Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Výchova dětí [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Partnerství) moderuje Mondy.
Archiv
Všechny vás tu vítáme a přejem dobrou pohodu k diskusi!

Linky:

Karin a Karinčata
meg..i a její dvě cácorky
Ka dodala Matýska...
...a Log Maruščin web :o))
Alnagonova Žofi
Theophillina Andulka - sluníčko
Andulka - new a celý komplet sluníček new! :o))
Bouchiho Péťa a Péťa2
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 16.11.2012 23:46  21052
Pravda je prostě taková,že úroveň třídy neurčuje nejchytřejší dítě,nýbrž to nejhloupější a ten největší sígr.Těmhle dvoum se učitel musí přizpůsobit,ne tomu chytrému.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 16.11.2012 23:40  21051
Praktickým důsledkem toho,když se obecným dětem neumožní se lépe vydělávat,nebude to,že všichny děti budou stejně chytré,nýbrž že budou stejně hloupé.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 16.11.2012 23:35  21050
To ja jsem prošel jak výběrovou třídou i osmiletým gymnáziem a rozhodně si nestěžuji.
aiwai Aiwai alea acta es 16.11.2012 23:05  21049
u nas to myslim byl uplne nahodny vyber:-))na druhem stupni se pak delily tridy pri volitelnych predmetech a na telocvik ale jinak celych devel let stejne deti
muflonek muflonek z Perníkového lesa - srazy východočeské příjemné.o) 16.11.2012 22:49  21048
U nás bylo A a B rozděleny na prvním stupni podle abecedy - A - do K a B ostatní s výjimkou Petry Veselé, protože jsme měli na škole ve třídě dvě.

Na druhém stupni jsme se rozdělili podle jazyků - A - angličtina, B - němčina.
aiwai Aiwai alea acta es 16.11.2012 20:56  21047
taky si myslim, ze jsou lepsi kombinovane tridy, tada pokud dite neni uplny extrem (v jakemkoliv smeru). Trida je takovy mikrosvet, kde se dite setka s ruznymi tipy vrstevniku a v beznem zivote je na ne diky tomu lepe pripravene.
Zvlastni skoly bych nerusila, je spoustu deti, ktere jsou z nejakeho duvodu hure vzdelavatelne a i ty si zaslouzi naucit se cist.
apolenka ApoLenka 16.11.2012 18:03  21046
Taky s dělením žáků podle prospěchu nesouhlasím. Zažila jsem to na vlastní kůži, byla jsem zařazena do béčka (holt jsem nebyla úplná jedničkářka, byla jsem spíš takový průšvihář:-) a tohle stigma nebylo úplně příjemné. Navíc jsem později vystudovala VŠ s červeným diplomem, teď si ještě dodělávám další obor a studuji myslím fakt v pohodě a podle testů mám nadprůměrné IQ. A zpětně kroutím hlavou nad tím, proč mi tenkrát dali nálepku "méně chytrá".
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 16.11.2012 15:30  21045
Jako vcelku pochopitelné se mi svého času (nevím, jestli je to ještě dneska) jevily vyrovnávací třídy, kde se učilo podle normálního rozvrhu, jen měla na starost učitelka méně dětí a děti s nějakým problémem měly lepší šanci to tam pobrat a případně se zase po čase vrát zpátky. A protože se mi to jeví jako vcelku logický postup, tak pochybuju, že se vyrovnávací třídy dožily dneška.
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 16.11.2012 15:26  21044
Já nevím, připadám si jako stařešina. Co si pamatuju z vlastního brožovaného mládí, tak po první třídě odešlo pár dětí do zvláštní školy, ani jeden z nich nebyl cikán a všem včetně jich samých se myslím ulevilo. Žádné kastování podle prospěchu nebylo, prostě nás rozdělili podle abecedy, na prvním i na druhém stupni. Vzhledem k tomu, že nikdo neodcházel dřív než v osmičce na gympl nebo jinam, tak bylo v kolektivu pořád dost "chytrých" tahounů a těch, co byli trochu pomalejší, bylo zase natolik málo, že se dali učitelem zvládnout v rámci normální výuky.
Nemůžu si pomoci, ale dělení podle prospěchu na základní škole mi přijde jako pitomost. Nemám tím na mysli přeřazování žáků s horším prospěchem do praktických škol, hrubě se mi nelíbí systémové selektování právě těch chytřejších co nejdřív pryč. Pokud na základce zůstanou na druhém stupni jen průměrné a podprůměrné děti tak to prostě lepší nebude. Tady nic nezmění jednotlivec, přijde mi to prostě divné/špatné/neužitečné z principu.
percy_ Percy_ 14.11.2012 08:31  21043
Kdo by na takovym místě taky zůstával zamčenej.. :-)
kohy Kohy Nikdy nedej stejnou šanci blbovi - (svatý František z Assisi, 1182 - 1226) 14.11.2012 00:14  21042
Pamatuju si, jak největší sígr naší třídy utekl ve třetí třídě s brekem ze zamčené ordinace zubaře oknem :o)
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 12.11.2012 00:58  21041
U nás bylo dělení A,B podle Lauřina klíče totožné a zcela oficiální.Áčko byla třída s rozšířenou výukou jazyků a s Béčkem jsme mívali jen společný tělocvik.(Chlapci)Můžu říct,že tyhle společné hodiny tělocviku jsem nemíval dvakrát rád,v Béčku byl dvojnásobný propadlík Mazur a František Mišta.Při jedné takové přestávce před tělocvikem se František Mišta popral s jedním od nás.Zahnán do kouta,chtěl kolegu kousnout do ruky,kterou se držel za kovovou nohu od lavice.Jeho úmysl byl ale zpozorován a ruka na poslední chvíli ucuknula..:-)

Na ten zvonivý zvuk nezapomenu.Béčko bývalo zkutečně jiné...
valkil valkil Něco něčeho je ve skutečnosti - ničím ničeho 10.11.2012 11:24  21040
Anka: No právě :-)
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 10.11.2012 11:19 - Klub Vánoce (19:28) 21039
valkil [21038]: Není to v osmé třídě trochu pozdě? :))
valkil valkil Něco něčeho je ve skutečnosti - ničím ničeho 10.11.2012 11:18  21038
My byli podle abecedy. A od a do k, B od l po ž. V osmé třídě naznali, že nás je ve třídě moc, tak každou třídu rozdělili na třetiny a ty pak spolu pospojovali. Dodnes jsem ten krok nepochopila.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt