Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 28.11.2007 13:59  2210
DajenNo jo, ale to bysme byli zpatky u definice toho, co je jeste predmet, a co uz je vic predmetu dohromady ...
dajen 28.11.2007 12:54  2209
xKiv [2207]: ad 1) spíš bych řekl, že ta hmotnost se počítá pro každý předmět zvlášť.

beorn [2208]: její ochrana je 5 (9/2=4,5, zaokrouhleno na 5), což je pokud se nemýlím kroužkovka. V ostatním: ANO.
beorn 28.11.2007 12:46  2208
Peca:Takže když máme bariéru se silou 9, tak její ochrana odpovídá plátové zbroji, unese 28 kg, a postava, která se jí snaží svým tělem prorazit, si háže Sil + 2k6+ proti obtížnosti 9?
xkiv 28.11.2007 11:40  2207
Nosnost barieryJeste jednou a presne (kdyz uz do tech hnidu pichame):
1)
... takovou *celkovou* hmotnost, kolik cini ...?
2)
A to plati o predmetech, ktere uz jsou o Barieru oprene (nepohybuji se).
Volne se pohybujici predmety vlastne resime Ochranou bariery.
Pokud se neco pohybuje vlastni silou (a setrvacnost je zanedbatelna) - napr. asi bezici postava - tak ale taky nevim.
dajen 28.11.2007 10:00  2206
peca_007 [2205]: Ha, takže jsem měl pravdu! :-))
peca_007 28.11.2007 00:31  2205
Nosnost barieryPokud jsem to jeste nerikal, tak A je spravne. Tedy bariera udrzi takovou hmotnost, kolik cini hodnota podle prislusne tabulky. Ta veta sporovnavanim se silou postavy je svym zpusobem bug, protoze zamer byl nejak to vysvetlit, ale zvolen byl nevhodny zpusob. Vzhledem k tomu, ze se nasel po 5 letech je to celkem uspech :-)
gran 25.11.2007 16:41  2203
Jen a pouze v dotčeném bodě.
muskarin 24.11.2007 14:13  2202
Je pro boj na blízko potřeba transponovat úder, aby jste jím zasáhli protivníka v klasické bojové vzdálenosti (tj. tak 1-2m)? V příručce stojí, že je na "dotek", když se tedy v dané vzdálenosti "dotknu" vzduchu - zasáhne vzdálenější cíl(samozřejmě s jistou penalizací síly), nebo působí skutečně jen a pouze v dotčeném bodě?
gran 23.11.2007 15:27  2201
Někde by to mělo jít vyhledat v diskusi, ptal jsem se na to... ne, odpověď si nepamatuji =P ;))
dajen 23.11.2007 09:39  2200
xKiv [2199]: No nevím, která z těch tří to je (pořád si nemůžu zapamatovat, která vede kam :-)), ale minimálně jedna z nich vede v protisměru, takže jo.
xkiv 23.11.2007 09:34  2199
No jo, vazba vlastnictvi, zejo?
A *odtamtud* by se mohl dostat na odraz nekoho, kdo toho demona/formuli momentalne ridi (proti vazbe kontroly), coz muze byt treba Spravce nekoho jineho, a odtamtud ...
Takze minimalne na dusi jineho theurga se s vazbou +3 dostat da ...
dajen 23.11.2007 09:27  2198
xKiv [2197]: Ještě by se mohl dostat s +3 na odraz své formule nebo démona :-)
xkiv 23.11.2007 09:07  2197
LanxJenom kdyz je to *tvoje vlastni* telo a duse.
(ono uplne staci vlezt do dusevniho sveta - v tom okamziku jsi ve svoji dusi a mas umelou vazbu se silou 6)
Na jakykoli dalsi odraz se dostanes uz nejvys se silou 0 a zvysovat to nejde.
lanx 23.11.2007 05:30  2196
VazbaKdyž v duševním světě vlezu na obraz těla a pak na obraz duše, má moje umělá vazba sílu +6 ? (sry že ruším vaší diskuzi...)
dajen 21.11.2007 20:01  2195
layath [2194]: K čemu synchronizovaný pohyb, když se na něj musíš plně soustředit a tudíž nemůžeš dělat skoro nic jiného? To už je výhodnější seslat si stabilní Bariéru a zevnitř bezpečně sesílat další kouzla a nepřesunovat se.

Modifikátor Pohyb to nedokáže. A proto se tady někteří snaží vymyslet, jak to zařídit, abys na to nepotřeboval Démona pohybu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt