Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub GPS navigace [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače - V ODPADU) moderuje ullicnik.
Archiv
Odkazy jsem zrusil, stejne si kazdej najde sam co potrebuje:)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: nxfwxwh
[ 478 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
ullicnik ullicnik 24.3.2007 22:03  243
Je mozny, ze po dlouhe dobe (muze byt i pres 2mesice) vypnute navigace (PDA) se po zapnuti hrozne dlouho hleda pozice?? Muze byt i 15min. (PDA prodlelo i hard reset a total vybiti baterie)
ullicnik ullicnik 24.3.2007 16:09  242
Dostalo se mi do rukou IGO 2006 a musim rict, ze se mi to moc libi co se ovladani a map tyce. Jak s navigace, to zkusim az v pondeli. Srovnavat muzu s TomTomem 5 (mapy CR 99%) a se spropadenym PocketKimem.
nekromancer 23.3.2007 17:30  241
makro: Neptal jsem se na to, kdes to vyčetl, ale na to co z toho plyne. Pokud totiž použiješ sektorové antény na jedné BS, máš následující problémy:
1) překrývání vyzařovacích charakteristik a z toho plynoucí interference
2) pokud je nastavíš tak aby se vzájemně nerušily a necháš je na jedné BS, zlepšíš pouze zisk signálu ale nikoli vytížení kanálů (protože ty kanály jsou na všech anténách, jen s lepším ziskem), protože timeslot obsazený na jednom kanálu na jedné anténě automaticky obsazuje tentýž timeslot na stejném kanále na ostatních anténách
3) pokud chceš zvýšit kapacitu "stožáru", musíš použít patřičný počet samostatných BS, které si "cestující" terminál musí prostředky sítě korektně předat. Co se týče rozpadu synchronizace při příliš rychlém pohybu terminálu, jsi pořád tam kde jsi byl, naopak to zhoršíš, protože jsi "jenom" zvýšil hustotu buněk a tím četnost handoverů.

Ale jak už jsem napsal, nebavíme se tu o rychlostním omezení GSM, nýbrž o rychlostním omezení GPS. A to je dáno pouze šířkou proměnné do níž se vypočtená rychlost ukládá, protože se to počítá z rozdílu poloh při dvou posledních měřeních.
makro 23.3.2007 16:38  240
nekromancer: http://en.wikipedia.org/wiki/Base_Transceiver_Station, sekce Sectoring ;-)))
nekromancer 23.3.2007 12:53  239
ullicnik: Teoretická rychlost je 400. Ale i kdyby praktická byla 250, když si zalistuješ kousek zpátky, zjistíš že o tomto problému se tu nebavíme.

Chuck: Jasně, taky jsem to uváděl jen jako další aspekt.

makro: A schválně jak myslíš že to asi dělá?
makro 22.3.2007 17:29  238
V GSM je jeste jeden problem, ze BTSka jednotlive telefonky zameruje, tj. vysila prislusny slot pribliznym smerem telefonku, coz pri vysokych rychlostech nestaci smerovat ;-)
chuck 22.3.2007 14:02  237
nekromancer [235]: Nemel jsem na mysli zrovna protokol WiFi. Jen to pasmo.
ullicnik ullicnik 22.3.2007 13:03  236
nekroja mel info, ze predavat si v GSM umi bunky stanici do cca 250km/h
nekromancer 22.3.2007 12:42  235
zkazius: 214: Co se týče přísavky na palubce, zahlídnul jsem nedávno samolepicí kotoučky s lesklým povrchem, které nalepíš kamkoli a na nich přísavka drží. A co se týče samotného modulu, ten mám na palubce na sucháči.

diavia: 215: Vzdálenost k cíli tě brzy přestane zajímat a necháš si tam jen ETA (čas příjezdu) a TTG (čas do příjezdu) :-)

Vojtas: 216: 400/hod je hranice pro GSM kvůli rozbití synchronizace sítě neustálými handovery terminálu z buňky do buňky. GPS moduly umí běžně 4.000 km/h do výšky 40ti km :-D
Co se týče rychlosti přenosu dat po BT, pokud bys naváděl raketu, měl bys jen špatnou přesnost koncového navedení kvůli dlouhým prodlevám. Je to jako bys řídil auto a koukal se jen na desetinu vteřiny 2x za vteřinu. Na dálnici se udržíš, v serpentinách si rozbiješ hubu, ale nebude to proto že by auto přestalo zatáčet.
Taky proto se v raketách data z GPS hrnou po kabelu, i když tam je to hlavně kvůli rušení. Kromě toho o chod motoru a řízení se nestará GPS, ta jen říká "jsem tady, chci jinam a je to tímhle směrem, ale do komridel nehrabe.

Chuck: 234: Ono na wifině i samotné zpoždění informace její použití pro cokoli vážnějšího vylučuje :-)
chuck 22.3.2007 04:09  234
To proto ze dnesni bezlicencne dostupne pasmo je tolik zahlcene ze neni mozne na nem prenaset cokoliv klicoveho a zasadniho. Pokud se clovek ozve u eceho opravdu RealTime nebo neceho duleziteho s bezdratovymi prenosy uz nikoho nezajimaji ani pasma ani pripadne opravne kody nebo teoreticka chybovost. Automaticky zamitnuto. TECKA.
chuck 22.3.2007 04:05  233
Zkazius Catrix [225]: Uz ja pred nekolika lety prohlasil: Nejlepsi WiFi je UTP! Nemyslim si ze by chlapci v dnesnim leteckym prumyslu prisli na neco jinyho. Spis si myslim ze v dnesni urovni grilovani spis prejdou na prenos informace prostrednictvim pneumatickyho systemu :)
zkazius_catrix Zkazius Catrix - A bude hůř... 21.3.2007 22:09  228
Tahat? Spíš musíš dávat bacha, abys to někde nezapomněl... modul je docela malej a lehkej, obvykle tmavej, snadno se přehlídne a zapomene (zejména v autě).
makro 21.3.2007 21:51  227
Ja mam CF modul pro PDA, takze ne BT. Ale ma pekne sitoidni antenu, do auta jsem musel poridit jeste externi, to ty BT moduly se SIRF III jsou lepsi, ale zase se clovek musi tahat se dvema vecma...
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 21.3.2007 21:41  224
Pokusy jsem delal ve starym McDonell-Douglas 82. U Airbusu s fly-by-wire systemem rizeni letadla bych si to chvili rozmyslel.:)
zkazius_catrix Zkazius Catrix - A bude hůř... 21.3.2007 18:54  221
Leda by to tedy bylo PDA s integrovaným GPS přijímačem, na to jsem nějak zapomněl :-).

[ 478 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt