni na reklamaci) ale kramek uz je odkazany na jiny paragrafy a zakony a zarucni lhuta je tam povinna min 1 rok a na vyrizeni reklamace se musite dohodnout jinak je tam nekonecno :)))

tudiz kdyz si nekdo koupite na firmu a neni tam "nahodou" napsano slovy dva roky zaruka na tenhle a tenhle vyrobek, uplne s prehledem vam to po roce a pul jako reklamaci co? neuznaji... ale to je zalezitost minima firem, v praxi jsem se s timhle setkal akorat na strane jedne jiz zminovane firmy... prece jenom byznys je byznys a je jednodusi udrzet si zakaznika nez hledat novyho :)))
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.12.2007 23:39  20723
Nojo, ovšem to má taky jisté "nedostatky". Ale tak jasně, potenciální "řešení" to je.

Ona je ale pravda, že já se do nějakých investic do téhle sestavy příliš nehrnu, protože na to jednak až tak moc nemám, týden po koupi monitoru, a jednak je v plánu brzký a už vcelku nutný upgrade a je mi líto každé koruny, kterou bych do té stávající sestavy měl nacpat "zbytečně". A bohužel ale teď zrovna nemám absolutně čas se s tím jakkoliv srát (čili ta úplně nejhorší kombinace - málo peněz i času na experimenty :) ) .

Každopádně teď se mi to, jak se zdá, povedlo funkčně vrátit alespoň do stavu před rozborkou, což je taky úspěch, protože se na tom jakž takž dalo/dá alespoň pracovat a to je pro mě teď nejdůležitější, sekalo se to obvykle spíš v celkem předvídatelných momentech.
captainn 6.12.2007 23:11  20721
Tady nepomůže nic jinýho než test jiným zdrojem, jináč VZKK.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.12.2007 22:41  20720
Vím, proto se ptám na názory.
pavel_p 6.12.2007 22:40  20719
Já bych to viděl na nakopnutý zdroj, ale sám víš, že je to větštění z křišťálové koule.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.12.2007 22:32  20718
To mě moc těší, že to vím.
phantom_2004 6.12.2007 22:31  20717
Mně se stalo něco podobného - nejdřív se sekal, pak nechtěl do Win a pak nešel vůbec - nic se nezobrazuje - a pípá, že má chybu grafiky, ale ta je integrovaná!
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.12.2007 22:19  20716
Počítač, dřív v pohodě funkční, se před časem začal bez jakékoliv zjevné příčiny ze dne na den náhodně sekat. Po zkoušení všho možného jsem dneska udělal úplnou rozborku s vyčištěním, při které jsem si všiml, že piny na konektoru zdroje, které vedou 3.3V, jsou mírně opálené - primárně na konektoru zdroje. Po opětovném složení je všechno asi desetkrát horší, už nejde ani nabootovat, řadič disků hlásí chyby čtení, zápisu a já nevím čeho ještě, nebo se to prostě jenom kousne.

Příčina:

1. Nakopnutý zdroj.
2. Nakopnutá deska.
3. Přetížený zdroj (ale odpojování periferií a odebírání pamětí nezabíralo ani předtím, když se to sekalo jen občas)
4. Něco jiného.

Názory?
pegas Pegas 6.12.2007 22:18  20715
Kdokoliv [20714]: Co mi rikali nekteri prodejci, tak dvouleta zaruka je podle obcanskeho zakoniku (pro fyzicke osoby) a jednoleta podle obchodniho zakoniku (pro firmy). Ale v praxi jsem i na firmu mel vzdy tu dvouletou.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 6.12.2007 22:04  20714
Gentlejan [20713]: To je nejaky divny, ne? Copak jednoletou zaruku vubec dovoluje zakon?
gentlejan 6.12.2007 21:33  20713
Pegas: od HP nic, co začíná jedničkou, naopak cokoliv, co začíná dvojkou a výš. Do konce roku je promo, sleva cca 10-15%. Pokud chceš víc, než jednoletou záruku, bude tě to stát navíc cca 1.500.

[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt