Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 19.11.2007 14:38  2159
DajenTakže si to představuješ tak, že ta vazba se může předávat až kdykoli po vytvoření formule? Nejenom během procesu tvorby?

Predavani pri skladani formule mi prijde velmi malo pouzitelne ... muzou tomu trochu pomoct otevrene formule, ale pak zase potrebujes demona ...

Takze predani si predstavuju pri seslani (ne kdykoli mezi - v okamziku seslani si tu vazbu musi pamatovat).

Bude to vazba na co? Na duši nebo na odraz těla?

Na telo (nebo na odraz predmetu).
Kdyby to byla vazba na dusi, pokusil by se Poutac kouzlo pripoutat k vedomi cile (uvazujeme-li duse = odraz vedomi), a tim by kouzlo selhalo, protoze theurg neumi vytvorit epicentrum mimo materialni svet.

Ale jak přesně bude fungovat to seslání "Ohnivé koule" s Poutačem? To předpokládá Transpozici?

Ne, proc? Dosah (pri seslani) bude limitovany narocnosti Poutace.
Ale muzu k Poutaci jeste *pridat* Transpozici a mit kouzlo, jehoz epicentrum bude udrzovane (pokud mozno) v nejake pozici relativne k vybranemu cili.

Mohl bys teda mechanismově shrnout všechny parametry Poutače?

Uff ... zkusim to najit ... tak
Osobne si myslim, ze by mel jit uz z prvni sfery ...

Takze:
Sfera: I
Narocnost: +3
Doba pripoutani epicentra: 0 +1/+3
Minimalni Sila pouzite vazby: 0 +5/-1 (nebo az +10/-1 ?)
Profil: asi jako Pohyb, takze formule: Bariéra, Iluze, Oheň, Světlo
??? Rys: dotykovy poutac: narocnost +XXX (tak 10-15?) ???

- Pri seslani musi theurg dodat vlastni umelou vazbu na zamysleny cil (odraz tela/predmetu). Tato vazba musi byt alespon tak silna, jako parametr Minimalni Sila pouzite vazby, jinak se seslani nepovede. V kazdem pripade o tuto vazbu theurg prijde (zmizi z jeho zapamatovanych vazeb).
- Pouzitim tohoto modifikatoru se z neprimeho kouzla stane kouzlo prime. (varianta: prime kouzlo dostane postih v hodu na odolani magii?)
- Po dobu trvání je epicentrum kouzla připoután ke zvolenému objektu, který má svůj odraz v duševním světě (tj. pohybuje se spolecne s nim, stejnou rychlosti, ve stejny okamzik).
- Pokud má kouzlo delší trvání, než modifikátor Poutač, zůstane jeho epicentrum po zbytek svého trvání na místě, kde trvání Poutače skončilo.

Dotykovy poutac: poutac se "aktivuje" teprve az kdyz se epicentra kouzla dotkne nejaky novy tvor/predmet.
- theurg nemusi dodat vazbu pri seslani
- pokud theurg nejakou vazbu preda, Poutac se aktivuje primo na ni a rys Dotykovy poutac se nevyuzije
- dotykovy poutac si vazbu prebere sam, takze ma Silu 0
- pocitaji se jenom vazby na predmety/tela, ktere se epicentra nedotykaly v okamziku seslani; vyjimka: pokud chce theurg, muze se v okamziku seslani rozhodnout kouzlo pripoutat na sebe
[ pokud je pred Poutacem pridany jeste Pohyb, tak se kouzlo samozrejme pripouta k prvnimu novemu predmetu, ke kteremu "prijede" ]
- doba do aktivace se pocita do doby trvani Poutace
dajen 19.11.2007 13:48  2158
xKiv [2157]: No sice jsi mi neodpověděl, to co jsem chtěl vědět, ale tohle je taky zajímavé.
Takže si to představuješ tak, že ta vazba se může předávat až kdykoli po vytvoření formule? Nejenom během procesu tvorby?
Bude to vazba na co? Na duši nebo na odraz těla?

ad 4) Ale jak přesně bude fungovat to seslání "Ohnivé koule" s Poutačem? To předpokládá Transpozici?

Mohl bys teda mechanismově shrnout všechny parametry Poutače?
xkiv 19.11.2007 13:05  2157
Dajen1) vyrobim formuli s prislusnym modifikatorem Poutac (predpokladam ted uzavrenou formuli); pritom nastavim nejslabsi vazbu, ktera jeste staci
2) sezenu vazbu; prepodkladam, ze ji jeste nemam, ale jsem v bezpeci, takze to bude trvat rekneme 4+ kola (vstup do dusevniho sveta, nejake poskakovani po odrazech (kdyz cil vidim, tak staci jeden odskok, nebo dva? asi dva, zacinam v dusi a moje citove vazby k neznamemu cili nebudou ani zdaleka tak silne jako strukturalni vazby od meho tela), vyrobeni umele vazby, odskok z dusevniho sveta)
3) seslani kouzla
- predani vazby (tady bych jeste klidne udelal, ze formule vazbu "zblajzne", takze therug ji nemuze pouzivat opakovane)
- kvuli pouziti Poutace je ted kouzlo prime, takze theurg musi prehodit "Odolani magii" cile
- pokud neni pouzita vazba dost silna, tak kouzlo selze
4) pokud vsechno proslo, tak se cil kouzla nezbavi

Varianta:
- Poutac s Rysem "Dotykovy poutac" - visi v prostoru a pripouta se (pokusi se pripoutat - hod na odolani magii) na prvni cil, ktery projde mistem, kde bylo kouzlo seslane (nejsip se Silou vazby 0)


Jeste by mohla byt zajimava psina pri kombinovani Poutace a Pohybu. Rekl bych, ze
- pozdejsi Poutac prebije Pohyb
- Pohyb pridany po Poutaci se bude konat relativne k pripoutanemu epicentru, tj. muzu tak napriklad z Bariery udelat *prenosny* vytah (pripoutany k nejakemu predmetu - jenom me to bude stat extra narocnost za trvani jak bariery, tak poutace *v jedne formuli*, narozdil od pouziti demona Pohybu)
dajen 19.11.2007 12:51  2156
xKiv [2154]: No ti už je o něco lepší. No a jak by to teda fungovalo třeba s tou ohnivou koulí?
dajen 19.11.2007 12:49  2155
layath [2151]: Mno já hraju theurga už skoro 3 roky. V podstatě od vydání pravidel DrD+. Jelikož už jsme parta pracujících (mno částečně ještě VŠ studujících) hráčů, tak nehráváme pravidelně, ale několikrát do roka nárazově třeba celý prodloužený víkend.

Zatím jsem svého theurga přivedl na 11. úroveň. Co se charakteru týče, začínal jako poměrně naivní synek z kupecké rodiny, který měl nadání a tak ho rodiče dali k theurgickému Mistrovi do učení. Ukázalo se, že má celkem talent a theurgie ho velice bavila.
No postupem času, jak se ve světě otrkával a setkával se zlými protivníky, tak přišel o spoustu iluzí. Ví, že svět dokáže být pěkně nebezpečné místo a že nemůže věřit každému na potkání.
Postupně to dotáhl až na slavnou Univerzitu Vysokého učení theurgického, kde se po absolování Mistrovských zkoušek stal asistentem s volným pracovním úvazkem :-))
xkiv 19.11.2007 12:38  2154
Jeste ze starych soudkuPoutac:
Nekde si stezoval, ze Poutac, tak jak jsem ho vymyslel (bez omezeni rychlosti pohybu), je prilis silny (zvlast s utocnym kouzlem typu ohniva koule).
Nuze, mam zhorsovak:
1) theurg musi pro Poutac poskytnout (svoji umelou) vazbu na cil (kterou musi nejdriv ziskat)
2) pokud je ta vazba slabsi nez 0, zvysuje se narocnost Poutace (rekneme tak o -5*Sila_Vazby? mozna -10*Sila_Vazby). (tim se theurgovi na prvnich urovnich podari kouzla pripoutat maximalne tak k sobe)
profa 19.11.2007 07:31  2153
Já jsem hrával Igora Zaspala - takovýho zlomyslnýho otrapu, který chodil v odrbanejch šatech a na správce královského hradu zrovna nevypadal...
Často jsem si theurgii zkoušel na náhodných kolemjdoucích (do toho obchodu nevejdeš...ap.)
gran 19.11.2007 06:30  2152
Dělám PJ prakticky každou středu. Kdysi jsem takto dělal hráče, asi 80 hodin, hrál jsem Theurga posedlého démonem. V praxi to vypadalo tak, že jsem měl dva charakterníky a udržoval přehled, kdo je zrovna silnější .)
layath 18.11.2007 19:26  2151
Moji theurgové...Teď mám otázku z jiného soudku: Nejprve, kolik z vás aktivně DrD+ hraje? Můžete i přihodit, jak často, chcete-li.
Ptám se hlavně proto, že mám poslední dobou menší dilema ohledně svého charu (ve hře), a rád bych znal váš názor na hru theurga, jako postavy - jak byste (stručně) charakterizovali své postavy? Jste v zásadě zlí, či dobří? Jak vypadá váše hra?
dajen 18.11.2007 15:26  2150
Gran [2149]: Nestavěl, což ale neznamená, že s ním souhlasím. Já od začátku tvrdím, že problém je formulaci definice.
gran 18.11.2007 09:24  2149
Jo, chtěl jsem hlavně napsat *pravda

A vadí to, na co reaguju? Jde o to, že reaguju, ne =P ;)) Navíc, nemám pocit, že by ses proti tomuto argumentu stavěl .)
dajen 17.11.2007 14:05  2148
Gran [2147]: To je xKivův argument.
gran 17.11.2007 14:00  2147
To je práva o tom - s tou statikou. Proč by tedy měla mít postih za "beznohost"?
dajen 17.11.2007 13:33  2146
BariéraČím víc si čtu definici "Síly předmětu", tím víc se mi ta formulace zdá nešťastnější. Jestli se má Síla předmětu určit jako Síla postavy, která by ho byla schopna odvalit, tak to jen na základě hmotnosti nikdy nelze určit.

Respektive jinak. Jak řeší obyčejnou herní situaci, kdy je na cestě překážka (balvan), kterou musí postava odvalit?
dajen 17.11.2007 13:27  2145
Gran [2143]: Bariéra není předmět, který by se o něco mohl opírat, je statická a drží se na místě, kde je vyvolána (pokud není modifikována Pohyberm). To znamwná, že pokud na niá něco tlačí, tak ji nemůže "odstrčit". Může jí jen proniknout nebo ne.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt