Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Výchova dětí [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Partnerství) moderuje Mondy.
Archiv
Všechny vás tu vítáme a přejem dobrou pohodu k diskusi!

Linky:

Karin a Karinčata
meg..i a její dvě cácorky
Ka dodala Matýska...
...a Log Maruščin web :o))
Alnagonova Žofi
Theophillina Andulka - sluníčko
Andulka - new a celý komplet sluníček new! :o))
Bouchiho Péťa a Péťa2
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
potomek Potomek občas si říkám IVAN 18.11.2012 10:54  21060
ApoLenka: Není v žádném případě pravda. Znám kupříkladu běžnou třídu, kde je nadané dítě a učitelka ho rozvíjí individuálně, připravuje mu speciální prac. listy, na některé předměty chodí i do vyšších ročníků apod. Jde to.

dovolím si oponovat:
tohle je případ docela vyjímečný, který navíc pro ono dítě nemusí být úplně ideální, výhodou výběrových tříd je možnost studovat v kolektivu, který je na srovnatelné úrovni daného studenta a musí něco dělat aby v takovém kolektivu vyniknul a nehrozí mu také tolik, že za svoji vyjímečnost bude třeba čelit šikaně





aiwai Aiwai alea acta es 18.11.2012 00:37  21059
U nas ve tride jsem patrila mezi nejchytrejsi tri ( ted uz to tak nevypada ) a tak si troufam rict, ze ucitele zvladali hodiny delat zajimave i pro nas. Jasne treba v literature me uitelka nenechavala cist z citanky, protoze jsem byla uplne na jine strane. V matice sem obcas vytocila ucitele rozebranou propiskou, ale zakladku bych nemenila. Ja si to tam uzila. Zato stredni to byl bes.
tigo Tigo Ironical, pedantical, cynical bitch - who wants to touch me? ‹(•_•)› 17.11.2012 23:00  21058
manka [21057]: Ony k tomu vyjimecnemu vzdelani patri asi i ty vynechane mezery za interpunkcnimi znamenky.
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 17.11.2012 22:57  21057
selitApolenka ti už odpověděla - pokud je vůle tak se chytré dítě na základce nenudí a učitelka jimi nebude zdaleka tolik zaneprázdněná jako kdyby musela doučovat děti, které evidentně potřebují více péče, jež se jim dostane na speciální škole.
Pokud svá moudra cituješ ze zdroje svého výjimečného vzdělání tak tě myslím docela slušně naučilo demagogii. :-)
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 17.11.2012 11:11  21056
kže "hloupým" dětem umožníme se patřičně vzdělávat(zvláštní školy) a chytrým ne?Odměníme selhání a Potrestáme úspěch už na prvním stupni ZŠ?
apolenka ApoLenka 17.11.2012 09:53  21055
A mimochodem málokdo třeba ví, že i nadané dítě nemá vždy nejlepší prospěch. Známky skutečně nemusí být vždy spolehlivým odrazem schopností dítěte, ani jeho IQ, EQ... proto se selekcí dětí do A,B,C nesouhlasím. Zbytečné stigma pro děti i v sociální rovině. Něco jiného jsou pochopitelně praktické, speciální školy, příp. speciální dyslektické třídy při běžných základkách apod.
apolenka ApoLenka 17.11.2012 09:47  21053
selit: Není v žádném případě pravda. Znám kupříkladu běžnou třídu, kde je nadané dítě a učitelka ho rozvíjí individuálně, připravuje mu speciální prac. listy, na některé předměty chodí i do vyšších ročníků apod. Jde to.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 17.11.2012 00:46  21052
Pravda je prostě taková,že úroveň třídy neurčuje nejchytřejší dítě,nýbrž to nejhloupější a ten největší sígr.Těmhle dvoum se učitel musí přizpůsobit,ne tomu chytrému.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 17.11.2012 00:40  21051
Praktickým důsledkem toho,když se obecným dětem neumožní se lépe vydělávat,nebude to,že všichny děti budou stejně chytré,nýbrž že budou stejně hloupé.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 17.11.2012 00:35  21050
To ja jsem prošel jak výběrovou třídou i osmiletým gymnáziem a rozhodně si nestěžuji.
aiwai Aiwai alea acta es 17.11.2012 00:05  21049
u nas to myslim byl uplne nahodny vyber:-))na druhem stupni se pak delily tridy pri volitelnych predmetech a na telocvik ale jinak celych devel let stejne deti
muflonek muflonek z Perníkového lesa - srazy východočeské příjemné.o) 16.11.2012 23:49  21048
U nás bylo A a B rozděleny na prvním stupni podle abecedy - A - do K a B ostatní s výjimkou Petry Veselé, protože jsme měli na škole ve třídě dvě.

Na druhém stupni jsme se rozdělili podle jazyků - A - angličtina, B - němčina.
aiwai Aiwai alea acta es 16.11.2012 21:56  21047
taky si myslim, ze jsou lepsi kombinovane tridy, tada pokud dite neni uplny extrem (v jakemkoliv smeru). Trida je takovy mikrosvet, kde se dite setka s ruznymi tipy vrstevniku a v beznem zivote je na ne diky tomu lepe pripravene.
Zvlastni skoly bych nerusila, je spoustu deti, ktere jsou z nejakeho duvodu hure vzdelavatelne a i ty si zaslouzi naucit se cist.
apolenka ApoLenka 16.11.2012 19:03  21046
Taky s dělením žáků podle prospěchu nesouhlasím. Zažila jsem to na vlastní kůži, byla jsem zařazena do béčka (holt jsem nebyla úplná jedničkářka, byla jsem spíš takový průšvihář:-) a tohle stigma nebylo úplně příjemné. Navíc jsem později vystudovala VŠ s červeným diplomem, teď si ještě dodělávám další obor a studuji myslím fakt v pohodě a podle testů mám nadprůměrné IQ. A zpětně kroutím hlavou nad tím, proč mi tenkrát dali nálepku "méně chytrá".
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 16.11.2012 16:30  21045
Jako vcelku pochopitelné se mi svého času (nevím, jestli je to ještě dneska) jevily vyrovnávací třídy, kde se učilo podle normálního rozvrhu, jen měla na starost učitelka méně dětí a děti s nějakým problémem měly lepší šanci to tam pobrat a případně se zase po čase vrát zpátky. A protože se mi to jeví jako vcelku logický postup, tak pochybuju, že se vyrovnávací třídy dožily dneška.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt