Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub PHP [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje makovec.
Archiv
Diskuse o vybornem skriptovacim jazyku php. Dulezite odkazy, pred polozenim dotazu zkuste hledat odpoved zde:
  1. www.php.net - domovská stránka PHP
  2. www.kosek.cz - spousta tutorialu pro PHP v češtině
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: ecvvrnv
[ 1845 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
akes 12.9.2007 19:31  2092
Johny_Gkolik je odmocnina z -10?:-D
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 12.9.2007 19:21  2091
Kdokoliv [2089]: Do určité doby se počítá pouze v oboru přirozených čísel a jen sem tam se k dobru přihodí ještě nula :-). Ale něco podobného tě přeci sleduje až do půlky střední. Nejdřív ti řeknou, že existují ještě záporná čísla, pak vítězoslavně příjdou s desetinnými, no a až pak ti prozradí, že ti celou dobu lhali, a že si můžeš třeba -10 odmocnit, kdy se ti bude chtít :-).
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 12.9.2007 19:08  2090
jo, proto aby detemprej zezacatku nedelali zmatky, tak sou takovy rovnice povazovany za "spatne"
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 12.9.2007 19:06  2089
Teda uz jsme absolutne OT, ale COZE???
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 12.9.2007 18:30  2088
ono staci ze rovnice se zapornym vysledkem je ted kvalifikovana jako neresitelna.. trvalo dlouiho nez sem to byl schopnej akceptovat .o)
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 12.9.2007 17:41  2087
Samotny mnoziny jsou nuda, rovnou mu k tomu vysvetli, ze nejcasteji se to implementuje hashovanim a prihod trochu teorie o casovych odhadech jednotlivych operaci. :-)
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 12.9.2007 17:35  2086
no vidite, a ja kazdy protoceni smycky pracne pocital jestli po vydeleni dvema vyjde cele cislo nebo ne.. a podle toho sem ty bunky popdbarvoval .o)) takhle je to elegantne, rychle a jednoduse. skoliv ja a matematika, to se nema rado. sem rad ze zvladam s mladym sedet nad mnozinama pro prvni tridu .o))
makhiel 12.9.2007 17:22  2085
s křížkem po funuseproč ne takhle?
$licha = TRUE;
while {
echo $licha ? "licha" : "suda";
$licha = !$licha;
}
etdirloth EtDirloth 12.9.2007 15:05  2084
Kdokoliv [2083]: hehe, by ma nenapadlo hladat riesenie hadanky v inicializacii pocitadla na nulu - a co keby som pocitadlo inicializoval na (-1) alebo 1? - ano, vo vysledku by to bolo spravne, ale stale pre hodnotu o jedno vyssiu
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 12.9.2007 14:25  2083
EtDirloth: Ponevadz Ti moc nerozumim, tak spis vysvetlim, proc tvrdim, ze je ten kod spravne. Zadanim bylo v tabulkach ruzne podbarvovat liche a sude radky tabulky. Kod funguje tak, ze prvni cislo, ktere se zkouma na delitelnost dvojkou, je nula, nicmene odpovidat to bude prvnimu, tedy lichemu radku tabulky. Je tedy zcela spravne, ze to vypise retezec "licha", prestoze nula delitelna dvojkou je (a je tedy sama suda).
etdirloth EtDirloth 12.9.2007 14:10  2082
Kdokoliv [2081]: ak "lidicky, jak rychle a desne jednoduse zjistim, ktera cast smycky je suda a ktera licha ? " je povodne zadanie a maximalne atomizujes ten kod - teda "licha", resp. "suda" mozme povazovat za samostatne vyrazy, a teda vnutri tychto vyrazov ma $i hodnotu zodpovedajucu slovnej reprezentacii "delitelny dvojkou bezozvysku" => mas pravdu: je to dobre

lenze: ked sa pozries na ten kod ako celok, zrejme budes chciet spracovavat aj hodnotu $i == 0 (nula), takze taketo pouzitie hodnoty $i vramci podmieneneho vyrazu (a jeho "podvyrazov?") by znamenalo stratu nultej hodnoty a nasledne spracovanie hodnoty n+1, nehovoriac o prehladnosti kodu :P

kazdopadne aj ked mi je jasne, ze povodna otazka chcela byt "ako odlisim kazdy druhy riadok?", aj tak si myslim, ze tamtake pouzitie inkrementovanej premennej je nevhodne a ze naozaj mali byt hodnoty parne/neparne prehodene :)
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 12.9.2007 13:31  2081
Ano, lichy je neparny, sudy je parny (aspon doufam), ale je to dobre, je potreba si znovu precist puvodni zadani a zamyslet se, co se vlastne chce.
etdirloth EtDirloth 12.9.2007 13:07  2080
ak lichy == neparny, potom je to zle

alebo skusas brat do uvahy tu inkrementaciu?
pepak pepak - Pepak.net 12.9.2007 12:42  2079
No jo sakra, cervenam se az za usima
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 12.9.2007 12:34  2078
Neni, je to spravne.

[ 1845 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt