Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 8.12.2013 18:48  2245
juloAG ...škrt cez rozpočet...
Inak dobrá práca, tvoj elán pre tvorbu a úpravu by som chcel mať :-))))
juloag juloAG fialový -neutrálny 8.12.2013 11:29  2244
Konverzia E.P.A. do PG-dos


Link: link na stiahnutie
Ve¾kosť: 3,51 MB
Typ archívu:7z
heslo(malé písmena): epa


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Original Game Name: E.P.A. (aka Eastern Panzer Assault)
Original platform: AG-win

Conversion for PG-dos: juloAG
Conversion last Revision Date: 07.12.2013

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Konverzia E.P.A. do PG-dos.

Inštalácia:
Súbory z DAT prekopírovať do PGDOS/DAT/ zložky.
Súbory z EXE prekopírovať do PGDOS/EXE/ zložky.

Zoznam scenárii:
Novgorod, Yelnia, Orel, Kerch, Dmiansk, Konrad, Poland, Kutuzov, To Kiev, Bagration, Uranus, Caucasus WD, Seelow, Blau, Bukrin, Moscow defense.

Čo bolo importované do PG-dos:
Skoro všetko čo obsahovala originálna E.P.A..

Čo nebolo importované do PG-dos:
WELCOME.wav – úvodná melódia (možno si ju vypočuť samostatne, je priložená v balíku ako WELCOME.mp3)

Poznámky:
1. E.P.A. je nedokončený mód a nemá funkčnú kampaň! K dispozícii sú len izolované scenária. Chýbajú posuvné ukazovate¾a na strategickej mape; individuálne pomenovanie terénu; niektoré mapy sú miestami nedokončené ….. je toho dosť. Napriek tomu samotné scenária sú hrate¾ne.
Pod¾a pôvodných predpokladov E.P.A. mala mať dve samostatné kampane (á 20-30 scenárii), tj. ruskú a nemeckú. Každá kampaň prispôsobená čo do kmeňovej armády, korektné letecké transporty, správne farby ukazovate¾ov sily, atď. ... . Súčasna konverzia preto zahàňa mix scenárii (16ks), kde je štartujúcou stranou tak Osa ako aj Spojenci.
2. NUPL (prevod bol komplikovaný nako¾ko EPA má dátové pole o 1294B a PGdos len 1240B, preto sa museli vymazať FIN a BULG jednotky z nákupného menu. Tieto jednotky v EQP ostali zachované!)
3. Pôvodné E.P.A. scn039 bolo presunuté na slot036 (PG-dos).
4. hexadecimálne úpravy v panzer.exe (size 814 305 B):
off set: 370 246 B …......................... vložené slovo „none“ namiesto „Start Campaign“
off set:370 394 B – 370 477 B …....... nahradenie názvov kampaní slovom „none“
off set: 776 008 B – 777 246 B …....... vloženie NUPL tabu¾ky z E.P.A.
5. konverzia upravila len minimum chýb (názov Bragation na Bagration; úprava povojnových vlajok na vojnové (ITA,HUN,ROM, FIN); sovieti nemali žiaden pozemný transport; poprehadzované orientácia smerovanie ikoniek; poprehadzované letecké transporty; úprava VICHEX.shp a STICONS.shp a a to je asi tak všetko.)
6. Konverzia je mienená pre originálny PG-dos.

Credits:
FPGE v.0.71-v.0.74 editor by Wino
EQP_EDIT by Jeff Crouch
HEXpert v 3.0.10 for Windows © 1997 Matthew Woolsey
MS-paint version 6.1 for Windows 7 © 2009 Microsoft Corporation

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Momentky z PG-dos konverzie:





Pôvodný návrh scenárii pre E.P.A.
juloag juloAG fialový -neutrálny 26.11.2013 17:38  2243
AGPG editor…....Ktorý editor je najlepší ?
Najlepší je ten editor, ktorý najlepšie dokážeš ovládať.

Moja maličkosť najlepšie ovláda henten: FPGE v073.
pozn. beží mi to bez trhania v okne na W7 na NB s C2D procesorom, neviem či za bezproblémový chod nie je zodpovedných 8GB RAM )))))))))))))))))

FPGE v073 ZIP download
AGPG fórum so zameraním na FPGE

Je to editor typu: Wysiwyg editor, tede v preklade „Na čo čumíš v editore, tak presne to bude vyzerať aj v scenáriu“


Autor tvrdí, že je kompatibilný od PG-dos, AG/PG win, PGF, Linux, Pac.Gen a neviem čo ešte.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 26.11.2013 15:19  2242
AGPG editorKtorý editor je najlepší ? Je nejaký v ktorom sa pracuje podobne ako v SETEDIT na tvorbu terénu ?
juloag juloAG fialový -neutrálny 17.10.2013 16:06  2241
Postačí ak napíšeš číslo hexov z kolonky "ID a obr. schematu" - z linku na tejto strane (Problematika nových HEXů).
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 17.10.2013 08:58  2240
juloAGOmluvám se, že na sebe nechavám čekat, ale povětšinou to tu shlednu jen na mobilu... Ale k věci: to s těmi značkami budu muset asi zavést, alespoň pro zavěrečnou kontrolu. Doposud jsem si vystačil s metodou přemalby, to abych se příliš neodchyloval od originalu - snaha potlačit můj rukopis. Ty značky bude potřeba užít hlavně na pobřeží (ostatně ty tolik provařené vadné originální hexy hodláme taky opravit, tj. přepis na stávajicích pozicich) a pro tangenciální návaznost řek a cest. To co já měl na mysli, se týká převážně aglomerace a řeky s možností uplatnit napojení na cesty (tak aby se daly vytvářet rozsáhle městské zástavby, ale i obce na křižovatkách) - něco na ten způsob i u lesa. Po víkendu snad něco pošlu, teď mám jen sadu schématických skic na papíře... ;)
juloag juloAG fialový -neutrálny 15.10.2013 19:27  2239
mjm169 =2236Neviem či to chápem úplne presne čo chceš povedať. Jeden obrázok je lepší ako tisíc slov)).

Keď som robil nové hexy pre dunu, ako prvé som vytvoril „nultý hex“. Na ňom sú červené značky (2x2pixelov) do ktorých som vždy ukončoval línie jednotlivých terénov. Takýmto spôsobom som ich rýchlo a presne stvoril cca 250ks. Až na zopár výnimiek a malé korekcie, hexy na seba vždy plynulo naväzovali.


Ako to dopadlo viď obrázok.
V¾avo hore nultý hex a sieť vytvorená z červených značiek, pekne je vidno ako sa značky na seba napájajú.
Dole je „metro“ ™ koláž z hexov s rozhraním dunes/rock.
Vpravo zase výseky z mapy na ktr. vidno ako hexy na seba naväzujú.




Pozn.
„metro“ ™ - pozdravujem W8 ))))
juloag juloAG fialový -neutrálny 11.10.2013 06:46  2238
mjm169aj mne pošli do mailu
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 10.10.2013 22:31  2237
mjm169pošli niečo do mailu
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 10.10.2013 22:04  2236
juloAGNo byly a jsou - stále se ideově peru s problematikou hexů, kde se střetávají tři/čtyři prvky (např. les x řeka x louka/ x cesta). Nemyslím tím zákonitě, že se na jednom hexu musí všechny tyto prvky střetnou... Jde spíše o jejich "rohovou" hraniční návaznost, což není zas taková sranda, jak by se mohlo zdát na první pohled. Tj. jak v rozumném počtu podchytit daný problém, vytvořit návaznost vzájemnou mezi hexy novými a stávajícími tak, aby nevznikla sada "sama pro sebe" :/
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 10.10.2013 13:00 - Oblíbené kluby (18:26) 2235
Pane jo, on už je to zase rok, co jsem na tom to dělal... :(
Musím se do toho dostat, abych odpověděl.
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2013 11:16  2234
mjm169 boli nejaké problematické hexy, alebo také s kt.nevieš (neviete)pohnúť?
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 10.10.2013 10:56  2233
mjm169To sú velice rád :-)
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 10.10.2013 09:39  2232
777Omlouvám se... Teď přes léto jsem se k tomu vrátil jen letmo, spíše než cokoliv jiného jsem čekal na Harta, že spolu nějaké ty věci ještě probereme - chyba, mohl jsem dělat i bez toho, ostatně on má momentálně trochu jiné starosti než PG. Ale zpět k věci: za mne to má 3 fáze (kompletace navrhů/ samotné provedení; na základě konzultací výběr a úpravy; vytvoření strategických duplikátů), pak je třeba Hartova zakomponování do editoru. Co z toho vyplývá? ...první fázi mohu po dohledání (přeinstalace pc) ukončit v druhé polovině listopadu a pokud to pujde bez výrazných komplikací, mám do konce roku hotovo, pak už by záleželo na Hartovi... Jinak v potaz jsem vzal snad 99% tvých návrhů:)
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2013 09:19  2231
777 -Terénhmm, žiadna reakcia? Aj wino čaká kedy budú dokončené, viď moj príspevok =2228=

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt