Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 28.11.2007 15:01  2216
xKiv [2215]: Selský rozum je selský od toho, aby nepotřeboval matfyzácké definice :-))

A rekni mi, jak vyresis treba
... kybl plny sterku

jeden předmět - má silný odraz
... kybl plny kamenu
totéž
... slozenou skladacku
z čeho? myslíš puzzle? Tam není patrně hmotnost moc proč řešit, protože to unese i základní bariéra se silou +0
... slozenou hracku z lega
Jeden předmět - má dost silný odraz
... postavu + obleceni + batoh na zadech + mec v ruce + amforu na hlave (je jenom oprena, ale postava je dost obratna aby ji vybalancovala)
také jenom jeden předmět
xkiv 28.11.2007 14:56  2215
DajenDefinuj selsky rozum.

Nejlip tak, aby ho meli vsichni (kdo ho maji) stejny, nikdy netvrdil neco co neni pravda, nezavisel na kulture, nabozenstvi ani vzdelani ...

Nebo muzes *definovat* (naridit) ze bariera se v tomhle ohledu ridi selskym rozumem - v tomto pripade dohodou PJ a hracu.


A rekni mi, jak vyresis treba
... kybl plny sterku
... kybl plny kamenu
... slozenou skladacku
... slozenou hracku z lega
... postavu + obleceni + batoh na zadech + mec v ruce + amforu na hlave (je jenom oprena, ale postava je dost obratna aby ji vybalancovala)
dajen 28.11.2007 14:53  2214
peca_007 [2212]: To mi nepřijde moc systémové. Pokud by to měla být celková hmotnost, tak to buď propadne všechno nebo nic. Nějaké náhodné vybírání do toho vůbec nesedí.

peca_007 [2213]: Přesně tak jsem to myslel a představoval si to. Prostě postava s batohem je jeden "předmět". Když je moc těžká, tak si odloží sbalený batoh a najednou tu mámě předměty dva, každý lehčí než je Síla Bariéry a ty už Bariéra v pohodě unese.
peca_007 28.11.2007 14:49  2213
Dajen [2211]: Musi mit silny odraz jako celek. Hromada haraburdi je jen hromada haraburdi. Sbaleny batoh s privazanou prikryvkou, kotlikem a sekyrkou je batoh.
peca_007 28.11.2007 14:48  2212
Ja osobne bych resil *celkovou* hmotnost vsech predmetu. Pokud je pres, neco propadne. Co propadne urci PJ. Propadne tolik predmetu, kolik je potreba, aby se celkova hmotnost predmetu nesenych barierou dostala pod prislusnou mez.
dajen 28.11.2007 14:47  2211
xKiv [2210]: To se dá celkem snadno selským rozumem dovodit.
xkiv 28.11.2007 13:59  2210
DajenNo jo, ale to bysme byli zpatky u definice toho, co je jeste predmet, a co uz je vic predmetu dohromady ...
dajen 28.11.2007 12:54  2209
xKiv [2207]: ad 1) spíš bych řekl, že ta hmotnost se počítá pro každý předmět zvlášť.

beorn [2208]: její ochrana je 5 (9/2=4,5, zaokrouhleno na 5), což je pokud se nemýlím kroužkovka. V ostatním: ANO.
beorn 28.11.2007 12:46  2208
Peca:Takže když máme bariéru se silou 9, tak její ochrana odpovídá plátové zbroji, unese 28 kg, a postava, která se jí snaží svým tělem prorazit, si háže Sil + 2k6+ proti obtížnosti 9?
xkiv 28.11.2007 11:40  2207
Nosnost barieryJeste jednou a presne (kdyz uz do tech hnidu pichame):
1)
... takovou *celkovou* hmotnost, kolik cini ...?
2)
A to plati o predmetech, ktere uz jsou o Barieru oprene (nepohybuji se).
Volne se pohybujici predmety vlastne resime Ochranou bariery.
Pokud se neco pohybuje vlastni silou (a setrvacnost je zanedbatelna) - napr. asi bezici postava - tak ale taky nevim.
dajen 28.11.2007 10:00  2206
peca_007 [2205]: Ha, takže jsem měl pravdu! :-))
peca_007 28.11.2007 00:31  2205
Nosnost barieryPokud jsem to jeste nerikal, tak A je spravne. Tedy bariera udrzi takovou hmotnost, kolik cini hodnota podle prislusne tabulky. Ta veta sporovnavanim se silou postavy je svym zpusobem bug, protoze zamer byl nejak to vysvetlit, ale zvolen byl nevhodny zpusob. Vzhledem k tomu, ze se nasel po 5 letech je to celkem uspech :-)
gran 25.11.2007 16:41  2203
Jen a pouze v dotčeném bodě.
muskarin 24.11.2007 14:13  2202
Je pro boj na blízko potřeba transponovat úder, aby jste jím zasáhli protivníka v klasické bojové vzdálenosti (tj. tak 1-2m)? V příručce stojí, že je na "dotek", když se tedy v dané vzdálenosti "dotknu" vzduchu - zasáhne vzdálenější cíl(samozřejmě s jistou penalizací síly), nebo působí skutečně jen a pouze v dotčeném bodě?
gran 23.11.2007 15:27  2201
Někde by to mělo jít vyhledat v diskusi, ptal jsem se na to... ne, odpověď si nepamatuji =P ;))

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt