Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Výchova dětí [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Partnerství) moderuje Mondy.
Archiv
Všechny vás tu vítáme a přejem dobrou pohodu k diskusi!

Linky:

Karin a Karinčata
meg..i a její dvě cácorky
Ka dodala Matýska...
...a Log Maruščin web :o))
Alnagonova Žofi
Theophillina Andulka - sluníčko
Andulka - new a celý komplet sluníček new! :o))
Bouchiho Péťa a Péťa2
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
aiwai Aiwai alea acta es 17.11.2012 23:37  21059
U nas ve tride jsem patrila mezi nejchytrejsi tri ( ted uz to tak nevypada ) a tak si troufam rict, ze ucitele zvladali hodiny delat zajimave i pro nas. Jasne treba v literature me uitelka nenechavala cist z citanky, protoze jsem byla uplne na jine strane. V matice sem obcas vytocila ucitele rozebranou propiskou, ale zakladku bych nemenila. Ja si to tam uzila. Zato stredni to byl bes.
tigo Tigo Ironical, pedantical, cynical bitch - who wants to touch me? ‹(•_•)› 17.11.2012 22:00  21058
manka [21057]: Ony k tomu vyjimecnemu vzdelani patri asi i ty vynechane mezery za interpunkcnimi znamenky.
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 17.11.2012 21:57  21057
selitApolenka ti už odpověděla - pokud je vůle tak se chytré dítě na základce nenudí a učitelka jimi nebude zdaleka tolik zaneprázdněná jako kdyby musela doučovat děti, které evidentně potřebují více péče, jež se jim dostane na speciální škole.
Pokud svá moudra cituješ ze zdroje svého výjimečného vzdělání tak tě myslím docela slušně naučilo demagogii. :-)
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 17.11.2012 10:11  21056
kže "hloupým" dětem umožníme se patřičně vzdělávat(zvláštní školy) a chytrým ne?Odměníme selhání a Potrestáme úspěch už na prvním stupni ZŠ?
apolenka ApoLenka 17.11.2012 08:53  21055
A mimochodem málokdo třeba ví, že i nadané dítě nemá vždy nejlepší prospěch. Známky skutečně nemusí být vždy spolehlivým odrazem schopností dítěte, ani jeho IQ, EQ... proto se selekcí dětí do A,B,C nesouhlasím. Zbytečné stigma pro děti i v sociální rovině. Něco jiného jsou pochopitelně praktické, speciální školy, příp. speciální dyslektické třídy při běžných základkách apod.
apolenka ApoLenka 17.11.2012 08:47  21053
selit: Není v žádném případě pravda. Znám kupříkladu běžnou třídu, kde je nadané dítě a učitelka ho rozvíjí individuálně, připravuje mu speciální prac. listy, na některé předměty chodí i do vyšších ročníků apod. Jde to.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 16.11.2012 23:46  21052
Pravda je prostě taková,že úroveň třídy neurčuje nejchytřejší dítě,nýbrž to nejhloupější a ten největší sígr.Těmhle dvoum se učitel musí přizpůsobit,ne tomu chytrému.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 16.11.2012 23:40  21051
Praktickým důsledkem toho,když se obecným dětem neumožní se lépe vydělávat,nebude to,že všichny děti budou stejně chytré,nýbrž že budou stejně hloupé.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 16.11.2012 23:35  21050
To ja jsem prošel jak výběrovou třídou i osmiletým gymnáziem a rozhodně si nestěžuji.
aiwai Aiwai alea acta es 16.11.2012 23:05  21049
u nas to myslim byl uplne nahodny vyber:-))na druhem stupni se pak delily tridy pri volitelnych predmetech a na telocvik ale jinak celych devel let stejne deti
muflonek muflonek z Perníkového lesa - srazy východočeské příjemné.o) 16.11.2012 22:49  21048
U nás bylo A a B rozděleny na prvním stupni podle abecedy - A - do K a B ostatní s výjimkou Petry Veselé, protože jsme měli na škole ve třídě dvě.

Na druhém stupni jsme se rozdělili podle jazyků - A - angličtina, B - němčina.
aiwai Aiwai alea acta es 16.11.2012 20:56  21047
taky si myslim, ze jsou lepsi kombinovane tridy, tada pokud dite neni uplny extrem (v jakemkoliv smeru). Trida je takovy mikrosvet, kde se dite setka s ruznymi tipy vrstevniku a v beznem zivote je na ne diky tomu lepe pripravene.
Zvlastni skoly bych nerusila, je spoustu deti, ktere jsou z nejakeho duvodu hure vzdelavatelne a i ty si zaslouzi naucit se cist.
apolenka ApoLenka 16.11.2012 18:03  21046
Taky s dělením žáků podle prospěchu nesouhlasím. Zažila jsem to na vlastní kůži, byla jsem zařazena do béčka (holt jsem nebyla úplná jedničkářka, byla jsem spíš takový průšvihář:-) a tohle stigma nebylo úplně příjemné. Navíc jsem později vystudovala VŠ s červeným diplomem, teď si ještě dodělávám další obor a studuji myslím fakt v pohodě a podle testů mám nadprůměrné IQ. A zpětně kroutím hlavou nad tím, proč mi tenkrát dali nálepku "méně chytrá".
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 16.11.2012 15:30  21045
Jako vcelku pochopitelné se mi svého času (nevím, jestli je to ještě dneska) jevily vyrovnávací třídy, kde se učilo podle normálního rozvrhu, jen měla na starost učitelka méně dětí a děti s nějakým problémem měly lepší šanci to tam pobrat a případně se zase po čase vrát zpátky. A protože se mi to jeví jako vcelku logický postup, tak pochybuju, že se vyrovnávací třídy dožily dneška.
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 16.11.2012 15:26  21044
Já nevím, připadám si jako stařešina. Co si pamatuju z vlastního brožovaného mládí, tak po první třídě odešlo pár dětí do zvláštní školy, ani jeden z nich nebyl cikán a všem včetně jich samých se myslím ulevilo. Žádné kastování podle prospěchu nebylo, prostě nás rozdělili podle abecedy, na prvním i na druhém stupni. Vzhledem k tomu, že nikdo neodcházel dřív než v osmičce na gympl nebo jinam, tak bylo v kolektivu pořád dost "chytrých" tahounů a těch, co byli trochu pomalejší, bylo zase natolik málo, že se dali učitelem zvládnout v rámci normální výuky.
Nemůžu si pomoci, ale dělení podle prospěchu na základní škole mi přijde jako pitomost. Nemám tím na mysli přeřazování žáků s horším prospěchem do praktických škol, hrubě se mi nelíbí systémové selektování právě těch chytřejších co nejdřív pryč. Pokud na základce zůstanou na druhém stupni jen průměrné a podprůměrné děti tak to prostě lepší nebude. Tady nic nezmění jednotlivec, přijde mi to prostě divné/špatné/neužitečné z principu.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt